Πως τα μπαρ σε κάνουν να ξοδεύεις περισσότερα για ποτό

Δες το πανέξυπνο κόλπο που χρησιμοποιούν τα μπαρ για να κάνουν τους θαμώνες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα.
Πως τα μπαρ σε κάνουν να ξοδεύεις περισσότερα για ποτό
Απορείς γιατί μερικές φορές καταλήγεις να έχεις πληρώσει στο μπαρ ένα σωρό χρήματα; Υπάρχει εξήγηση και είναι ψυχολογικής φύσης.

Μια πρώην barwoman μοιράστηκε ένα… ύπουλο κόλπο για να ξοδεύουν οι πελάτες περισσότερα χρήματα στο μπαρ, μιλώντας σε σχετικής θεματολογίας ντοκιμαντέρ στο Channel 5.

Η Sophia Nasif, η οποία εργαζόταν στην αλυσίδα Wetherspoons, είπε ότι οι μπάρμαν χρησιμοποιούν μια συγκεκριμένη τακτική για να δελεάσουν τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.

Αποκάλυψε ότι όταν έβαζε σε κάποιον ποτό, συνήθιζε να προτείνει ένα «διπλό» πριν αναφέρει «μονό», όσον αφορά τη δοσολογία του αλκοόλ.

«Λες τη λέξη ‘διπλό’ για να τους κολλήσει πρώτα στο κεφάλι», ανέφερε σχετικά η ίδια, ενώ ένας άλλος υπάλληλος της αλυσίδας είπε: «Αν σερβίρεις ένα τζιν τόνικ, για παράδειγμα, όταν στο παραγγέλνουν ρωτάς ‘διπλό ή μονό;’, με αυτή τη σειρά».

«Ήταν κάτι που μου πρότειναν να κάνω γιατί βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων», συνεχίζει η ίδια. «Λειτουργούσε τις περισσότερες φορές γιατί τις περισσότερες φορές οι πελάτες σκέφτονται ‘γιατί όχι; Θα πάρω το διπλό’».

Στο ντοκιμαντέρ, η ψυχολόγος Kate Nightingale πρόσθεσε: «Συνήθως προτιμούμε την πιο εύκολη, γρήγορη λύση, έτσι είναι σχεδιασμένος ο εγκέφαλός. Αν σε ρωτήσουν πρώτα για το ‘διπλό’, ο εγκέφαλος προτιμά να επιλέξει αυτό».

Και αυτό δεν ήταν το μόνο κόλπο που αποκαλύφθηκε. Ο πρώην διευθυντής της αλυσίδας Craig Henry σημείωσε για το φαγητό στα μπαρ: «Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να πεις σε κάποιον δεν είναι ‘θέλεις onion rings;’, αλλά ‘πόσα onion rings θες;’. Δεν του δίνεις την επιλογή δηλαδή να μην πάρει onion rings, τον βάζεις να επιλέξει ανάμεσα σε δύο ποσότητες, έξι ή δώδεκα;».

«Εγγυημένα θα παραγγείλει τα περισσότερα», προσθέτει. «Είναι μέρος της εκπαίδευσης, μέρος των κριτηρίων για τα μέλη του προσωπικού να προσπαθήσουν να προσθέσουν ένα επιπλέον στοιχείο σε κάθε παραγγελία.»

Πηγή.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v