Κινηματογραφικά στριπτίζ που άφησαν εποχή

Αισθησιακά, σέξι και διεγερτικά τα κινηματογραφικά στριπτίζ που άφησαν εποχή «δεν ενδείκνυνται» για τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού.
Κινηματογραφικά στριπτίζ που άφησαν εποχή
«Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες, βγάλε όλα τα ρούχα σου εκτός από τις μπότες» τραγουδούσε η Πέπυ Τσεσμελή στο θρυλικό επεισόδιο των Δύο Ξένων, ως καλεσμένη της Μαρίνας Κουντουράτου αποτίοντας τον δικό της μουσικό φόρο τιμής στην τέχνη του στριπτίζ.

Εμείς θα ασχοληθούμε ωστόσο με την κινηματογραφική τέχνη του στριπτίζ, μιλώντας για εκείνες τις σέξι και αισθησιακές σκηνές που άφησαν ιστορία στο σινεμά. Η θερμοκρασία μπορεί να ανέβει επικίνδυνα επομένως καλού κακού έχε πρόχειρο έναν ανεμιστήρα ή ένα αιρκοντίσιον μην σε βρει κανένα κακό.

Κιμ Μπάσινγκερ στις 9 & ½ Εβδομάδες του Άντριαν Λιν (1986)



Η Κιμ Μπάσινγκερ προσπαθεί να σαγηνέψει τον Μίκυ Ρουρκ με τον αισθησιακό χορό της και ξεφορτώνεται ένα, ένα τα ρούχα της όσο ο τρισμέγιστος Τζο Κόκερ τραγουδά “You Can Leave your Hat on”. Μάλλον πρόκειται για το πλέον εμβληματικό κινηματογραφικό στριπτίζ, μαζί με το επόμενο της λίστας.

Ντέμι Μουρ στο Striptease του Άντριου Μπέργκμαν (1996)



Η Ντέμι Μουρ γίνεται στρίπερ για τις ανάγκες της ταινίας του Andrew Bergman και το ανδρικό κοινό παραληρεί, καθώς αφήνει ελάχιστα στη φαντασία του. Οι φήμες που λένε πως οι ουρές στα βίντεοκλαμπ Αθηνών, περιχώρων και επαρχίας σχημάτιζαν χιλιόμετρα, ελέγχονται ως ανακριβείς.

Νάταλι Πόρτμαν στο Closer του Μάικ Νίκολας (2005)



Η Νάταλι Πόρτμαν χορεύει στον Κλάιβ Όουεν και το φιλοθεάμον ανδρικό κοινό τρίβει τα μάτια του από τον αισθησιασμό που εκπέμπει. Αυστηρώς ακατάλληλο για όσους έχουν επιβαρυμένη υγεία.

Ελίζαμπεθ Μπέρκλεϊ στο Showgirls του Πολ Βερχόφεν (1995)



Η συγκεκριμένη ταινία στοίχισε στον σκηνοθέτη της, Πολ Βερχόφεν μιας και χαρακτηρίστηκε καλλιτεχνική και οικονομική αποτυχία από το σύνολο των κριτικών και των αιθουσαρχών. Σήμερα την θυμόμαστε κυρίως για τον ερωτικό χορό της πανέμορφης Ελίζαμπεθ Μπέρκλεϊ η οποία έγινε κινηματογραφικό sex symbol εν μία προβολή.

Ρεμπέκα Ρόμπιν Στάμος στο Femme Fatale του Μπράιαν Ντε Πάλμα (2002)



H Ρεμπέκα Ρόμπιν Στάμος ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ερωτεύσιμα πλάσματα των 90s. Στο υποτιμημένο αυτό διαμαντάκι του Μπράιαν Ντε Πάλμα ερμηνεύει εξαιρετικά τη Femme Fatale και γίνεται αφίσα σε αμέτρητα εφηβικά δωμάτια και συνεργεία της χώρας, χάρη στο στριπτίζ της στον Αντόνιο Μπαντέρας.

Τζέιμι Λι Κέρτις στο True Lies του Τζέιμς Κάμερον (1994)



Η Τζέιμι Λι Κέρτις αφήνει στην άκρη το Halloween παρελθόν της κι ερμηνεύει μια συγκαταβατική γυναίκα της διπλανής πόρτας, μέχρι που ξεκινά να βγάζει τα ρούχα της σε ένα άκρως ερωτικό και διεγερτικό στριπτίζ μπροστά στον Άρνολντ Σβατζενέγκερ.

Σάλμα Χάγιεκ στο Από το Σούρουπο ως την αυγή του Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ (1996)



Δύσκολα θα βρεις ταινία στην οποία η Σάλμα Χάγιεκ δεν τερματίζει το σέξινεζ. Ωστόσο για πάντα θα την ακολουθεί ο πιο ερεθιστικός πεθαίνεις χορός της στην ταινία του Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ όσο ο Κουεντίν Ταραντίνο ικανοποιεί τις ποδολαγνικές του ορέξεις πάνω της. Με το φίδι γύρω από το λαιμό της, ενσαρκώνει την απόλυτη εικόνα του θηλυκού πειρασμού.

Τσάνινγκ Τέιτουμ στο Magic Mike του Στίβεν Σόντεμπεργκ (2012)



Η πλειονότητα των ανδρικών στριπτίζ στον κινηματογράφο γέρνουν δυστυχώς προς την καρικατούρα και στερούνται κάθε αισθησιασμού. Εκτός φυσικά από το Magic Mike του τιτάνα Στίβεν Σόντεμπεργκ, με τον Τσάνιγκ Τέιτουμ, τον Μάθιου Μακόναχι και τα άλλα παιδιά να προσφέρουν XXL απόλαυση με τον χορό και τα προσόντα τους.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v