ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Φτιάξτε κοιλιακούς για παραλία με ένα σούπερ αποτελεσματικό κυκλικό πρόγραμμα για το σπίτι.

Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Θέλετε να «κάψετε» τους κοιλιακούς σας και παράλληλα να τους δώσετε σχήμα; Μια κυκλική προπόνηση στο σπίτι είναι ό,τι πρέπει για τον στόχο σας.

Οι παρακάτω ασκήσεις εκτελούνται για 60 δευτερόλεπτα, με 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα πριν περάσετε στην επόμενη. Όταν τελειώσετε τον κύκλο, ξεκουράζεστε 1 λεπτό και επαναλαμβάνετε για 3-5 κύκλους.

Μπορείτε να ενσωματώσετε την παρακάτω προπόνηση στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για 2-3 ημέρες.

Γέφυρες γλουτών με επιτόπιο περπάτημα



Προχωρημένοι: Χρησιμοποιήστε ένα miniband

Κράτημα hollow



Προχωρημένοι: Με τεντωμένα χέρια



Σανίδια ίσια



Προχωρημένοι: Plank pushups



Σανίδα πλάγια – δεξιά



Προχωρημένοι: Τεντωμένο χέρι  ή τεντωμένο πόδι ή και τα δύο



Σανίδα πλάγια – αριστερά (αλλάζετε πλευρά)

Bird Dogs



Ν. Γ. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Ω, τι μπερδεμένο ιστό πλέκουμε, όταν το πρώτο που μαθαίνουμε είναι να εξαπατούμε."

Sir Walter Scott, Σκωτσέζος συγγραφέας

  • 1967 - Η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας ανακοινώνει την πρώτη της επιτυχημένη δοκιμή βόμβας υδρογόνου.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2