ΔΙΑΤΡΟΦΗΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

10 τρόφιμα που τρως λάθος

Μήπως κάνεις κι εσύ κάποια από αυτά τα λάθη όταν καταναλώνεις συγκεκριμένες τροφές;

10 τρόφιμα που τρως λάθος


Το καλύτερο πετάς.

Μήλα

Αν τα τρως καθαρισμένα χάνεις μπόλικα θρεπτικά συστατικά από τη φλούδα της, μεταξύ των οποίων φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά τα οποία βοηθούν στη χόρταση, τον έλεγχο της χοληστερόλης και τη μείωση της φλεγμονής.

Λαχανικά

Αν τα βράζεις στέλνεις θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C στον… αγύριστο, αντί να τα βάλεις στο σώμα σου. Προτίμησε να τα κάνεις στον ατμό, για να διατηρήσουν την πλειοψηφία της θρεπτικής τους αξίας.

Κρέας/πουλερικά

Μην τα ψήνεις σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Οι πρωτεΐνες τους αλλάζουν και μπορεί να γίνουν επικίνδυνες. Μαγείρεψέ τα σε χαμηλή θερμοκρασία και γύριζέ τα συχνά για να μειώσεις την εμφάνιση των ετεροκυκλικών αμινών, οι οποίες δημιουργούνται όταν το κρέας ψήνεται σε υψηλές θερμοκρασίες.

Τσάι

Το απολαμβάνεις με γάλα ως ένας σωστός… Εγγλέζος; Άσε τον γάλα για εκείνον, αφού οι ουσίες που περιέχει μειώνουν τις κατεχίνες του τσαγιού, οι οποίες μεταξύ άλλων προστατεύουν την υγεία της καρδιάς. Πιες το σκέτο, ή με λίγο λεμονάκι.

Φιστίκια Αιγίνης

Εδώ δεν θα μιλήσουμε για θρεπτικά συστατικά αλλά για θερμίδες. Προτίμησε να τα πάρεις με το τσόφλι και όχι καθαρισμένα. Ο λόγος; Η έξτρα προσπάθεια για να τα ανοίξεις θα σε κάνει να φας λιγότερα.

Ξηροί καρποί

Στην ξηρή τους μορφή περιλαμβάνουν κάποιες ουσίες, οι οποίες τους κάνουν δύσπεπτους. Για καλύτερη απορρόφηση από το στομάχι, βούτηξε τους στο νερό για κάποιες ώρες πριν τους καταναλώσεις Ενδεικτικά, τα καρύδια και τα φιστίκια για 12 ώρες, τα αμύγδαλα για 7 ώρες και τα κάσιους για 4-6 ώρες.

Σπανάκι

Ωμό είναι η τέλεια βάση για σαλάτα, αλλά για να απορροφήσεις όλα τα οφέλη του ενδείκνυται να το μαγειρέψεις λίγο. Το μαγείρεμα μειώνει τα επίπεδα οξαλικού οξέως και αυξάνει τη βιοδιαθεσιμότητα των βιταμινών Α και Ε, της πρωτεΐνης, των φυτικών ινών, του ασβεστίου και του σιδήρου. Επίσης, συνδύασε το σπανάκι με βιταμίνη C (φράουλες, πορτοκάλι κτλ.) για να απορροφήσει το σώμα σου καλύτερα το σίδηρο.

Μπανάνες

Είναι εύκολες στη μεταφορά και την κατανάλωση, αλλά καλύτερα να μην τις φας σκέτες. Συνδύασέ τες με κάποιο καλό λίπος (φυστικοβούτυρο, ταχίνι) για να μεταβολιστεί καλύτερα η υψηλή περιεκτικότητά τους σε σάκχαρα και να μην εκτιναχθεί το σάκχαρο στο αίμα στα ύψη.

Χυμοί

Γενικά περιέχουν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό σάκχαρα τα οποία προκαλούν απότομη αύξηση της ινσουλίνης στο αίμα. Η λύση; Ονομάζεται «σπόροι chia» είναι πάμφτηνοι και θρεπτικοί, και η προσθήκη τους σε χυμούς θα καθυστερήσει κάπως τον μεταβολισμό των σακχάρων.

Φράουλες

Το απόλυτο ανοιξιάτικο φρούτο διαθέτει γενναίες ποσότητες βιταμίνης C, οι οποίες όμως μειώνονται σημαντικά αν τις κόψετε σε φέτες. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι ευαίσθητη στο φως και το οξυγόνο και άρα ξεκινά να διασπάται όταν εκτεθεί σε αυτά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ζει κανείς μονάχα μια φορά και, για τον τρόπο που ζω εγώ, μια φορά είναι αρκετή."

Frank Sinatra

  • 610 - Ο Ηράκλειος φτάνει με πλοίο από την Αφρική στην Κωνσταντινούπολη και ανατρέπει τον Βυζαντινό Αυτοκράτορα Φωκά.
    1883 - Ξεκινά για το παρθενικό του ταξίδι το θρυλικό τρένο Οριάν Εξπρές.
    1908 - Φονεύεται στο χωριό Ράκοβο Φλώρινας ο οπλαρχηγός του Μακεδονικού αγώνα Παύλος Ρακοβίτης.
    1916 -Ολοκληρώνεται η Ιταλική κατοχή στη Βόρειο Ήπειρο.
    1919 - Απελευθέρωση της Ξάνθης από τον Ελληνικό Στρατό (ΙΧ Μεραρχία).
    1943 - Σε τρίωρη ομιλία του μπροστά σε συγκέντρωση των Γερμανών τοποτηρητών στο κατεχόμενο Πόζναν, ο Χάινριχ Χίμλερ περιγράφει την εξολόθρευση των Εβραίων με λεπτομέρεια. Η ομιλία αυτή μαγνητοσκοπήθηκε και σώζεται μέχρι σήμερα. Στη δίκη της Νυρεμβέργης αποτέλεσε σημαντικότατο αποδεικτικό στοιχείο για τα εγκλήματα των εθνικοσοσιαλιστών.
    1944 - Η Ιταλική Φρουρά της Σάμου παραδίδεται στο διοικητή του Ιερού Λόχου, συνταγματάρχη Χριστόδουλο Τσιγάντε.
    1957 - Οι Σοβιετικοί εκτοξεύουν τον πρώτο τεχνητό δορυφόρο, τον Σπούτνικ 1.
    2005 - Επίσημη έναρξη των διαπραγματεύσεων ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    2009 - Νίκη του ΠΑΣΟΚ με 10,5 μονάδες διαφορά και 160 έδρες «έβγαλε» η κάλπη. Πεντακομματική Βουλή με ΠΑΣΟΚ 43,92%, Νέα Δημοκρατία 33,48% 91, Κ.Κ.Ε. 7,54% 21, ΛΑ.Ο.Σ 5,63% 15 και ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 4,60% 13 να την αποτελούν. Την επόμενη μέρα ο Γιώργος Παπανδρέου ορκίστηκε πρωθυπουργός.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2