Η καλύτερη στιγμή του Volkswagen T-Roc
Η Kosmocar, λανσάρει μια νέα έκδοση του πολυβραβευμένου SUV T-Roc που προσφέρει οδηγική απόλαυση και άνεση χωρίς συμβιβασμούς

Η Kosmocar, λανσάρει μια νέα έκδοση του πολυβραβευμένου SUV T-Roc που προσφέρει οδηγική απόλαυση και άνεση χωρίς συμβιβασμούς
Η Volkswagen παρουσιάζει το T-Roc Dream, τη νέα, αναβαθμισμένη έκδοση του πιο επιτυχημένου compact SUV της ελληνικής αγοράς, με στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη δυναμική του μοντέλου.
Με πάνω από 13.200 ταξινομήσεις στην Ελλάδα, το T-Roc αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, κατέχει τη 2η θέση σε πωλήσεις ακριβώς πίσω από το εμβληματικό Golf μεταξύ των μοντέλων της μάρκας.
Η έκδοση Dream βασίζεται στη δημοφιλή έκδοση Style, προσθέτοντας ένα ιδιαίτερα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
• Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία
• Φιμέ πίσω παράθυρα
• Προβολείς IQ.Light LED Matrix
• Dynamic Light Assist – Δυναμική ρύθμιση δέσμης Προβολέων
• Εξωτερικό φωτισμό Ambient ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
• Easy Open & Close – Σύστημα εύκολου ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών
• Σύστημα Keyless Access – Κλείδωμα/ξεκλείδωμα και εκκίνηση χωρίς κλειδί με SAFELOCK
• Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού
Το συνολικό όφελος για τον αγοραστή αγγίζει τις 5.000 ευρώ, καθιστώντας το T-Roc Dream μία από τις πλέον εξαιρετικές προτάσεις της κατηγορίας. Με προτεινόμενη τιμή λιανικής 30.980 ευρώ, το T-Roc Dream προσφέρει κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, τεχνολογίας και ασφάλειας, συνδυασμένα με τον ισχυρό κινητήρα 1.5 TSI 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Η έκδοση Dream έχει σχεδιαστεί για όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από ένα compact SUV – για όσους επιθυμούν premium χαρακτήρα, υψηλή οδηγική απόλαυση και άνεση χωρίς συμβιβασμούς.
Το VW T-Roc κυκλοφόρησε στις αγορές στα τέλη του 2017 και αναβαθμίστηκε τέσσερα χρόνια αργότερα. Ακόμα και τότε, είχε ήδη γίνει γρήγορα βασικός πυλώνας της γκάμας Volkswagen με ένα εκατομμύριο πωλήσεις. Αυτή η επιτυχία συνεχίζεται με την τρέχουσα έκδοση. Προσφέρει επίσης εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό, ευρύχωρο εσωτερικό και πολλά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας - από το στάνταρ Digital Cockpit μέχρι συστήματα υποβοήθησης όπως το Travel Assist . Οι προβολείς του T-Roc φωτίζουν προαιρετικά τον δρόμο με τεχνολογία IQ.LIGHT LED matrix για να εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα κατά την οδήγηση τη νύχτα.
Υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Η Volkswagen έχει βελτιώσει τον best-seller βενζινοκινητήρα 1.5 TSI και εισήγαγε την τελευταία γενιά, τον TSI evo2. Αυτός ο κινητήρας καθιστά δυνατή τη μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου όσο και των εκπομπών CO2 . Ο συμπαγής, υπερσύγχρονος τετρακύλινδρος κινητήρας θα είναι αρχικά διαθέσιμος με ισχύ 150 ίππους.
Τα νέα χαρακτηριστικά του EA 211 evo2 με μια ματιά. Στο τελευταίο εξελικτικό στάδιο του 1.5 TSI, οι μηχανικοί ανάπτυξης έχουν μετακινήσει τον τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης κοντά στον κινητήρα σε μία μόνο μονάδα ελέγχου εκπομπών, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την απόδοση του συστήματος ελέγχου εκπομπών. Ως περαιτέρω συμβολή στη βιωσιμότητα, αυτό επιτρέπει τη μειωμένη χρήση πολύτιμων μετάλλων στην παραγωγή και ταυτόχρονα δημιουργεί τη βάση για τη συμμόρφωση με τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών.
