ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

"Μην κάνετε δίαιτα για να αδυνατίσετε!"

"Μην κάνετε δίαιτα, για να αδυνατίσετε", συμβουλεύουν βρετανοί ειδικοί και κατακρίνουν τις εξαντλητικές δίαιτες.

Μην κάνετε δίαιτα για να αδυνατίσετε!

Τριάντα χρόνια διατροφικών συμβουλών που προέτρεπαν τον κόσμο να ακολουθεί δίαιτες χαμηλές σε λιπαρά προκάλεσαν «καταστροφικές συνέπειες στην υγεία», σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Εθνικού Φόρουμ Παχυσαρκίας της Βρετανίας.


Όπως αναφέρει η ανακοίνωση «το να τρώμε λίπος δεν μας κάνει χοντρούς». Όμως οι χαμηλές σε δίαιτες και χοληστερόλη δίαιτες, οι οποίες αποτελούν «σημαία» του βρετανικού κράτους από το 1983, είναι βασισμένες σε «λάθος επιστήμη» αναφέρει η έρευνα και έχουν ως αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση junk food και υδατανθράκων.


Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης η ανάγκη για επιστροφή στις «οργανικές» τροφές, όπως το κρέας, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά, όπως επίσης και σε τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά όπως το αβοκάντο.


Το Φόρουμ επισημαίνει ότι τα κορεσμένα λιπαρά δεν προκαλούν καρδιακές παθήσεις, ενώ τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί μπορούν στην πραγματικότητα να θωρακίσουν την καρδιακή υγεία.


«Ερχόμενος καθημερινά αντιμέτωπος με υπέρβαρους ασθενείς, συνειδητοποιώ ότι οι κατευθυντήριες οδηγίες που προτείνουν δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και χαμηλές σε λίπος υπήρξαν πανάκεια σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως δεν στηρίζονται σε σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα», δηλώνει ο καθηγητής και επικεφαλής του Φόρουμ Παχυσαρκίας David Haslam και τονίζει ότι επεξεργασμένα τρόφιμα με ετικέτες «χαμηλών λιπαρών», “lite” και «χαμηλό σε χοληστερίνη» θα πρέπει να αποφεύγονται, ενώ άτομα με διαβήτη τύπου ΙΙ θα πρέπει να καταναλώνουν ικανοποιητικές ποσότητες λιπαρών και όχι υδατανθράκων.


«Φάτε λίπος για να αδυνατίσετε», καταλήγει η ανακοίνωση, «μη φοβάστε το λίπος, το λίπος είναι φίλος σας».


Τα σημεία «κλειδιά» της ανακοίνωσης


* Το να τρώτε λίπος δεν σας κάνει απαραίτητα παχύσαρκους.
* Σταματήστε να μετράτε τις θερμίδες. Θερμίδες από διαφορετικές τροφές έχουν διαφορετικές μεταβολικές συνέπειες στο σώμα.
* Δεν μπορείτε να ξορκίσετε με την άσκηση μια κακή διατροφή.
* Τα κορεσμένα λίπη δεν προκαλούν καρδιακές παθήσεις. Αντιθέτως, τα πλήρη γαλακτοκομικά μπορούν να προστατέψουν την καρδιά.
* Τα σνακ μπορούν να σας παχύνουν.
* Αποφύγετε επεξεργασμένα τρόφιμα «χαμηλών λιπαρών», «χαμηλής χοληστερόλης» ή εκείνα που «αποδεδειγμένα ρίχνουν τη χοληστερόλη».





ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ένα βιβλίο διαβασμένο από χίλιους διαφορετικούς ανθρώπους είναι χίλια διαφορετικά βιβλία."

Αντρέι Ταρκόφσκυ, Ρώσος σκηνοθέτης

  • 337 - Πεθαίνει ο Μέγας Κωνσταντίνος, αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ισαπόστολος.
    1813 - Γεννιέται ο Ρίχαρντ Βάγκνερ, Γερμανός μουσουργός.
    1825 Πεθαίνει η Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, αγωνίστρια της Ελληνικής Επανάστασης.
    1885 - Πεθαίνει ο Βικτόρ Ουγκώ, Γάλλος συγγραφέας.
    1917 - Γεννιέται ο Στέλιος Ανεμοδουράς, συγγραφέας του Μικρού Ήρωα.
    1960 - Στη νότιο Χιλή σημειώνεται ο ισχυρότερος σεισμός που έχει καταγραφεί, 9,5 βαθμοί της κλίμακας Ρίχτερ.
    1963 - Πραγματοποιείται δολοφονική επίθεση εναντίον του βουλευτή της Ε.Δ.Α., Γρηγόρη Λαμπράκη, στη Θεσσαλονίκη. Ο Λαμπράκης εξέπνευσε στις 27 Μαΐου.

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v