Αλλάζει το σύστημα των ραντεβού του ΕΟΠΥΥ

Νέο σύστημα για το κλείσιμο των ραντεβού προωθεί ο ΕΟΠΥΥ, μετά από καταγγελίες ασθενών και ιατρών για διάφορες δυσλειτουργίες του συστήματος.
Αλλάζει το σύστημα των ραντεβού του ΕΟΠΥΥ
Μετά από πολλές καταγγελίες ασθενών για «επιλεκτικά» ραντεβού, η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ εξετάζει ένα νέο σύστημα για το κλείσιμο των ραντεβού, στοχεύοντας στη μείωση της ταλαιπωρίας των ασφαλισμένων αλλά και στον έλεγχο των γιατρών. Με το νέο σύστημα, ο ΕΟΠΥΥ θα διαχειρίζεται μεγάλο μέρος των ραντεβού (100 από τα 400 δωρεάν ραντεβού που κλείνονται κάθε μήνα ανά γιατρό) είτε απευθείας από το δικό του τηλεφωνικό κέντρο, ή μέσω των συνεργαζόμενων τηλεφωνικών εταιριών.

Την δυσλειτουργία του συστήματος των ραντεβού επισήμανε και η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της, το μηνιαίο πλαφόν των ιατρικών επισκέψεων «κλείνει» μέσα στις πρώτες δέκα ημέρες του μήνα, κάτι που αποδίδεται κυρίως στην αυξημένη ζήτηση για συνταγογράφηση.

Υπό το βάρος της ταχείας κι εύρυθμης λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ και της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, η διοίκηση του Οργανισμού είχε αφήσει ουσιαστικά τη διαχείριση των ιατρικών ραντεβού στους συμβεβλημένους ιατρούς. Εξαρχής υπήρχαν καταγγελίες ότι πολλοί έκλειναν επιλεκτικά τα ραντεβού και αρνούνταν σε ασφαλισμένους που δεν ήταν δικοί τους ασθενείς το δωρεάν ραντεβού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού, κ. Δημήτρη Κοντό, «ο ΕΟΠΥΥ θα διαχειρίζεται μέρος του αριθμού των ιατρικών επισκέψεων στους συμβεβλημένους γιατρούς, ενδεχομένως τις 100 ανά μήνα, ώστε περισσότεροι ασφαλισμένοι να έχουν πρόσβαση μέσω του ασφαλιστικού τους φορέα σε γιατρό». Αυτό που εκκρεμεί είναι εάν τα ραντεβού θα διατίθενται απευθείας από τον ΕΟΠΥΥ μέσω του δικού του τηλεφωνικού κέντρου ή μέσω των συνεργαζόμενων τηλεφωνικών εταιριών.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v