Η Celia Kritharioti «έκλεισε» τη πρώτη διαδικτυακή προβολή της ελληνικής εβδομάδας μόδας

Με την παρουσίαση της Xmas 2020 couture συλλογής “Red for Hope” της Celia Kritharioti και ένα ευφάνταστο fashion film ολοκληρώθηκε η πρώτη διαδικτυακή προβολή της 27ης εβδομάδας μόδας της Αθήνας στο LiFO.gr.
Η Celia Kritharioti «έκλεισε» τη πρώτη διαδικτυακή προβολή της ελληνικής εβδομάδας μόδας

Με την παρουσίαση της Xmas 2020 couture συλλογής “Red for Hope” της Celia Kritharioti και ένα ευφάνταστο fashion film ολοκληρώθηκε η πρώτη διαδικτυακή προβολή της 27ης εβδομάδας μόδας της Αθήνας στο LiFO.gr.

Αντλώντας έμπνευση από το κόκκινο χρώμα, το οποίο συμβολίζει την αγάπη, την έμπνευση, το πάθος, η νέα συλλογή είναι μία ωδή στην ελπίδα. Στόχος της είναι να δημιουργήσει αισθήματα χαράς μαχόμενη την αβεβαιότητα και τις δυσκολίες αυτής της πρωτόγνωρης περιόδου, αλλά και να στηρίξει τον εγχώριο κλάδο της μόδας, ο οποίος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα.

Εκλεπτυσμένα υλικά και πολύτιμες πέτρες συνθέτουν εντυπωσιακές δημιουργίες, που αγκαλιάζουν τη γυναικεία σιλουέτα, αποπνέοντας θηλυκότητα, χάρη και κομψότητα σε ένα ατμοσφαιρικό fashion film στο ιστορικό atelier της σχεδιάστριας στη Πλάκα, υπό τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική επιμέλεια του Κώστα Αυγούλη.



Επιπλέον, το Σάββατο 21 Νοεμβρίου η σχεδιάστρια παρουσίασε την καινούργια συλλογή της σειράς Prêt-a-porter 5226 με τίτλο “For the Golden Hall” για τη περίοδο AW 2020-2021. Ta fashion films είναι διαθέσιμα στο LiFO.gr και στο κανάλι της διοργάνωσης AXDWeek στο Youtube.



Μέσα στην τόσο δύσκολη περίοδο της πανδημίας, η Athens Xclusive Designers Week by Pantene συνεχίζει δυναμικά, έχοντας ως στόχο την στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας της μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει Ελληνικά για να συμβάλλει στη βιωσιμότητα του κλάδου. #FashionMadeinGreece #chooseGreece #GreekFashion


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v