Με λένε Ευφροσύνη, ζω στην Αθήνα & είμαι δημοσιογράφος. Αγαπώ τη μόδα, τη διακόσμηση, τα ταξίδια, τη φωτογραφία, τα βιβλία. Με αυτό το blog θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτές τις εικόνες, τις εμπειρίες, τις εμπνεύσεις, τις πληροφορίες, που μας βοηθούν να ανακαλύψουμε την όμορφη, τη σαγηνευτική πλευρά της ζωής.

ΑΠΟΨΕΙΣE-FRONTROWevents

3 συλλεκτικές συσκευασίες από την NUXE για να ταράξετε τα νερά

3 συλλεκτικές συσκευασίες από την  NUXE για να ταράξετε τα νερά

Σε ένα όμορφο καλοκαιρινό event η Nuxe, τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις και προφυλάξεις,  παρουσίασε στο ειδυλλιακό σκηνικό του House 124, τις συλλεκτικές συσκευασίες του Huile Prodigieuse.



Καλοκαιρινά κοκτέιλ, finger food, μουσική και καλοκαιρινή διάθεση συμπλήρωναν το μαγικό σκηνικό που στήθηκε για τους καλεσμένους. Την επιμέλεια, οργάνωση και συντονισμό της εκδήλωσης ανέλαβε η εταιρεία ANTHINGS Αβραμέα Ανθή, ενώ επί της υποδοχής κατά τη διάρκεια του event ήταν η Χριστίνα Κοράλη, Director BU Pharmacy και η Ελίνα Βεκρή, Brand Manager NUXE Greece.

ΕΛΙΝΑ ΒΕΚΡΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΡΑΛΗ

 ΑΝΘΗ ΑΒΡΑΜΕΑ, ΒΑΣΩ ΚΟΛΙΔΑ

 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΙΤΣΗ, ΑΝΘΗ ΣΑΛΑΓΚΟΥΔΗ, ΕΛΙΝΑ ΒΕΚΡΗ

 ΡΑΜΟΝΑ ΒΛΑΝΤΗ

 ΕΛΙΝΑ ΒΕΚΡΗ, ΖΩΗ ΚΑΤΣΑΤΟΥ, ΒΙΒΙΑΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΠΟΛΥΖΩΗ 

Η NUXE κάλεσε τους σπουδαστές της Γαλλικής τέχνης και σχεδιασμού του Pennighen, να αφήσουν ελεύθερη την δημιουργικότητά τους και να μεταμορφώσουν μια συλλεκτική έκδοση του εικονικού λαδιού, ως σύμβολο του καλοκαιριού.  Το Penninghen είναι ένα διεθνούς κύρους Ινστιτούτο τέχνης στο κέντρο του Παρισιού, το οποίο εκπαιδεύει μελλοντικά ταλέντα στο σύγχρονο σχέδιο από την Γαλλία και όλο τον κόσμο. Η NUXE λοιπόν επικαλέστηκε τις υπηρεσίες αυτού του ιδιαίτερα δημιουργικού Ινστιτούτου για ένα νέο project. Το brief: η δημιουργία ενός νέου μοναδικού μπουκαλιού για το λάδι Huile Prodigieuse, εκφράζοντας το δικό τους σύγχρονο όραμα για ένα κοσμοπολίτικο καλοκαίρι.

Η νέα γενιά ξεδίπλωσε τις εντυπωσιακές δημιουργικές της ικανότητες, αναπτύσσοντας σχέδια για 3 συλλεκτικά μπουκάλια, ενσωματώνοντας το θέμα της πισίνας, το οποίο αντιπροσωπεύει μια «δροσερή» καλοκαιρινή ατμόσφαιρα

Το τιρκουάζ δίνει μια αναζωογονητική εκλεπτυσμένη πινελιά στο εικονικό μπουκάλι, με ένα όμορφο μοτίβο που κυματίζει. Οι 3 λουόμενες σε αυτό το γαλήνιο σκηνικό, αντανακλούν ένα αγαπημένο θέμα στον κόσμο της τέχνης και μια γιορτή της γυναικείας ομορφιάς. Τιρκουάζ, κίτρινο και κοραλί: το σύμβολο ομορφιάς του Made in France, αποκαλύπτει ένα πολύτιμο τρίπτυχο σε τρία μοναδικά χρώματα. Τα μεταλλικά καπάκια συμπληρώνουν το απόλυτο gadget του καλοκαιριού.

 

SPONSORED LINKS

"Τα ταξίδια είναι μαγευτικά μόνο σε ανασκόπηση."

Paul Theroux, Αμερικανός συγγραφέας

  • 1909 - Γεννιέται ο Ευγένιος Ιονέσκο, Γαλλο-Ρουμάνος θεατρικός συγγραφέας.
    1917 - Η εφημερίδα The Guardian δημοσιεύει τη μυστική συμφωνία Σάικς–Πικό του 1916 μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας για το μοίρασμα των εδαφών της Μέσης Ανατολής.
    1942 - Κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη η ταινία Καζαμπλάνκα, με τους Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και Ίνγκριντ Μπέργκμαν.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2