Οι νέες διαφημίσεις του κατασκευαστή του ανυψωτικού στο Λούβρο κάνουν πάταγο

Μια μικρή γερμανική εταιρεία διαπίστωσε με τρόμο ότι τα ανυψωτικά της χρησιμοποιήθηκαν στη ληστεία του Λούβρου… και μετά αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την απρόσμενη επιτυχία.

Οι νέες διαφημίσεις του κατασκευαστή του ανυψωτικού στο Λούβρο κάνουν πάταγο

Μια οικογενειακή γερμανική επιχείρηση βρέθηκε άθελά της μπλεγμένη σε μια από τις πιο εντυπωσιακές ληστείες των τελευταίων χρόνων, όταν οι δράστες χρησιμοποίησαν έναν από τους ανελκυστήρες επίπλων της για να κλέψουν βασιλικά κοσμήματα από το μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Και η ίδια, με εντυπωσιακή ψυχραιμία και δόση χιούμορ, μετέτρεψε το γεγονός σε διαφημιστικό θρίαμβο.

«Όταν χρειάζεται να κινηθείς γρήγορα» είναι το νέο, χιουμοριστικό σλόγκαν της εταιρείας Böcker, με έδρα τη μικρή πόλη Werne κοντά στο Ντόρτμουντ. Η καμπάνια ανέβηκε στο Facebook και το Instagram μόλις μία μέρα μετά τη θρασύτατη ληστεία στο Λούβρο.

Οι αναρτήσεις συνοδεύονται από φωτογραφία του πλέον διάσημου ανελκυστήρα επίπλων Agilo, τον οποίο χρησιμοποίησαν οι ληστές για να μπουν από παράθυρο του μουσείου, να αρπάξουν κοσμήματα του Ναπολέοντα αξίας περίπου 88 εκατομμυρίων ευρώ, και μέσα σε λιγότερο από δέκα λεπτά να διαφύγουν με μοτοσικλέτες.

Η συσκευή, της οποίας η κεκλιμένη σκάλα φαίνεται σε φωτογραφίες του Τύπου να φτάνει ως το μπαλκόνι του πρώτου ορόφου, μπορεί –όπως σημειώνει η εταιρεία– να μεταφέρει «έως και 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό, τόσο αθόρυβα όσο ένας ψίθυρος».

Η επικεφαλής μάρκετινγκ Τζούλια Σάρβατς δήλωσε στον Guardian ότι εκείνη και ο σύζυγός της, Αλεξάντερ Μπέκερ, διευθύνων σύμβουλος τρίτης γενιάς της οικογενειακής επιχείρησης, διάβαζαν την είδηση στο διαδίκτυο όταν αναγνώρισαν στις φωτογραφίες το προϊόν τους.

«Σοκαριστήκαμε όταν είδαμε ότι χρησιμοποιήθηκε ένας δικός μας ανελκυστήρας για μια ληστεία», λέει η ίδια. «Αφού, όμως, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί, αποφασίσαμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με χιούμορ –όπως θα έκανε κάθε καλή ομάδα marketing».

Όπως εξηγεί, μετά τις βραδινές ειδήσεις «αμέτρητοι άνθρωποι –υπάλληλοι, συνεργάτες, πελάτες– επικοινώνησαν μαζί μας. Τότε σκεφτήκαμε: “Είναι ευκαιρία να κάνουμε κάτι δημιουργικό με αυτό”». Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η καμπάνια ήταν ήδη έτοιμη.

Η Böcker είχε πουλήσει το 2020 τον συγκεκριμένο κινητό ανελκυστήρα σε μια εταιρεία της περιοχής του Παρισιού, η οποία τον ενοικίαζε σε πελάτες. Οι κλέφτες είχαν προσεγγίσει τη γαλλική εταιρεία δήθεν για να τον νοικιάσουν και, κατά τη διάρκεια μιας επίδειξης λειτουργίας, τον έκλεψαν. Η κλοπή δηλώθηκε στην αστυνομία την περασμένη εβδομάδα.

Η Böcker, που ιδρύθηκε το 1958 και έχει σλόγκαν «Ο δρόμος μου προς την κορυφή», απασχολεί περίπου 600 εργαζόμενους και δηλώνει πως η φιλοσοφία της βασίζεται στην «παράδοση και την καινοτομία».

Η Σάρβατς λέει ότι η ανταπόκριση στη νέα διαφήμιση ξεπέρασε κάθε προσδοκία. «Πίστευα ότι θα γινόταν λίγο viral, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Οι αναρτήσεις μας στο Instagram συνήθως φτάνουν 15-20 χιλιάδες άτομα· τώρα είμαστε στα 1,7 εκατομμύρια. Είναι απίστευτο».

Σύμφωνα με την ίδια, το 99% των αντιδράσεων ήταν θετικές: «Καταλαβαίνω ότι δεν είναι το χιούμορ όλων, αλλά οι περισσότεροι το βρήκαν διασκεδαστικό».

«Το τμήμα μάρκετινγκ της Böcker αξίζει αύξηση», σχολίασε ένας χρήστης του Facebook. Ένας άλλος, πάντως, χαρακτήρισε την καμπάνια «άστοχη», λέγοντας: «Οι Γάλλοι είναι σοκαρισμένοι και λυπημένοι, ενώ μια γερμανική εταιρεία κοροϊδεύει την κατάσταση για να διαφημιστεί. Μαύρο χιούμορ…».

Δεν είναι ακόμη σαφές αν η φήμη μεταφράζεται σε νέες δουλειές, αν και –όπως είπε η Σάρβατς– «ήδη λάβαμε μερικά ερωτήματα για ανυψωτικά αυτή την εβδομάδα».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v