Βόλος: Διασώθηκε σκυλάκι που ζούσε νηστικό και διψασμένο σε σπίτι-χωματερή
Ένα σκυλάκι που ζούσε χωρίς νερό και τροφή μέσα σε σπίτι γεμάτο απορρίμματα στον Βόλο διασώθηκε χάρη στην κινητοποίηση φιλόζωων.
Ένα σκυλάκι που ζούσε χωρίς νερό και τροφή μέσα σε σπίτι γεμάτο απορρίμματα στον Βόλο διασώθηκε χάρη στην κινητοποίηση φιλόζωων.
Ένα σκυλάκι που ζούσε χωρίς τροφή και νερό μέσα σε σπίτι γεμάτο απορρίμματα εντοπίστηκε στην οδό Λαρίσης, στον Βόλο, έπειτα από καταγγελίες κατοίκων προς το φιλοζωικό σωματείο «Κόσμος και Φύση».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ, το ζώο έκλαιγε επίμονα, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν φιλόζωοι που έσπευσαν στο σημείο. Εκεί διαπίστωσαν πως ο χώρος βρισκόταν σε εξαιρετικά κακή κατάσταση, γεμάτος σκουπίδια, ενώ το σκυλάκι παρέμενε εγκαταλελειμμένο χωρίς τις στοιχειώδεις συνθήκες φροντίδας.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η αστυνομία. Από την έρευνα που ακολούθησε προέκυψε, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι τα άτομα που βρίσκονταν στο σπίτι δεν ήταν οι νόμιμοι ένοικοί του, αλλά φέρεται να είχαν καταλάβει τον χώρο.
Πλέον το μικρόσωμο σκυλάκι βρίσκεται πλέον σε ασφαλές περιβάλλον, λαμβάνοντας την απαραίτητη φροντίδα και τη θαλπωρή που τόσο είχε ανάγκη.
Μόλις αναρρώσει πλήρως, θα αναζητηθεί για αυτό μια υπεύθυνη, παντοτινή οικογένεια μέσω υιοθεσίας.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση το σωματείο: «Με αφορμή αυτή την υπόθεση, απευθύνουμε μια ισχυρή έκκληση προς την τοπική κοινωνία: η σιωπή και η αδιαφορία απέναντι στην κακοποίηση ή την παραμέληση ζώων συνιστά συνενοχή. Προτρέπουμε κάθε συμπολίτη μας που αντιλαμβάνεται ανάλογες συνθήκες εγκλωβισμού ή κακομεταχείρισης να μην διστάζει και να προβαίνει αμέσως σε επίσημη καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, ενημερώνοντας παράλληλα τα φιλοζωικά σωματεία. Αυτή η πράξη ευθύνης είναι η μόνη φωνή για τα πλάσματα που υποφέρουν βουβά».