2η Εφαρμογιάδα 2012: Ολυμπιάδα εφαρμογών για smartphones

Το In2life βρέθηκε στην δεύτερη και άκρως ενδιαφέρουσα Ολυμπιάδα ελληνικών εφαρμογών για smartphones και μεταφέρει εντυπώσεις από το event αλλά και… "app τις εφαρμογές" οι οποίες ξεχώρισαν.
2η Εφαρμογιάδα 2012: Ολυμπιάδα εφαρμογών για smartphones
του Χρήστου Τζώρτζη

Η ανάγκη είναι πλέον δεδομένη. Οι εφαρμογές για smartphones έχουν "πέραση" και μοιραία το μπαλάκι είναι στα χέρια - και το νου - των developers. To appgaraz.gr είναι μια φιλότιμη, φιλόδοξη και εκ του αποτελέσματος, αξιόλογη προσπάθεια για την προβολή, προώθηση και διάδοση, εφαρμογών για smartphones, ενώ δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε εφαρμογές που έχουν φτιαχτεί από χέρια ελλήνων προγραμματιστών και απευθύνονται σε έλληνες χρήστες smartphones.

Οι υπεύθυνοι του site σκέφτηκαν να πραγματοποιήσουν έναν διαγωνισμό για developers εφαρμογών για smartphones. Πριν από λίγο καιρό έγινε με επιτυχία η πρώτη Εφαρμογιάδα και την Τετάρτη στις 10 Οκτωβρίου είχε σειρά η 2η "Ολυμπιάδα" εφαρμογών.

Η πρόσκληση ήταν για την ταράτσα του BIOS στην Πειραιώς και όπως όλα έδειχναν οι απανταχού developers θα προσέρχονταν μαζικά, για να δουν, να ρωτήσουν, να κρίνουν αλλά κυρίως να περάσουν καλά με "ομοϊδεάτες". Ο Φθινοπωρινός καιρός της Αττικής έβγαλε "error" για την ταράτσα του BIOS, αλλά οι developers δεν… "κώλωσαν" σε καμία περίπτωση.

Οι developers "διαγωνίζονται"

Ο κόσμος που μαζεύτηκε ήταν κατά βάση νεαρής ηλικίας, με ιδέες και προβληματισμούς, με εργασία προγραμματισμού πολλών ωρών και κυρίως κόσμος και φρέσκα και ανοιχτά μυαλά. Ο κόσμος που μαζεύτηκε δημιουργούσε μια θετική αίσθηση. Η αίσθηση αυτή χωράει αρκετή ανάλυση, ειδικά αν την "καδράρουμε" στην σύγχρονη πραγματικότητα της Ελλάδας, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Ο κάθε developer που συμμετείχε στο διαγωνισμό είχε πέντε λεπτά για να παρουσιάσει την εφαρμογή του και στη συνέχεια απαντούσε σε ερωτήσεις του κοινού. Οι ερωτήσεις ήταν "ψαγμένες" και κάλυπταν όλο το φάσμα ενδιαφέροντος. Από το καθαρά προγραμματιστικό έως θέματα για δικαιώματα, προσωπικά δεδομένα κ.ά.

Βάσει της "προκήρυξης" του διαγωνισμού οι τρείς πρώτοι νικητές θα μοιραστούν το ποσό των 1000 ευρώ ως εξής: 500€ ο 1ος, 300€ ο 2ος και 200€ ο 3ος.

Συμμετοχές

Οι developers που συμμετείχαν, παρουσίασαν εφαρμογές για iPhone, για Android smartphone αλλά και για Windows Phone.

Οι συμμετοχές στο διαγωνισμό ήταν οι εξής:

1. Ευθύμιος Καλυβιώτης
με την εφαρμογή για Windows Phone, "Pedometer Master"

2. Γεώργιος Ανδρίτσος με την εφαρμογή για iPhone, "Unspeakable Talk"

3. Οικονομάκης Κομμωτήρια με την εφαρμογή για iPhone και iPad, "Facemetrics"

4. Δημήτρης Σάπικας με την εφαρμογή για Windows Phone, "S3CUR3"

5. FeelGoodApps με την εφαρμγογή για iPhone και iPad, "iΠρογνωστικά"

6. Βασίλης Σταθουλοπουλος
της BlueShyMonkey με μια μουσική εφαρμογή

7. Χάρης Δημουλάς με την εφαρμογή για Android, "Musical Rattle"

8. Στέλιος Καραγρηγορίου με την εφαρμογή για iPhone/ iPad, "Back/Lay Calc"

9. Νίκος Παπαδακακης
με την εφαρμογή για Android "Leon"

10. Ν. Καστελλανος και Τ. Ριζοπουλος με το παιχνίδι για Windows Phone, "The world of doctor pickaxe"

11. Θεόδωρος Βορύλλας με την multiplatform εφαρμογή Syncart

And the winner is…


Στη συνέχεια το πολυπληθές κοινό αποτύπωσε την προτίμηση του στην κάλπη και είχαμε την ανάδειξη των νικητών.

Την πρώτη θέση κατέλαβε ο Θεόδωρος Βορύλλας με την εφαρμογή Syncart. Πρόκειται για μια εφαρμογή που αναλαμβάνει τη βοήθεια του χρήστη στα ψώνια του στο Super Market. Η εφαρμογή διαθέτει βάση δεδομένων με τις τιμές στο ράφι από συνεργαζόμενα Super Market και προτείνει τα φθηνότερα Super Market, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για στοχευόμενες προωθητικές ενέργειες.

Η παρουσίαση του Θόδωρου Βορύλλα για την εφαρμογή Syncart, η οποία απέσπασε και το 1ο βραβείο.

Το δεύτερο βραβείο κέρδισε η εταιρεία Οικονομάκης Κομμωτήρια με την εφαρμογή Facemetrics, η οποία αναλαμβάνει την μέτρηση του προσώπου και την πρόταση ανάλογου και κατάλληλου χτενίσματος.

Τέλος το τρίτο βραβείο κατέκτησε ο Γεώργιος Ανδρίτσος με την εφαρμογή για iPhone Unspeakable Talk ένα κοινωνικό και ιδιαίτερα διασκεδαστικό παιχνίδι εύρεσης λέξεων που μοιάζει πολύ με τη γνωστή Παντομίμα.

Εκτός από τον εκπρόσωπο της Εθνικής Τράπεζας, ή οποία είχε αναλάβει τη χορηγία της εκδήλωσης, στο κοινό βρέθηκαν και άνθρωποι της αγοράς, οι οποίοι ήρθαν προφανώς για "scouting", σε developers, σε εφαρμογές και σε ιδέες.

Οι Νικητές της δεύτερης Εφαρμογιάδας
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v