Πόσο ασφαλής είναι η Αεριοκίνηση;

Ανησυχείτε μήπως το όχημά σας μετά την μετατροπή δεν είναι το ίδιο ανασφαλές; Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Πόσο ασφαλής είναι η Αεριοκίνηση;
Η Αεριοκίνηση προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια στους οδηγούς, αφού σύμφωνα με επίσημες μελέτες ακόμα και οποιαδήποτε περίπτωση ατυχήματος, το σύστημα υγραερίου παραμένει ανέπαφο, χωρίς την παραμικρή πιθανότητα ανάλογου κινδύνου.

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε πως η χρήση του φυσικού αερίου έχει διαγράψει μακρά ιστορία στην Ευρώπη, που υπερβαίνει τις επτά δεκαετίες, γεγονός που καθιστά σαφές ότι έχουν πραγματοποιηθεί όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Σε επίσημα crash tests έχει αποδειχτεί πολλάκις πως, σε οποιαδήποτε περίπτωση σύγκρουσης, φωτιάς ή ανατροπής του οχήματος, η εγκατάσταση του φυσικού αερίου παραμένει ανέπαφη, αφού εκ κατασκευής οι δεξαμενές αντέχουν σε τεράστιες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή. Επίσης, το φυσικό αέριο έχει υψηλό αντικροτικό βαθμό γεγονός που αποκλείει την πιθανότητα αυτανάφλεξης.

Παράλληλα, οι δεξαμενές στις οποίες αποθηκεύεται παρασκευάζονται κάτω από… έξτρα αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και περνούν από λεπτομερείς και ενδελεχείς ελέγχους με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα, εργοστασιακός σχεδιασμός τους και ο έλεγχος τους γίνεται για πιέσεις 300 bar. Οι φιάλες αυτές δεν εκρήγνυνται σε πίεση μικρότερη των 460 bar. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι οι καθημερινές συνθήκες χρήσης και λειτουργίας τους είναι για περίπου 200 bar, συνειδητοποιούμε ότι η ασφάλειά τους είναι εγγυημένη.

Η Ε.Ε. μάλιστα έχει θεσπίσει νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία κάθε σύστημα κίνησης με αέριο που τοποθετείται σε όχημα να έχει υποχρεωτικά ειδική έγκριση, γεγονός που διασφαλίζει την πλήρη ασφάλεια οχήματος και επιβατών.

Σημειώστε επίσης, πως το φυσικό αέριο απαιτεί θερμοκρασία 600 βαθμών κελσίου για να αναφλεχθεί, ενώ αντίθετα η βενζίνη αναφλέγεται στους 450 βαθμούς κελσίου. Στατιστικά μιλώντας λοιπόν, οι πιθανότητες πρόκλησης πυρκαγιάς από διαρροή φυσικού αερίου είναι πολύ λιγότερες σε σχέση με τη βενζίνη ή το πετρέλαιο.

Αξίζει να αναφέρουμε, τέλος, ότι η πλήρωση των δεξαμενών πρέπει βάσει νόμου να φτάνει μέχρι το 80% έτσι ώστε να υπάρχει χώρος σε περίπτωση απότομης αύξησης της θερμοκρασίας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v