Όσα μας μαθαίνει το Τμήμα Προσωπικού Δράματος

Στο Τμήμα Προσωπικού Δράματος λέγονται αλήθειες που σοκάρουν και μας έμαθαν πολλά για τη συμπεριφορά των πελατών και των εργοδοτών.
Όσα μας μαθαίνει το Τμήμα Προσωπικού Δράματος

Πρώτα από όλα να πούμε τι είναι το Τμήμα Προσωπικού Δράματος. Πρόκειται για ένα γκρουπ στο facebook με 197 χιλιάδες μέλη, το οποίο είναι ένα «ασφαλές μέρος» για να μοιραστεί τον προσωπικό γολγοθά που ζει ο κάθε εργαζόμενος στη δουλειά και, ενίοτε, τον πόνο τους οι πελάτες.

Είναι από μόνο του εντυπωσιακό το γεγονός ότι στο γκρουπ ανεβαίνουν κάθε μέρα πολλές εξομολογήσεις∙ κι υπάρχουν πολλές που «κόβονται» από τους διαχειριστές. Οι δημοσιεύσεις αστείες μεν, σοκαριστικές δε, σε προβληματίζουν για την εργασιακή πραγματικότητα στην Ελλάδα και εν γένει για τη νοοτροπία του Έλληνα.

Εδώ μαζέψαμε τα posts που θα σε κάνουν να αναφωνήσεις «Τι; Πράγματι συμβαίνουν αυτά;». Κάθισε αναπαυτικά, ευθύμησε με αυτές τις εξομολογήσεις, αλλά μάθε και κάτι από αυτές.

Καλό είναι να συμμεριζόμαστε τον πόνο του εργαζόμενου



Καλό είναι να ζητάμε απόδειξη



 

Καλό είναι... σοκ



Καλό είναι να μη λέμε «Έρχονται οι ξένοι και μας παίρνουν τις δουλειές»



Καλό είναι να λέμε μια «Καλημέρα»



 
Καλό είναι να ζητάμε αναλυτικό λογαριασμό πριν γκρινιάξουμε



 
Καλό είναι να λέμε ένα «Ευχαριστώ» σε αυτούς που μας φτιάχνουν τη μέρα



 
Καλό είναι… να παίρνουμε μαζί το παιδί για υπέρηχο όταν έχουμε κλείσει ραντεβού για υπέρηχο στο παιδί



Καλό είναι να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των πράξεων μας




Καλό είναι οι εργοδότες να αφήνουν τους εργαζόμενους να κάνουν διάλειμμα για φαγητό



Καλό είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να είναι ευχάριστο το κλίμα στον εργασιακό χώρο


 

Καλό είναι οι εργοδότες να μη θεωρούν δεδομένο ότι ένας υποψήφιος δεν πρέπει να έχει απαιτήσεις επειδή «του προσφέρεται μία ευκαιρία να δουλέψει»


 

Καλό είναι να μη δρούμε εν βρασμώ ψυχής




Καλό είναι να μην φερόμαστε σαν εγωιστικά ενώ δεν έχουμε εικόνα μιας κατάστασης



 
Καλό είναι να αμείβουμε αυτόν που μας κάνει να γελάμε -ειδικά σε τέτοιους καιρούς




Καλό είναι να μη θεωρούμε άπαντες ηλίθιους




Καλό είναι να εξηγούμε λίγο καλύτερα στους ηλικιωμένους ό,τι σχετίζεται με την τεχνολογία




Ενίοτε, για χάρη της ψυχικής μας υγείας, καλό είναι να μη ρωτάμε πολλά




Καλό είναι όσοι δεν συναλλασσόμαστε με πελάτες να εκτιμούμε λίγο περισσότερο την τύχη μας



Καλό είναι να μην επιτρέπουμε να μας κάνουν ό,τι θέλουν επειδή «μας πρόσφεραν μία δουλειά»

Κατερίνα Σπανού

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v