Ακαδήμεια: Κερδίστε συμμετοχή στα σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης

Από την Πέμπτην 10 Μαΐου έως και την Πέμπτη 17 Μαΐου, το Πολιτιστικό Κέντρο Ακαδήμεια μας προσκαλεί σε τέσσερα ενδιαφέροντα σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης, τρία εκ των οποίων απευθύνονται σε νηπιαγωγούς και εκπαιδευτικούς. Κερδίστε συμμετοχές.
Ακαδήμεια: Κερδίστε συμμετοχή στα σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης
Το Πολιτιστικό Κέντρο Ακαδήμεια διοργανώνει την Πέμπτη 10 Μαΐου, το Σάββατο 12 Μαΐου και την Πέμπτη 17 Μαΐου σεμινάρια - εργαστήρια Προσωπικής Ανάπτυξης αλλά και σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και μας καλεί να συμμετέχουμε δηλώνοντας συμμετοχή στη Φόρμα Διαγωνισμού.

ΠΕΜΠΤΗ 10 ΜΑΪΟΥ, ΩΡΑ: 5:00μ.μ. – 8:00μ.μ.
ΕΝΟΤΗΤΑ:
Σεμινάρια - Εργαστήρια Προσωπικής Ανάπτυξης και Αυτογνωσίας για την κατανόηση και τη βελτίωση των σχέσεων μας με τους άλλους.
Ψυχοθεραπεύτρια: Μαρία Μαραγκοπούλου, Ψυχοθεραπεύτρια – Κοινωνική Λειτουργός, MSc Κοινωνική Ψυχιατρική – Παιδοψυχιατρική Ιατρικής Σχολής Ιωαννίνων.

Πώς βλέπω τον εαυτό μου και πως με βλέπουν οι άλλοι; Κατανοώντας τις ζωγραφιές μου, γνωρίζω τον εαυτό μου.

Στο παρόν εργαστήρι οι συμμετέχοντες μέσω του σχεδίου και της ενεργητικής συμμετοχής θα επιχειρήσουν να κατανοήσουν τον εαυτό τους. Θα αξιοποιηθεί δουλειά στην μεγάλη ομάδα - ολομέλεια, ατομική επεξεργασία θεμάτων και συνεργασία σε μικρές ομάδες. Μέσα από αυτό το διπλό καθρέφτισμα (στον εαυτό του και στους άλλους) κανείς δύναται να φωτίσει προσωπικές του πληροφορίες – πιθανά μη συνειδητές, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αυτογνωσία.

Κόστος Συμμετοχής: 25 ευρώ, Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους

Βιογραφικό Μαρίας Μαραγκοπούλου:
Η Μαρία Μαραγκοπούλου είναι Ψυχοθεραπεύτρια - Κοινωνική Λειτουργός (ΜD Κοινωνική Ψυχιατρική – Παιδοψυχιατρική). Η Μαρία Μαραγκοπούλου είναι Ψυχοθεραπεύτρια - Κοινωνική Λειτουργός.

Έχει εξειδίκευση στην Συστημική Προσέγγιση ως μεθόδου Ψυχοθεραπείας. Είναι αριστούχος κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Κοινωνική Ψυχιατρική – Παιδοψυχιατρική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Υπήρξε Εργαστηριακός Συνεργάτης του ΤΕΙ Αθήνας. Έχει πραγματοποιήσει ομιλίες, εργαστήρια, έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό συνεδρίων – σεμιναρίων και ημερίδων και έχει δημοσιεύσει άρθρα – ανακοινώσεις - εργασίες σε σχετικά περιοδικά και Επιστημονικά Συνέδρια. Είναι μέλος της ΕΛΕΣΥΘ (Ελληνικής Εταιρίας Συστημικής Θεραπείας) και του ΣΚΛΕ (Συλλόγου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδας).

Δουλεύει με μεμονωμένα άτομα – ομάδες – ζευγάρια-οικογένειες στον χώρο της ψυχικής υγείας υλοποιώντας ομάδες θεραπείας, βιωματικά εργαστήρια, ομάδες έκφρασης και δημιουργίας κ.α. Πραγματοποιεί παρεμβάσεις με στόχο την αυτογνωσία, την ψυχοθεραπεία, την συμβουλευτική και υποστηρικτική σε γονείς, εκπαιδευτικούς, νέους, οικογένειες, ζευγάρια, εργαζόμενους που επιθυμούν να κατανοήσουν και να βιώσουν μια ζωή σε αρμονία με τον εαυτό τους και τους άλλους. Από το 2010 συνεργάζεται και με το «Θέατρο Νέων» του Δ. Σεϊτάνη στο Πολιτιστικό Κέντρο «Ακαδήμεια» πραγματοποιώντας σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης και αυτογνωσίας. Από φέτος δε, πραγματοποιεί και On - line συνεδρίες Συμβουλευτικής – Ψυχοθεραπείας μέσω της ιστοσελίδας της.

