Ομοφοβική επιστολή κατά των γκέι γάμων έστειλαν ιερείς στον Μητσοτάκη

Επτά ιερείς υπογράφουν ομοφοβική επιστολή απευθυνόμενη στον Πρωθυπουργό, ενάντια στην καμπάνια «Πες το ναι» για το δικαίωμα όλων στον γάμο.
Ομοφοβική επιστολή κατά των γκέι γάμων έστειλαν ιερείς στον Μητσοτάκη
«Ήμασταν πάντα εδώ. Μοιραζόμαστε την ίδια Ιστορία. Τον ίδιο ενθουσιασμό και ελπίδα. Αλλά όχι τα ίδια δικαιώματα. Μέχρι τώρα. Είναι η ευκαιρία μας να γράψουμε ιστορία» λέει το υπέροχο βιντεάκι της καμπάνιας «Πες το ναι» για την ισότητα στον γάμο» που καλεί τον κόσμο να πάρει επιτέλους θέση και να υπογράψει εδώ για το αυτονόητο και αναφαίρετο δικαίωμα στον γάμο για όλους, ανεξαρτήτως φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού.



Απ’ ό,τι φαίνεται, το τρυφερό σποτάκι το σενάριο του οποίου υπογράφει ο Γιώργος Καπουτζίδης για την καμπάνια και έχει γίνει viral τις τελευταίες μέρες, ενόχλησε κάποιους ανθρώπους της εκκλησίας, που έστειλαν στον Πρωθυπουργό ομοφοβική επιστολή στην οποία λένε ότι ο θεός δημιούργησε τον άντρα και την γυναίκα, και ότι κατά την άποψή τους «τρίτο φύλο δεν υπάρχει».

Ολόκληρη η επιστολή τους έχει ως εξής:

«Θέλουμε νά πληροφορήσουμε τούς αδελφούς μας χριστιανούς. Νά καταθέσουμε τή μαρτυρία τής Εκκλησίας. Νά υπομνήσουμε μέ πατρική αγάπη πρός όλους τό θέλημα τού ζώντος καί αληθινού Θεού. Η ιστορία είναι αρκετά παλιά. Ισχνές μειοψηφίες καλά οργανωμένες μέ γερές προσβάσεις στά Μ.Μ.Ε., έντυπα καί ηλεκτρονικά, πιέζουν εδώ καί χρόνια κυβερνήσεις καί κόμματα γιά νομοθετική αναγνώριση τής σεξουαλικής τους παρέκκλισης.

Οι Χριστιανοί ακόμη κι εκείνοι πού διατηρούν χαλαρή σχέση μέ τήν Εκκλησία γνωρίζουμε ότι ο Θεός δημιούργησε δύο φύλα, τόν άνδρα καί τή γυναίκα. Τρίτο φύλο δέν υπάρχει.

Κατά τή φυσική τάξη πού εγκαθίδρυσε ο Θεός, ο άνδρας έλκεται από τή γυναίκα καί η γυναίκα από τόν άνδρα. Η έλξη αυτή ανοίγει τόν δρόμο τού γάμου πού στή χριστιανική Εκκλησία θεωρείται ''μυστήριον μέγα'', μυστήριο αγάπης, πηγή καί λίκνο τής ανθρώπινης ζωής καί οδός πού οδηγεί στή χριστιανική τελειότητα συζύγους καί παιδιά. Η Εκκλησία ευλογεί αυτή τήν έγγαμη σχέση καί θεωρεί τήν οικογένεια, πού ο χριστιανικός γάμος εγκαινιάζει, μικρή ''κατ’ οίκον'' εκκλησία.

Είναι πολύ φυσικό, λοιπόν, εκτός από τόν ευλογημένο χριστιανικό γάμο η Εκκλησία νά μήν αποδέχεται κανενός είδους άλλο γάμο γιά τά μέλη της, τούς χριστιανούς. Ειδικότερα γιά τό φαινόμενο τής ομοφυλοφιλίας η ''θέση'' της από τήν ίδρυσή της μέχρι σήμερα είναι κάτι περισσότερο από ξεκάθαρη: Η ομοφυλοφιλία δέν είναι θεμιτή σεξουαλική επιλογή, αλλά παρέκκλιση καί διαστροφή τής φύσεως.

Είναι κατά τόν λόγο τού αποστόλου Παύλου βαρύ, θανάσιμο σαρκικό αμάρτημα τό οποίο, άν ο άνθρωπος πού τό διαπράττει δέν μετανοήσει, τόν αποκλείει από τή βασιλεία τού Θεού. Η Εκκλησία είναι μητέρα. Μακροθυμεί, ανέχεται καί προσεύχεται γιά τήν επιστροφή στούς κόλπους της καί στήν ευλογημένη κατά Χριστόν ζωή κάθε παιδιού της πού απομακρύνθηκε απ’ αυτήν.

Σέ καμιά περίπτωση όμως δέν αποδέχεται καί δέν συμβιβάζεται μέ τήν αμαρτία. Σέ καμιά περίπτωση δέν συναινεί η εκτροπή από τούς νόμους τής φύσης πού όρισε ο Θεός νά γίνει ''ελεύθερη επιλογή'' καί ''δικαίωμα'' τού ανθρώπου. Σέ καμιά περίπτωση δέν συμφωνεί νά τίθεται σέ ισότιμη λίγο-πολύ θέση ο χριστιανικός γάμος ανδρός καί γυναικός καί η ''ελεύθερη συμβίωση'' είτε ετεροφύλων είτε ομοφυλοφίλων• η ευλογημένη χριστιανική οικογένεια καί κάθε λογής ''εναλλακτικές μορφές'' οικογένειας, εισαγόμενα υποπροϊόντα αποχριστιανισμένων κοινωνιών.

π Γεώργιος Μπόκας

π Δημ. Γεωργούλιας

π Λ. Ρασσίνης

π Γε. Ράπτης

π Τιμόθεος Γεράρδος

π Πλα. Αραβογιάνης

π Ξεν. Γεωργιάδης»
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v