ΔΙΑΤΡΟΦΗTOP 10

7 τροφές για καλύτερο ύπνο

Σωστή διατροφή για σωστό ύπνο. Επτά τροφές που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα, αρκεί να τις εντάξετε στα βραδινά σας γεύματα.

7 τροφές για καλύτερο ύπνο

Έχετε κόψει τους απογευματινούς καφέδες, κάνετε ό,τι μπορείτε για να αποφύγετε και το αλκοόλ πριν τον ύπνο, αλλά και πάλι δεν κοιμάστε καλά, υποφέρετε από αϋπνίες, ή ξυπνάτε στη μέση της νύχτας; Μπορεί να φταίει η διατροφή σας. Οι παρακάτω τροφές υπόσχονται να κάνουν θαύματα στην ποιότητα του ύπνου σας, και να σας βοηθήσουν να σταματήσετε να μετράτε προβατάκια.

Ψάρι: Τα περισσότερα ψάρια, και ιδιαίτερα ο σολομός και ο τόνος, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για την έκκριση της μελατονίνης, της ορμόνης που μας κάνει να νιώθουμε νύστα.

Καρύδια και αμύγδαλα: Τα μεν καρύδια είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης και μελατονίνης. Τα δε αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα μαγνησίου, το οποίο έχει αποδειχθεί πως βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Τυρί και γαλακτοκομικά: Αυτό που λέγαν’ οι γιαγιάδες μας «πιες ένα ποτήρι γάλα να ηρεμήσεις» στην πραγματικότητα ισχύει για όλα τα γαλακτοκομικά. Κι αυτό γιατί το ασβέστιο που περιέχουν αφενός «καλμάρει» το μυϊκό σύστημα και αφετέρου βοηθά τον εγκέφαλο να χρησιμοποιήσει την τρυπτοφάνη που περιέχουν τα γαλακτοκομικά για να παράγει μελατονίνη.

Μαρούλι: Πιθανότατα δεν το γνωρίζατε, αλλά το μαρούλι περιέχει μια ουσία που λέγεται λακτουκάριο, και η οποία έχει παρόμοια επίδραση με το όπιο (!)στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Ως εκ τούτου, μας βοηθά να ηρεμήσουμε και να κοιμηθούμε καλύτερα.

Ρύζι: Το λευκό ρύζι έχει υψηλό γλυκαιμικό φορτίο, οπότε η κατανάλωσή του μειώνει τον χρόνο που χρειαζόμαστε για να αποκοιμηθούμε, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

Μέλι: Η φυσική ζάχαρη του μελιού αυξάνει ελαφρώς τα επίπεδα της ινσουλίνης, επιτρέποντας έτσι στην τρυπτοφάνη να απορροφηθεί ταχύτερα από τον οργανισμό. Μια κουταλιά μέλι στο χαμομήλι θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πολύ καλύτερα.

Χούμους: Τα ρεβίθια είναι επίσης πολύ καλή πηγή τρυπτοφάνης, οπότε ένα ελαφρύ χούμους με μερικά κρακεράκια ολικής άλεσης (που θα βοηθήσουν την τρυπτοφάνη να φτάσει στον εγκέφαλο) αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική για το βραδινό σας.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Παιδεία είναι αυτό που επιβιώνει όταν όλα όσα έχουν μαθευτεί ξεχνιούνται."

B.F. Skinner, 1904-1990, Αμερικανός ψυχολόγος

  • 1726 - Ιδρύεται το Ανώτατο Μυστικό Συμβούλιο στη Ρωσία.
    1846 - Εγκαθίσταται επίσημα στο Ώστιν η κυβέρνηση της νεοσυσταθείσας πολιτείας του Τέξας. Η κυβέρνηση της Δημοκρατίας του Τέξας παραχωρεί επίσημα την εξουσία της στην κυβέρνηση της πολιτείας του Τέξας μετά την προσάρτηση του Τέξας από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
    1878 - Ο Τόμας Έντισον λαμβάνει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τον φωνογράφο.
    1884 - Περισσότεροι από 60 ανεμοστρόβιλοι χτυπούν τις Νότιες Ηνωμένες Πολιτείες.
    1915 - Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος: αρχίζει η πρώτη ναυτική επίθεση στα Δαρδανέλλια όταν μία ισχυρή αγγλο-γαλλική δύναμη βομβαρδίζει το οθωμανικό πυροβολικό κατά μήκος της ακτής της Καλλίπολης.
    1936 - Υπογράφεται το Σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβαινα μεταξύ των κόμματος των φιλελεύθερων και των κομμουνιστών του Παλαϊκού Μετώπο.
    1942 - Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος: σχεδόν 250 ιαπωνικά πολεμικά αεροπλάνα επιτίθενται στο Ντάργουιν, στη βόρεια Αυστραλία.
    1942 - Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος: ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Φραγκλίνος Ρούζβελτ υπογράφει το εκτελεστικό διάταγμα 9066, επιτρέποντας στους Αμερικανούς στρατιωτικούς να μεταφέρουν Ιάπωνες Αμερικανούς σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.
    1945 - Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος: Μάχη της Ίβο Τζίμα. Περίπου 30.000 Αμερικανοί πεζοναύτες αποβιβάζονται στην Ίβο Τζίμα.
    1959 – Το Ηνωμένο Βασίλειο χορηγεί στην Κύπρο ανεξαρτησία, η οποία θα ανακηρυχθεί επισήμως στις 16 Αυγούστου του 1960.
    1976 - Ο Τζέραλντ Φορντ ανακαλεί το εκτελεστικό διάταγμα 9066 που οδήγησε στη μετεγκατάσταση των Ιαπώνων Αμερικών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.

© 2002-2020 MEDIA2DAY