ΠΕΜΠΤΗ 10 & 17 ΜΑΪΟΥ 2012, ΩΡΑ 5:30π.μ. – 8:30μ.μ.
ΤΡΙΩΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:

ΕΝΟΤΗΤΑ: Πώς μπορώ να κάνω το μάθημά μου ενδιαφέρον για μένα και τους μαθητές μου; Διαφορετικές προτάσεις διδασκαλίας για κάθε τάξη

«Xίλια ταξίδια με έναν προορισμό - Η διδασκαλία της Οδύσσειας μέσω της κίνησης Ι & ΙΙ» - Δημοτικό & Γυμνάσιο
Εμψυχώτρια:
Μάτα Μάρρα (Χορεύτρια, Χορογράφος, Δασκάλα Δημιουργικής κίνησης και σύγχρονου χορού)

Επειδή μας ζητήσατε να το επαναλάβουμε και επειδή οι συμμετέχοντες στο ίδιο σεμινάριο της 23ης Φεβρουαρίου επιθυμούν να εμβαθύνουν περισσότερο, το σεμινάριο θα χωριστεί σε δύο μέρη: Στο πρώτο μπορεί να συμμετάσχουν όλοι όσοι επιθυμούν και στο δεύτερο μόνο όσοι έχουν παρακολουθήσει το πρώτο (είτε της 23ης Φεβρουαρίου είτε της 10ης Μαΐου).

Η Οδύσσεια, σαν μάθημα στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για βιωματικό μάθημα κίνησης. Μέσα από τις ιστορίες του ομηρικού έπους που θα δουλέψουμε, θα δοθούν στους εκπαιδευτικούς οι ιδέες και οι τεχνικές ώστε όχι μόνο να μάθουν οι μαθητές τις ραψωδίες, αλλά να εμβαθύνουν στα νοήματα του έπους. Στο μάθημα θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές δημιουργικής κίνησης και εκπαιδευτικού δράματος.

Συγκεκριμένα θα δουλέψουμε πάνω στα θέματα:
-Η επιστροφή στην πατρίδα (όνειρα, φόβοι, προσδοκίες)
-Ο ασκός του Αιόλου ( αποπροσανατολισμός )
-Οι λωτοφάγοι ( μνήμη και λήθη)
-Κίρκη ( σαγήνη)
-Κύκλωπας ( ζωώδη ένστικτα)
- Καλυψώ (απαγόρευση)
- Σειρήνες ( κίνδυνος και εμπειρία)
-Πηνελόπη ( ο χρόνος που κυλάει)
-Άργος ( αγάπη μεταξύ ανθρώπου και σκύλου)
- Μνηστήρες ( κατάχρηση εξουσίας)
- Θάλασσα ( ταξίδι )

Η δουλειά αυτή βασίζεται στον σχεδιασμό μαθημάτων που θα δοθεί από την εισηγήτρια Μάτα Μάρρα και δομείται όλη πάνω στον κινητικό αυτοσχεδιασμό των παιδιών. Γι αυτό τον λόγο δεν χρειάζεται σωματικές δεξιότητες από τον-την εκπαιδευτικό. Επίσης μπορεί να αποτελέσει το υλικό για σχολική παράσταση.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΡΟΥΧΑ.
ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κόστος συμμετοχής: 25 ευρώ, Εδικές τιμές για ανέργους και φοιτητές

Βιογραφικό Μάττας Μάρρα
Η Μάτα Μάρρα γεννήθηκε το 1970. Σπούδασε κλασσικό και σύγχρονο χορό στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Δ. Γρηγοριάδου, όπου και αποφοίτησε. Παρακολούθησε σεμινάρια χορού και χοροθεάτρου στην Ελλάδα, Γαλλία, Αγγλία. Σπούδασε κλασσικό ινδικό χορό με την Λήδα Shantala και τον Rajib Saha. Παρακολούθησε κύκλο σεμιναρίων κουκλοθέατρου από το Θέατρο της Κούκλας. Χόρεψε με τις ομάδες: "Seresta", "Iώ", "Χορευτές", "Εννιάμορφο", "Χρυσέα Φόρμινξ", " Ήρως Άγγελος", Χοροθέατρο Λήδα Shantala", "Ιntra Venus", "Ανάσα", " Namaste" κ. ά. Συνεργάστηκε με τους θιάσους "Θέατρο της κούκλας" " Θέατρο κάτω από τη γέφυρα", "Θίασος 81", "Προσωπείο" κ.ά .

