Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Seat

Oι πωλήσεις της Seat κατέγραψαν και το 2019 τον υψηλότερο όγκο στην ιστορίας της ισπανικής μάρκας.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Seat

Μετά την επιτυχία του 2018, οι πωλήσεις της Seat, κατέγραψαν και πάλι τον υψηλότερο όγκο στην ιστορίας της ισπανικής μάρκας. Το 2019 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9% φτάνοντας στα 574.100 αυτοκίνητα. Με αυτό το αποτέλεσμα η μάρκα ξεπέρασε το ρεκόρ του 2018 (517.600 αυτοκίνητα) και πέτυχε για τρίτη συνεχή χρονιά διψήφια αύξηση.

Η εισαγωγή στην γκάμα των μοντέλων SUV υπήρξε καθοριστική για την ανάπτυξη τα τελευταία τρία χρόνια. Το 2019, το 44,4% των πωληθέντων αυτοκινήτων Seat ήταν Arona, Ateca ή Tarraco, 10% περισσότερα από το 2018. Το Arona ηγήθηκε των πωλήσεων SUV της μάρκας, με 123.700 αυτοκίνητα και 25% περισσότερα από το 2018. Η μαρκα πούλησε 98.500 Ateca, 25,9% περισσότερα από το 2018 και το καλύτερο αποτέλεσμα από το λανσάρισμα του το 2016, ενώ επιπλέον πουλήθηκαν και 32.600 Tarraco.



Το Leon, ένα βασικό μοντέλο για την αύξηση των πωλήσεων της, από το 2012 και με την νέα γενιά του να λανσάρετε σύντομα, εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της εταιρείας, με 151.900 αυτοκίνητα (-4.1%). Το Ibiza παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Seat, με 125.300 μονάδες (-8%), ενώ το Alhambra και το Mii παρουσίασαν επίσης σημαντικές επιδόσεις,  23.700 πωληθέντα αυτοκίνητα για το MPV και 13.200 μονάδες για το αυτοκίνητο πόλης της μάρκας, το οποίο πλέον διατίθεται σε 100% ηλεκτρική έκδοση.

Επιπλέον, κατά το δεύτερο μόλις έτος λανσαρίσματος της νέας μάρκας, οι πωλήσεις Cupra αυξήθηκαν κατά 71,4% χάρης βασικά στο Cupra Ateca. Το 2019, η Cupra πούλησε 24.700 αυτοκίνητα (2018: 14.400): 14.300 Leon (2018: 13.300; + 7.9%) και 10.400  Ateca (2018: 1.100).

Αύξηση και στην Ελλάδα

Και για την Ελλάδα, ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η χρονιά που πέρασε. Η τελική κατάταξη του 2019, σύμφωνα με τα διαθέσιμα προσωρινά στατιστικά στοιχεία, την αναδεικνύει για μια ακόμη χρονιά ανάμεσα στις μάρκες που σημείωσαν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης της αγοράς. Με 3.145 συνολικά ταξινομήσεις και 2,8% μερίδιο αγοράς, η Seat σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις της κατά 18% σε σχέση με το 2018 (2.669 ταξινομήσεις και 2,6% μερίδιο). Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η περαιτέρω ανάπτυξη, σημειώθηκε μετά την εντυπωσιακή άνοδο του 42% που σημείωσε η μάρκα το 2018 σε σχέση με το 2017, ενώ οι 3.145 ταξινομήσεις του 2019 είναι οι υψηλότερες που έχει  καταγράψει η Seat  στην χώρα μας από το 2010.     

Το 2020, το έτος του νέου Leon, η ηλεκτροκίνηση των Seat και Cupra και οι νέες λύσεις αστικής κινητικότητας. Στις 28 Ιανουαρίου, η μάρκα θα παρουσιάσει την τέταρτη γενιά του Leon, του κορυφαίου μοντέλου της εταιρείας που θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο στο Martorell. Το νέο Leon θα φτάσει στην αγορά για πρώτη φορά με μια plug-in υβριδική έκδοση. Θα είναι η πρώτη καινοτομία της γκάμας και μέχρι τις αρχές του 2021 θα λανσαριστεί και η  plug-in υβριδική έκδοση του Tarraco καθώς και το el-Born, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκινήτου της μάρκας που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα MEB.

Επιπλέον, η Cupra θα κάνει δύο παγκόσμιες πρεμιέρες το 2020: το Formentor, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτή, το οποίο θα διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης και μία plug-in υβριδική έκδοση και επίσης θα κατασκευαστεί στο Martorell, καθώς και το νέο Leon.

Το 2020, θα λανσάρει επίσης το e-Scooter, μια 100% ηλεκτρική μοτοσικλέτα και την πρώτη στην ιστορία της μάρκας, καθώς και το νέο e-Kickscooter, το οποίο θα διαδεχθεί το EXS, 11.000 μονάδες του οποίου πωλήθηκαν το 2019. Η Seat ηγείται της στρατηγικής της μικρο-κινητικότητας για τον Όμιλο Volkswagen και με τα δύο λανσαρίσματα θα ενισχύσει την αστική κινητικότητα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v