ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Βασικές ασκήσεις με ιμάντες για αρχάριους

Θέλετε να προσθέσετε ποικιλία στη προπόνησή σας και να γυμνάσετε ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά το σώμα σας; H Web Tv του In2life και ο Personal & Functional Trainer Κωσταντίνος Τζουβές σας δείχνουν πως, μέσα από δέκα βασικές ασκήσεις με την χρήση ιμάντα.

Βασικές ασκήσεις με ιμάντες για αρχάριους

του Νικόλα Γεωργιακώδη

Ποικιλία.
Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, έτσι ώστε η προπόνησή μας να έχει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα αναλόγως τον στόχο που έχουμε θέσει (μυϊκή ενδυνάμωση, κάψιμο λίπους, μυϊκη μάζα), τον οποίον όμως οι περισσότεροι ασκούμενοι αγνοούν… επιδεικτικά. Το αποτέλεσμα; Το σώμα από ένα σημείο και μετά φτάνει σε «πλατό», συνηθίζει δηλαδή στην εκάστοτε μέθοδο προπόνησης και παύει να ανταποκρίνεται. Το κλειδί λοιπόν, για να έχουμε συνεχή βελτίωση στο σώμα μας είναι να χρησιμοποιούμε εναλλακτικές μεθόδους προπόνησης.

Μια από αυτές είναι η προπόνηση με ιμάντα. Το εν λόγω προπονητικό «εργαλείο» αποτελεί δημιούργημα του πεζοναύτη Randy Hetrick, ο οποίος αναζητώντας τρόπο για να κρατήσει την φυσική του κατάσταση στο υποβρύχιο, γυμναζόταν με δύο αυτοσχέδιους ιμάντες κρεμασμένους από το κρεβάτι του.

Έτσι, λάνσαρε ένα πολύπλευρο όργανο γυμναστικής, με τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων (σε τρεις διαστάσεις) λειτουργικής προπόνησης (functional training), οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος. Ο ιμάντας μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει μια σταθερή βάση στήριξης: στο σπίτι, στον κήπο, στο γυμναστήριο και σε εξωτερικούς χώρους της προτίμησής σας.

Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών. Όσο μικρότερο το άνοιγμα, τόσο αυξάνει και ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης. Επίσης, το γεγονός ότι κατά την διάρκεια των ασκήσεων βρίσκεστε ουσιαστικά στον αέρα και κρατιέστε μόνο από τον ιμάντα, έχει τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη και την ισορροπία. Τέλος, λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης, αυξάνεται η δύναμη του κορμού (core) και ιδιαίτερα των κοιλιακών, χωρίς να επιβαρύνονται οι αρθρώσεις.

Με την βοήθεια του Personal & Functional Trainer Κωσταντίνου Τζουβέ και της Web Tv του In2life, σας παρουσιάζουμε ένα συνοπτικό βίντεο με δέκα βασικές ασκήσεις με ιμάντα για αρχάριους, έτσι ώστε να κάνετε την καλύτερη δυνατή αρχή. Θα ακολουθήσουν και άλλα με πιο εξελιγμένες παραλλαγές ασκήσεων για προχωρημένους.

Αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε μυοσκελετικό πρόβλημα (μέση, γόνατα, αυχένα) συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας πριν εκτελέσετε κάποια από τις ασκήσεις που αναλύονται στο βίντεο.

Δείτε το βίντεο:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Τίποτα δεν είναι σημαντικό, έτσι όλα είναι σημαντικά."

Keith Haring, Αμερικανός ζωγράφος

  • 1836 - Ο Σάμουελ Κολτ παράγει το πρώτο περίστροφο μαζικής παραγωγής.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2