Σαν δασκάλα δημιουργικής κίνησης και σύγχρονου χορού σε παιδιά και εκπαιδευτικούς, συνεργάστηκε με νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, σχολές χορού, Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, Μουσείο Γουλανδρή, εργαστήρια Θεάτρου Πόρτα, Εθνικό Θέατρο κ.α.. Από το 2010 συνεργάζεται και με το Θέατρο Νέων του Δημήτρη Σεϊτάνη στο Πολιτιστικό Κέντρο «Ακαδήμεια»

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΜΑΪΟΥ 2012, ΩΡΑ 11:00π.μ.– 4:00 μ.μ.
«Η εξοικείωση των παιδιών με την εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας» Σεμινάριο & Εργαστήρια
Συντονίστριες:
Λίλα Πατρόκλου, συγγραφέας παιδικών βιβλίων, μέλος του ΠΑ.Σ.Π.Α. (Πανελλήνιος Σύλλογος Παραπληγικών), συντονίστρια λεσχών ανάγνωσης
Νατάσσα Ψαριανού, παιδαγωγός με ειδίκευση στο παιχνίδι, συντονίστρια λεσχών ανάγνωσης

Το σεμινάριο - εργαστήριο απευθύνεται σε βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς και δασκάλους Γενικής Παιδείας. Περιλαμβάνει ενημέρωση πάνω σε θέματα αναπηρίας (σωματικό, πνευματικό ή ψυχικό έλλειμμα – μόνιμο ή προσωρινό), προτάσεις με τρόπους δουλειάς στο σχολείο αλλά και εκτός και δύο εργαστήρια.

Στο πρώτο, θα αναγνωστεί ένα παιδικό βιβλίο που αναφέρεται στην αναπηρία. Η ανάγνωση του βιβλίου αποτελεί τη βάση της συζήτησης που ακολουθεί με θέμα «Οικογένεια και αναπηρία». Στο δεύτερο, η Νατάσσα Ψαριανού, θα αναφερθεί στον συνδυασμό, βιβλίου και παιχνιδιού, με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με την εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας.

Είσοδος ελεύθερη
Δηλώσεις συμμετοχής έως:
Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Βιογραφικά Συντονιστριών
Η Λίλα Πατρόκλου είναι συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Έχει δημιουργήσει μαζί με την Νατάσα Ψαριανού τοπική, παιδική λέσχη ανάγνωσης, στα Άνω Ιλίσια, με την επωνυμία "Η Γειτονιά μας" και μια εφηβική λέσχη για παιδιά έως δεκατεσσάρων ετών. Συντονίζει τις δύο παιδικές λέσχες ανάγνωσης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Δήμου Αγίας Παρασκευής και την παιδική λέσχη ανάγνωσης στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Συμμετέχει, στο πρόγραμμα "Χώροι πολιτισμού και πρόσβαση". Γράφει στο περιοδικό "Ορίζοντας" του ΠΑ.Σ.ΠΑ. (Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών) άρθρα για τον πολιτισμό. Κάνει σεμινάρια σε Nηπιαγωγούς και Δασκάλους, Γενικής Παιδείας με θέμα "Η εξοικείωση των παιδιών με την εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας" και επισκέπτεται δημοτικά σχολεία με σκοπό την προετοιμασία των μαθητών για την ένταξη παιδιών με αναπηρία στην τάξη. Συμμετέχει στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Κέντρου Μελέτης Νεώτερης Κεραμικής.
Βιβλία
Η Χρυσούλα, Εκδ. Κάστωρ, Εικονογράφηση Βασίλης Παπατσαρούχας.
Τα άτακτα πλοκάμια, Εκδόσεις Κάστωρ, Εικ. Κατερίνα Χαδουλού.

Η Νατάσσα Ψαριανού, είναι παιδαγωγός με ειδίκευση στο παιχνίδι. Ζεί και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει δημιουργήσει, μαζί με την Λίλα Πατρόκλου τοπική Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης , στα άνω Ιλίσια, με την επωνυμία "Η Γειτονιά μας". Εργάζεται σαν συντονίστρια σε Παιδικές και Εφηβικές Λέσχες Ανάγνωσης.

Συμμετέχει με εργαστήρι που αφορά τα ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια, στα
Σεμινάρια που διοργανώνονται με θέμα "Η εξοικείωση των παιδιών μετην εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας" και απευθύνονται σε Νηπιαγωγούς και Δασκάλους Γενικής Παιδείας. Συμμετέχει, πάντα με κεντρικό άξονα το παιχνίδι, στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Κέντρου Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: Πολιτιστικό Κέντρο «Ακαδήμεια», Μαραθωνομάχων 8, Ακαδημία Πλάτωνος, τηλ.: 210-5125600.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v