Νέα διαφήμιση ελληνικού γιαουρτιού προβάλλεται στο εξωτερικό και έχει «ανάψει» συζητήσεις για την «αναχρονιστική» εικόνα της Ελλάδας που παρουσιάζει.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Παρακολουθούμε εικόνες από τα παλιά, από ένα χωριό στα σοκάκια του οποίου τρέχει το αγόρι της διαφήμισης, για να πιάσει μια αγελάδα που το έσκασε και επιστρέφει στο σπίτι του, όπου η μαμά του σερβίρει ένα παραδοσιακό γιαούρτι. Και ξαφνικά, χτυπά το κινητό της μαμάς. Κάπως έτσι αντιλαμβανόμαστε τελικά πως δεν παρακολουθούμε σκηνές από το μακρινό 1920, αλλά από το σήμερα.
Με αυτό το διαφημιστικό spot που προβάλλεται στην Βρετανία, όπου το ελληνικό γιαούρτι έχει εξελιχθεί σε διατροφική μόδα, η ΦΑΓΕ επιχειρεί να δείξει ότι η ποιότητα του γιαουρτιού της παραμένει αναλλοίωτη από το 1926. Παρ’ όλα αυτά, τα πρώτα σχόλια κάτω από τη διαφήμιση στο Youtube κάνουν λόγο για δυσφήμιση της Ελλάδας, η οποία παρουσιάζεται ως τριτοκοσμική – για παράδειγμα η εικόνα του αγοριού που βρίσκει την αγελάδα έξω από ένα χασάπικο με αίματα στα πόδια δίνει μάλλον την εντύπωση του «ιθαγενούς» εν έτει 2013.