Αυξήθηκε η αξία του brand της Hyundai

του Σπύρου Ρέκκα
Η Ηyundai δεν επηρεάζεται ούτε από την οικονομική κρίση. Το πρόγραμμα εξέλιξης των μοντέλων της και οι επενδύσεις σε όλους τους τομείς συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και οι μεθοδικοί Κορεάτες σε κάθε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, εντυπωσιάζουν με τις ιδέες τους.
Η καταξίωση δεν άργησε να έρθει. Η μεγαλύτερη κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, κατέκτησε την 39η θέση στην ετήσια κατάταξη αξίας της μάρκας της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο. Βαθμολογηθείτε ως κορυφαία κορεατική μάρκα αυτοκινήτου και βρίσκεται στη θέση 7 του κλάδου. Η μάρκα αυξάνει την αξία της σε 11,3 δις. δολάρια, αύξηση της τάξεως του 8,5% από το 2014.
Κατά την τελευταία δεκαετία η Hyundai έχει αυξήσει την αξία της κατά περισσότερο από 7 δις. δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 36 θέσεων και καθιερώνοντας την μάρκα ανάμεσα στα μεγαλύτερα ονόματα στον πλανήτη.
Έχοντας μπει σε μια εντατική περίοδο αλλαγών, που χαρακτηρίζεται από το ευρηματικό μάρκετινγκ, ενίσχυσε σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της από τους πελάτες. Δημιουργώντας ένα ενισχυμένο προφίλ σε όλους τους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και με νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα, έχει αναβαθμίσει το προφίλ της ως μάρκα που φροντίζει τους πελάτες της και συνδέεται μαζί τους ανά τον κόσμο.
Αναγνωρίζοντας την εξαιρετική αυτή επίτευξη, ο Mike Rocha, Global Brand Valuation Director της Interbrand δήλωσε : «Παρά το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η Hyundai έχει καταφέρει να ενισχύσει την παγκόσμια παρουσία της μέσα από μια αξιοσημείωτη βελτίωση των προϊόντων της και της εικόνας της μάρκας. Η συνεχής δέσμευση της Hyundai να παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη με κάθε ευκαιρία, βοηθά να την τοποθετήσει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ως μια πραγματικά διαφοροποιημένη μάρκα σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο. "
Αντίστοιχα ο κ. Won Hong Cho, Chief Marketing Officer της Hyundai Motor, δήλωσε: «Το 2015, η κατεύθυνση Modern Premium της μάρκας έχει γίνει πιο ορατή και σύντομα θα ακολουθήσουν ακόμη πιο συναρπαστικές καινοτομίες. Κοιτώντας προς το μέλλον, βλέπουμε τους εαυτούς μας να παίζουν κεντρικό ρόλο στον επαναπροσδιορισμό της μετακίνησης και τη διαμόρφωση της με επίκεντρο τον άνθρωπο. Για να φθάσουμε εκεί, υποσχόμαστε να γίνουμε μια εταιρεία πραγματικά στοχευμένη στη φροντίδα, όχι απλά μια εταιρεία που αρέσει στο κοινό για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει, αλλά μια εταιρεία που έχει αγαπηθεί για αυτό που αντιπροσωπεύει. "
Εστιάζοντας στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη μέσω μιας προσέγγισης φροντίδας, η Hyundai έχει προχωρήσει πρόσφατα στην ηλεκτρονική διαδικασία πώλησης οχημάτων και διερευνά νέους τρόπους να αλληλοεπιδρά με τους πελάτες της ώστε να γίνει ένας πολύτιμος εταίρος στη ζωή τους.