ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

10 σούπερ ασκήσεις για σούπερ κοιλιακούς

Βαρεθήκατε τα ίδια και τα ίδια στις ασκήσεις κοιλιακών; Δώστε ποιότητα και ποικιλία στην προπόνησή σας με 10 σούπερ αποτελεσματικές ασκήσεις.

10 σούπερ ασκήσεις για σούπερ κοιλιακούς

Ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι. Ακόμα και ο πιο αμαθής ασκούμενος το ξέρει: τα κλασσικά ροκανίσματα είναι πασέ και αρκετά βαρετά.

Υπάρχουν εκατοντάδες ασκήσεις κοιλιακών που γυμνάζουν πιο αποτελεσματικά την περιοχή και έχουν πολύ περισσότερο ενδιαφέρον.

Ναι, είναι αρκετά απαιτητικές και πιο «δύσκολες» από τα κλασσικά ροκανίσματα. Όμως με την κατάλληλη τεχνική και προοδευτικότητα (ξεκινάτε με λίγες επαναλήψεις ή μικρό χρόνο εκτέλεσης και σταδιακά αυξάνετε) τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.

Δείτε παρακάτω 10 τέτοιες ασκήσεις.

Dragon Flag 



Seated Leg Raise με ή χωρίς αντίσταση


Seated Lockout Ab Crunch


Walk Around The Clock


Step Off σε fitball


Asymmetrical Overhead Lockout Hold 


Αγκώνες – γόνατα σε Bosu


Σταθεροποίηση κορμού με TRX



360 Degree Lambada 


Supine Stay Hold 


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Η μοναδική σοβαρή πεποίθηση την οποία πρέπει να έχει ο άνθρωπος είναι ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τίποτα στα σοβαρά."

Nicholas Butler, Αμερικανός πανεπιστημιακός

  • 1986 - Ο Ντιέγκο Μαραντόνα σκοράρει με «το χέρι του Θεού» στον αγώνα μεταξύ της Αργεντινής και της Αγγλίας για τα προημιτελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου. Αργότερα ακολούθησε το «γκολ του αιώνα» επίσης από τον Μαραντόνα. Η Αργεντινή κερδίζει με 2-1 και στη συνέχεια θα κατακτήσει το παγκόσμιο κύπελλο.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2