Σε ποιος δρόμους της Αθήνας θα φύγουν τα φανάρια

Λιγότεροι φωτεινοί σηματοδότες θα υπάρχουν πλέον στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας με στόχο την αποσυμφόρηση των βασικών οδικών αρτηριών.
Σε ποιος δρόμους της Αθήνας θα φύγουν τα φανάρια
Αν κινείσαι με αυτοκίνητο στο κέντρο της Αθήνας τότε ξέρεις ότι κυκλοφοριακή συμφόρηση και πρωτεύουσα πάνε πακέτο. Για αυτόν τον λόγο εξετάζεται το ενδεχόμενο να απαλλαχθούν από φωτεινούς σηματοδότες οι βασικές οδικές αρτηρίες του αθηναϊκού κέντρου, ώστε να μειωθεί ο χρόνος μετακινήσεων και να διευκολυνθούν οι οδηγοί.

Η Σήραγγα Ηλιουπόλεως αποτελεί μέρος του φιλόδοξου αυτού πλάνου, μιας και αναμένεται να ενταχθεί στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό. Η Lamda Development είναι υπεύθυνη για την εκπόνηση των μελετών του έργου το κόστος του οποίου, θα ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Οι εργασίες βάσει προγραμματισμού πρόκειται να ολοκληρωθούν εντός του 2023 και η σήραγγα να είναι έτοιμη έως και τις αρχές του 2027, λίγους μήνες, δηλαδή, μετά την ολοκλήρωση του Ελληνικού (2026).

Η Σήραγγα Ηλιουπόλεως αναμένεται να αποσυμφορήσει το καθημερινό μποτιλιάρισμα στο οδικό δίκτυο. Η Σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης). Με βάση τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, η σήραγγα των 3 χλμ. θα έχει 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους.

Στο πρότζεκτ του Ελληνικού θα ενταχθούν η ανισοπεδοποίηση της Βουλιαγμένης, η οποία θα επιφέρει και την κατάργηση των φαναριών επί της λεωφόρου αλλά και η υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος, δηλαδή η αντικατάσταση ενός υφιστάμενου τμήματος με υπόγεια διαδρομή μήκους τριών χιλιομέτρων που θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της Μαρίνας του Ελληνικού.

Χάρη στην υπογειοποίηση θα καταργηθούν τουλάχιστον έξι φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, οι οποίοι δημιουργούν κυκλοφοριακό χάος κατά τις ώρες αιχμής.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v