ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Μήπως κάνεις αυτά τα λάθη μετά την άσκηση;

Το «μετά» της προπόνησης είναι αρκετά σημαντικό, ώστε να αποκομίσουμε όλα της τα οφέλη. Όμως πόσο σίγουρος είσαι ότι το φέρνεις εις πέρας όπως πρέπει;

Μήπως κάνεις αυτά τα λάθη μετά την άσκηση;

Ιδού μερικά λάθη που ίσως κάνεις.

Το παρακάνεις με το φαγητό

Οι 300-500 θερμίδες που θα κάψεις κατά την διάρκεια της προπόνησης (ναι, τόσες είναι περίπου) δεν σου δίνουν το ελεύθερο να φας ό,τι και όσο θέλεις όταν γυρίσεις σπίτι.

Το παρακάνεις με το υγιεινό φαγητό

Όμως, μην γίνεις υπερβολικός. Το σώμα σου χρειάζεται θερμίδες μετά από έντονη άσκηση, επομένως μια «σαλατούλα σκέτη» μετά την προπόνηση δεν είναι ό,τι καλύτερο. Φρόντισε να καταναλώσεις ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και σαλατικά.

Υπερβάλλεις με την ώρα γεύματος

«Ωχ αμάν, έχω μόλις μισή ώρα για να προλάβω να φάω, αλλιώς θα χάσω τους μύες μου και τα οφέλη!». Λάθος. Έχεις περιθώριο μέχρι και δύο ώρες μετά από την προπόνηση σου για να φας ένα σωστό γεύμα. Μην αγχώνεσαι.

Δεν κάνεις σωστό «σβήσιμο»

Το να σταματήσεις απότομα την προπόνησή σου και να μπεις στο αυτοκίνητο δεν είναι ό,τι καλύτερο, ιδιαίτερα αν είναι σε υψηλή ένταση. Δώσε στο σώμα σου τη χαλάρωση που χρειάζεται κάνοντας περίπου 10 διατάσεις και περπατώντας χαλαρά στο διάδρομο για άλλα τόσα λεπτά ώστε οι παλμοί σου να επανέλθουν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Πίνεις ισοτονικά

Εκτός και αν κάνεις προπόνηση για μαραθώνιο ή είχες μια έντονα μεταβολική/κυκλική προπόνηση στην οποία άφησες μπόλικο ιδρώτα στην πετσέτα, τα ισοτονικά ποτά δε θα σου δώσουν πολλά παραπάνω από το απλό νεράκι. Επίσης, είναι συνήθως πλούσια σε ζάχαρη κάτι που σου δίνει αρκετές έξτρα θερμίδες.

Πας για μπυρίτσα με τα φιλαράκια

Αν μετά από κάθε προπόνηση πας κατευθείαν προς το κοντινότερο happy hour για μπυρόνια τότε καλύτερα να μείνεις στο ένα ποτό. Ή να μην πας καθόλου. Το αλκοόλ μετά την προπόνηση δεν είναι καλή ιδέα, καθώς επιδρά αρνητικά στην ανάρρωση.

Το παρακάνεις με τα συμπληρώματα

Ένα σέικ πρωτεΐνης μετά την άσκηση δεν θα σου κάνει κακό, όμως δεν αντικαθιστά με τίποτα ένα πλήρες γεύμα. Τα συμπληρώματα, ανεξαρτήτως του πόσο αποτελεσματικά είναι, δεν μπορούν να αντικαταστήσουν ένα υγιεινό τρόπο ζωής με πραγματικές τροφές, σωστή άσκηση και καλό ύπνο.

Δεν ξεκουράζεσαι

Το να κανονίσεις μετά την προπόνηση να κάνεις μια έντονη δραστηριότητα δεν είναι ό,τι καλύτερο για το σώμα. Οτιδήποτε σε κουράζει σωματικά μετά την άσκηση επιβαρύνει επιπλέον τους μύες σου και δεν βοηθά στην ανάρρωση. Ιδανικά θα πρέπει να γυρίσεις σπίτι, να φας καλά και να κοιμηθείς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η αλήθεια υπάρχει. Το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί."

Ζωρζ Μπρακ, Γάλλος ζωγράφος

  • 1543 - Πεθαίνει ο Πολωνός αστρονόμος Κοπέρνικος.
    1743 - Γεννιέται ο Γάλλος επαναστάτης Ζαν Πολ Μαρά.
    1819 - Γεννιέται η Βικτωρία, βασίλισσα του Ηνωμένου Βασιλείου.
    1883 - Στις ΗΠΑ, παραδίδεται στην κυκλοφορία η γέφυρα του Μπρούκλιν, μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα της εποχής της.
    1941 - Γεννιέται ο Αμερικανός ρόκερ Μπομπ Ντίλαν, κατά κόσμον Μπομπ Ζίμερμαν.
    1956 - Πραγματοποιείται στο Λουγκάνο της Ελβετίας ο πρώτος διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβίζιον.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2