"Αρχηγός" στις εταιρικές πωλήσεις

H Ευδοκία Κωστοπούλου αναλαμβάνει τη Διεύθυνση των Εταιρικών Πωλήσεων της Peugeot.

Όσο και αν εξελιχθούν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τα συστήματα υποστήριξης των εταιρειών το ανθρώπινο δυναμικό θα έχει πάντοτε την μεγαλύτερη ευθύνη για την πορεία της εταιρείας.

Η ανάθεση της Διεύθυνσης Εταιρικών Πωλήσεων της Peugeot στην διακεκριμένη μάνατζερ κ. Ευδοκία Κωστοπούλου, επιβεβαιώνει την άποψη ότι τα ικανά στελέχη κάνουν την ποιοτική διαφορά και αναβαθμίζουν τις διαδικασίες, ακόμη και σε αναγνωρισμένες εταιρείες όπου η ροή των παραγγελιών είναι εξασφαλισμένη.

Από την 1η Απριλίου 2019 εντάσσεται στο δυναμικό του τμήματος Πωλήσεων της Peugeot, η κ. Ευδοκία Κωστοπούλου, η οποία αναλαμβάνει τη Διεύθυνση των Εταιρικών Πωλήσεων της μάρκας. Έχει σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων με κατεύθυνση το marketing και διαθέτει 15ετή προϋπηρεσία στον κλάδο της μίσθωσης, έχοντας εργαστεί σε καίριες θέσεις εμπορικών τμημάτων πωλήσεων.

 



Ο Γενικός Διευθυντής της Peugeot στην Ελλαδα, κ. Πέτρος Πιπερίδης, δήλωσε ΄΄επενδύουμε σε ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία και επιτυχημένη πορεία στον κλάδο του αυτοκινήτου προκειμένου να διασφαλίσουμε το υψηλότατο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουμε στους εταιρικούς πελάτες μας, γεγονός - που μεταξύ άλλων - τοποθετεί την Peugeot στην κορυφή των προτιμήσεων τους. Στο πελατολόγιο μας συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες΄΄.

Στην ελληνική αγορά, ο τομέας των εταιρικών πωλήσεων γνωρίζει μεγάλη άνθηση γιατί αυτός ο τρόπος απόκτησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει πολλά πλεονεκτήματα για τον χρήστη. Το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι εταιρικές πωλήσεις (Leasing και Rent a car) απέσπασαν σχεδόν το 50% της ελληνικής αγοράς. Η πρόκληση για όλες τις μάρκες είναι μεγάλη γιατί καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να αγνοήσει το 50% της αγοράς.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εταιρικές πωλήσεις, όπως η Autohellas Hertz, προτείνουν δελεαστικές προσφορές στους υποψήφιους αγοραστές και προκαλούν το ενδιαφέρον των αυτοκινητοβιομηχανιών για στενή συνεργασία στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v