Ένα βασικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στο evo2 1.5 είναι το βελτιωμένο σύστημα Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων, ACTplus – μια κοινή εξέλιξη των εργοστασίων του Wolfsburg και του Salzgitter. Η εστίαση αυτής της νέας εξέλιξης ήταν στη βελτίωση της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Η διαδικασία καύσης σε λειτουργία δύο κυλίνδρων βελτιστοποιήθηκε, επιτρέποντας έτσι την επέκταση του εύρους λειτουργίας του συστήματος Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων. Με το ACTplus, ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν τίθενται σε λειτουργία όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Αυτή η εναλλαγή είναι σχεδόν απαρατήρητη. Η απόδοση αυξάνεται στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ οι μεσαίοι κύλινδροι απλώς ακολουθούν σχεδόν χωρίς απώλειες – ενεργοποιούνται ξανά όταν πατηθεί ξανά το γκάζι.
Παράλληλα με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο 1.5 TSI διαθέτει επίσης και άλλα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας: το σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης παράγει πίεση έως και 350 bar, τα τοιχώματα κυλίνδρων με επικάλυψη πλάσματος μειώνουν την τριβή και τα έμβολα με χυτευμένους αγωγούς ψύξης επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση της καύσης και την αύξηση της απόδοσης.
Πρωτοποριακή φιλοσοφία. Οι κινητήρες TSI evo2 έχουν σχεδιαστεί για λειτουργία με καύσιμα που περιέχουν συστατικά που παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας – αυτό διασφαλίζει επίσης ότι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις μελλοντικές απαιτήσεις. Επιπλέον, είναι κατάλληλοι για διάφορα επίπεδα υβριδισμού. Για παράδειγμα, είναι δυνατή η ισχύς συστήματος έως και 272 ίππους με μια plug-in φιλοσοφία.
Ο κινητήρας συμπληρώνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Η Volkswagen βρίσκεται στο «δρόμο προς το μηδέν» – με τη στρατηγική ACCELERATE, η εταιρεία προωθεί την ηλεκτροκίνηση με ταχείς ρυθμούς. Μέχρι το 2030, η Volkswagen σχεδιάζει να επιτύχει ήδη μερίδιο πωλήσεων 70% με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Παράλληλα, οι σημαντικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης λαμβάνουν περαιτέρω βελτιώσεις. Υπάρχουν δύο λόγοι για αυτό: πρώτον, αυτό θα τους επιτρέψει να συμμορφώνονται με τα μελλοντικά παγκόσμια πρότυπα εκπομπών, όπως το Euro 7. Δεύτερον, τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Volkswagen εξακολουθούν να είναι δημοφιλή σε πολλές αγορές ιδίως εκεί όπου η ηλεκτρική κινητικότητα καθιερώνεται αργά λόγω της έλλειψης υποδομών φόρτισης.
Η διαδικασία καύσης TSI-evo, ήδη γνωστή από τον 1.5 l TSI evo1, χρησιμοποιείται επίσης στη γενιά TSI evo2. Παράλληλα με τη βελτιστοποίηση της ψύξης του θαλάμου καύσης, ο καθοριστικός παράγοντας είναι για άλλη μια φορά η συμβίωση του κύκλου Miller (πρόωρο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής με υψηλή συμπίεση) και της τεχνολογίας υπερσυμπίεσης VTG (μεταβλητή γεωμετρία υπερσυμπιεστή). Ένας βασικός παράγοντας για αυτό το επόμενο βήμα ήταν πάνω απ' όλα η δυνατότητα ανάπτυξης και βελτιστοποίησης των σχετικών εξαρτημάτων λογισμικού κινητήρα εσωτερικά στη Volkswagen.