ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

"Μην κάνετε δίαιτα για να αδυνατίσετε!"

"Μην κάνετε δίαιτα, για να αδυνατίσετε", συμβουλεύουν βρετανοί ειδικοί και κατακρίνουν τις εξαντλητικές δίαιτες.

Τριάντα χρόνια διατροφικών συμβουλών που προέτρεπαν τον κόσμο να ακολουθεί δίαιτες χαμηλές σε λιπαρά προκάλεσαν «καταστροφικές συνέπειες στην υγεία», σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Εθνικού Φόρουμ Παχυσαρκίας της Βρετανίας.


Όπως αναφέρει η ανακοίνωση «το να τρώμε λίπος δεν μας κάνει χοντρούς». Όμως οι χαμηλές σε δίαιτες και χοληστερόλη δίαιτες, οι οποίες αποτελούν «σημαία» του βρετανικού κράτους από το 1983, είναι βασισμένες σε «λάθος επιστήμη» αναφέρει η έρευνα και έχουν ως αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση junk food και υδατανθράκων.


Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης η ανάγκη για επιστροφή στις «οργανικές» τροφές, όπως το κρέας, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά, όπως επίσης και σε τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά όπως το αβοκάντο.


Το Φόρουμ επισημαίνει ότι τα κορεσμένα λιπαρά δεν προκαλούν καρδιακές παθήσεις, ενώ τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί μπορούν στην πραγματικότητα να θωρακίσουν την καρδιακή υγεία.


«Ερχόμενος καθημερινά αντιμέτωπος με υπέρβαρους ασθενείς, συνειδητοποιώ ότι οι κατευθυντήριες οδηγίες που προτείνουν δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και χαμηλές σε λίπος υπήρξαν πανάκεια σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως δεν στηρίζονται σε σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα», δηλώνει ο καθηγητής και επικεφαλής του Φόρουμ Παχυσαρκίας David Haslam και τονίζει ότι επεξεργασμένα τρόφιμα με ετικέτες «χαμηλών λιπαρών», “lite” και «χαμηλό σε χοληστερίνη» θα πρέπει να αποφεύγονται, ενώ άτομα με διαβήτη τύπου ΙΙ θα πρέπει να καταναλώνουν ικανοποιητικές ποσότητες λιπαρών και όχι υδατανθράκων.


«Φάτε λίπος για να αδυνατίσετε», καταλήγει η ανακοίνωση, «μη φοβάστε το λίπος, το λίπος είναι φίλος σας».


Τα σημεία «κλειδιά» της ανακοίνωσης


* Το να τρώτε λίπος δεν σας κάνει απαραίτητα παχύσαρκους.
* Σταματήστε να μετράτε τις θερμίδες. Θερμίδες από διαφορετικές τροφές έχουν διαφορετικές μεταβολικές συνέπειες στο σώμα.
* Δεν μπορείτε να ξορκίσετε με την άσκηση μια κακή διατροφή.
* Τα κορεσμένα λίπη δεν προκαλούν καρδιακές παθήσεις. Αντιθέτως, τα πλήρη γαλακτοκομικά μπορούν να προστατέψουν την καρδιά.
* Τα σνακ μπορούν να σας παχύνουν.
* Αποφύγετε επεξεργασμένα τρόφιμα «χαμηλών λιπαρών», «χαμηλής χοληστερόλης» ή εκείνα που «αποδεδειγμένα ρίχνουν τη χοληστερόλη».





ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Για να σκεφτείς καινούργιες σκέψεις πρέπει να σπάσεις τα κόκαλα στο κεφάλι σου."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ

  • 439 - Οι Βάνδαλοι καταλαμβάνουν την Καρχηδόνα στην Βόρεια Αφρική.
    1812 - Ο Ναπολέων Α΄ Βοναπάρτης υποχωρεί από την Μόσχα.
    1935 - Η Κοινωνία των Εθνών επιβάλει οικονομικές κυρώσεις στην φασιστική Ιταλία για την εισβολή της στην Αιθιοπία.
    1960 - Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποφασίζουν την επιβολή εμπάργκο στην κομμουνιστική Κούβα.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2