ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

10 απίθανα κόλπα για να κοιμάστε στη δροσιά

Δεν σας αφήνει η ζέστη να κλείσετε μάτι; Έχουμε δέκα απίθανα κόλπα για να κοιμάστε ήσυχοι και δροσεροί, χωρίς air condition.

10 απίθανα κόλπα για να κοιμάστε στη δροσιά

Ξυπνάτε κι εσείς στις 4.00 το χάραμα λουσμένοι στον ιδρώτα, με το σεντόνι δεμένο κόμπο κάτω από το μπράτσο σας και τα τζιτζίκια να τζιτζικίζουν έξω από το παράθυρο; Δεν είστε μόνοι. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα κόλπα για να κρατήσετε το δωμάτιο και –κυρίως– το σώμα σας δροσερό, ακόμα και τα πιο ζεστά καλοκαιρινά βράδια.

Αλλάξτε σεντόνια: Εννοείται πως το καλοκαίρι επιλέγουμε βαμβάκι και μόνο βαμβάκι –σατέν, πολυεστέρες και λοιπά μένουν στη ντουλάπα για τον χειμώνα. Αποθηκεύστε τα σεντόνια σας σε ένα δροσερό μέρος (σε κάποια ανήλιαγη ντουλάπα, κατά προτίμηση) και στρώστε τα αμέσως πριν κοιμηθείτε, για να μην προλάβουν να απορροφήσουν τη ζέστη όλης της ημέρας.

Δημιουργήστε ρεύμα: Τοποθετήστε τον ανεμιστήρα σας απέναντι σε ένα ανοιχτό παράθυρο, με το κρεβάτι σας ανάμεσά τους.

Φορέστε κάτι: Όσο παράδοξο και αν ακούγεται, ένα βαμβακερό φανελάκι και ένα (επίσης βαμβακερό) σορτς είναι καλύτερη επιλογή από το να κοιμάστε γυμνοί. Κι αυτό γιατί ο ιδρώτας απορροφάται από το ύφασμα αντί να κολλάει πάνω στο γυμνό σας δέρμα.

Αξιοποιήστε τα παγάκια σας: Γεμίστε ένα χαμηλό σκεύος (ένα τηγάνι είναι η καλύτερη επιλογή) με παγάκια, και τοποθετήστε το επάνω σε μερικά βιβλία, μπροστά από τον ανεμιστήρα σας. Η μαγική δροσιά δεν θα διαρκέσει πολύ, αλλά θα είναι –ελπίζουμε– αρκετή για να σας πάρει ο ύπνος.

Πέστε χαμηλά: Η ζέστη έχει την τάση να ανεβαίνει προς τα πάνω, οπότε όσο πιο κοντά στο έδαφος κοιμάστε, τόσο πιο δροσεροί θα αισθάνεστε. Αν μένετε σε μονοκατοικία με δύο ή περισσότερους ορόφους, κοιμηθείτε στο ισόγειο (ή στο υπόγειο, ακόμα καλύτερα). Αν δεν έχετε αυτή την επιλογή, κατεβάστε απλώς το στρώμα σας από το κρεβάτι στο πάτωμα.

Σβήστε τα φώτα: Ακόμα και οι σύγχρονες οικονομικές μας λάμπες εκλύουν θερμότητα. Αποφύγετε όσο μπορείτε να ανάβετε φώτα στο δωμάτιο που κοιμάστε –όχι μόνο πριν κοιμηθείτε, αλλά και γενικότερα.

Αποσυνδεθείτε: Οι τηλεοράσεις, τα στερεοφωνικά, το DVD, ακόμα και το κινητό σας που φορτίζει αμέριμνο στο κομοδίνο εκλύουν επίσης θερμότητα, ακόμα και όταν είναι κλειστά. Βγάλτε τα πάντα από την πρίζα, και θαυμάστε την θερμοκρασία του δωματίου να πέφτει θεαματικά.

Γίνετε δημιουργικοί: Βουτήξτε ένα βαμβακερό σεντόνι σε παγωμένο νερό, και κρεμάστε το στο κουρτινόξυλο, μπροστά από ένα ανοιχτό παράθυρο. Εναλλακτικά –και λιγότερο περίεργα– λουστείτε αμέσως πριν πάτε για ύπνο, κι αφήστε τα βρεγμένα μαλλιά σας να δροσίζουν το κεφάλι σας όσο κοιμάστε.

Βρέξτε τα πόδια σας: Τα πόδια ρυθμίζουν σε μεγάλο ποσοστό την θερμοκρασία του σώματός μας. Βάλτε έναν κουβά με κρύο νερό και παγάκια δίπλα στο κρεβάτι, και βουτήξτε τα πόδια σας κάθε φορά που ξυπνάτε επειδή ζεσταίνεστε.

Το μαγικό ρύζι: Γεμίστε μια κάλτσα με ωμό ρύζι, δέστε την άκρη με ένα λαστιχάκι, και βάλτε την για μία ώρα στην κατάψυξη. Πάρτε την μαζί σας στο κρεβάτι, και έχετε μια κρύα κομπρέσα για πόδια/ κεφάλι/ πρόσωπο, που θα σας κρατήσει δροσερούς μέχρι να σας πάρει ο ύπνος.

Η.Κ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Η υπομονή είναι πικρή, αλλά ο καρπός της είναι γλυκός."

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

  • 1876 - Ιδρύεται το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, από την κυβέρνηση του Αλεξάνδρου Κουμουνδούρου

    1983 - Συναυλία στο κατάμεστο Ολυμπιακό Στάδιο δίνει ο Γιώργος Νταλάρας, σημειώνοντας ρεκόρ για έλληνα καλλιτέχνη, όσον αφορά την προσέλευση κόσμου. «Η ελληνική μουσική εισέρχεται στο χώρο των σταδίων» γράφει το περιοδικό «Rolling Stone».

    1987 - Το «Γκάζι», το παλιό εργοστάσιο, μεταβάλλεται σε κέντρο καλλιτεχνικής δημιουργίας, με πρωτοβουλία του δημάρχου Μιλτιάδη Έβερτ.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2