ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Πώς θα χάσω τα κιλά των διακοπών;

Το τέλος του καλοκαιριού σας βρήκε με αρκετά παραπανίσια κιλά; Μην ανησυχείτε. Δείτε πώς θα τα ξεφορτωθείτε γρήγορα.

Πώς θα χάσω τα κιλά των διακοπών;

Επιστρέψατε από τις διακοπές, ανεβήκατε στη ζυγαριά και τσιρίξατε σαν να είδατε μόλις κατσαρίδα.

Περάσατε ωραία το καλοκαιράκι και αυτό βγήκε προς τα έξω. Σε λίπος.

Δεν πειράζει, καλά κάνατε. Ώρα όμως να επανέλθετε στο φυσιολογικό σας βάρος. Πώς θα τα καταφέρετε;

Σωστό πρωινό

Ξεχάστε το «τυρόπιτα/κουλούρι και καφέ» και ξεκινήστε τη μέρα με ένα σωστό πρωινό που θα σας χορτάσει, χωρίς περιττές θερμίδες. Λίγο μαύρο ψωμί με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών, μια ομελέτα με ασπράδια και έναν κρόκο, ένα γιαούρτι με λίγο μέλι και φρούτα είναι επιλογές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

«Στεγνά» γεύματα

Στα υπόλοιπα γεύματα τις ημέρας, φροντίστε να ακολουθήσετε τον κανόνα των κλασμάτων. Τι είναι αυτό; Φροντίστε σε κάθε σας γεύμα το πιάτο σας να χωρίζεται ως εξής: ½ πιάτου σαλάτα ή ψητά λαχανικά, ¼ πιάτου ψάρι, θαλασσινά, κρέας ή κοτόπουλο και ¼  υδατάνθρακας , κατά προτίμηση ρύζι ή πατάτες.

«Τσιμπολόγημα» στοπ!

Τα μικρά και θερμιδοφόρα σνακ των διακοπών – δυστυχώς – θα πρέπει να κοπούν. Ή να ελαχιστοποιηθούν. Αφαιρέστε από οποιοδήποτε ορατό σημείο στο σπίτι πατατάκια, κουλουράκια, κρακεράκια και λοιπά –άκια και αν θέλετε οπωσδήποτε να τσιμπολογήσετε κάτι προτιμήστε αποξηραμένα φρούτα (χωρίς προσθήκη ζάχαρης).

Πείτε «όχι» στα delivery

Όσα πιτόγυρα φάγατε, φάγατε. Εστιάστε στο να μαγειρεύετε τα γεύματά σας έτσι ώστε να έχετε καλύτερο έλεγχο των θερμίδων. Καταχωνιάστε κάθε διαφημιστικό φυλλάδιο, και για λίγο καιρό αποφύγετε τις προτάσεις για φαγητό έξω.

Ξεκινήστε εντατικά γυμναστική

Αν γυμναζόσασταν πριν τις διακοπές, τότε ήρθε ο καιρός να μπείτε εντατικά σε πρόγραμμα. Αν δεν γυμναζόσασταν πριν τις διακοπές, τότε πρέπει οπωσδήποτε να μπείτε σε πρόγραμμα. Αφήστε τον διάδρομο στο γυμναστήριο προς το παρόν, και εστιάστε σε 3-4 επισκέψεις την εβδομάδα στις οποίες θα γυμνάζετε όλο το σώμα. Δείτε εδώ περισσότερα

Αυξήστε την φυσική δραστηριότητα

Έστω και λίγη παραπάνω κίνηση στην καθημερινότητά σας μπορεί να κάνει τη διαφορά, ιδιαίτερα αν ακολουθήσετε τις παραπάνω διατροφικές συμβουλές. Προσπαθήστε κάθε μέρα να κάνετε περί τα 10.000 βήματα συνολικά. Είναι το ελάχιστο ποσό φυσικής δραστηριότητας το οποίο προτείνεται από διεθνείς οργανισμούς υγείας.

Ν. Γ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Η λογική στους ερωτευμένους είναι σαν τον δαυλό μέσα στην ομίχλη. Φωτίζει, αλλά δεν διαλύει."

Φραγκίσκος Βάκων, Άγγλος φιλόσοφος

  • 1095 - Την τελευταία ημέρα του Συμβουλίου του Κλερμόν, ο Πάπας Ουρβανός Β΄ ορίζει τον επίσκοπο Αντεμάρ του Πουί και τον κόμη Ραϊμόνδο Δ' της Τουλούζης ως επικεφαλής της Α' Σταυροφορίας στους Αγίους Τόπους.
    1520 - Ο Φερδινάνδος Μαγγελάνος, περνώντας από τον πορθμό που σήμερα φέρει το όνομά του, γίνεται ο πρώτος Ευρωπαίος εξερευνητής που φτάνει στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω του Ατλαντικού Ωκεανού.
    1582 - Ο 18χρονος Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και η 26χρονη Ανν Χάθαγουεϊ πληρώνουν 40 αγγλικές λίρες για να βγάλουν άδεια γάμου.
    1814 - Οι «Τάιμς του Λονδίνου» είναι η πρώτη εφημερίδα που κάνει χρήση ατμοκίνητου πιεστηρίου για την εκτύπωσή της.
    1821 - Ο Παναμάς κηρύσσει την ανεξαρτησία του από την Ισπανία.
    1895 - Διεξάγεται ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων στην Αμερική. Συμμετέχουν 6 αυτοκίνητα, τρέχουν για 55 μίλια, και ο νικητής αναπτύσσει μέση ταχύτητα 7 μιλίων την ώρα.
    1910 - Ο Ελευθέριος Βενιζέλος κερδίζει τις εκλογές, με 307 από τις 362 έδρες της Βουλής.
    1964 - Εκτόξευση του αμερικανικού διαστημοπλοίου Mariner 4, του πρώτου που μετέδωσε κοντινές εικόνες του πλανήτη Άρη

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v