Νέο Seat Ibiza με οικονομικό κινητήρα και τιμή σοκ

Η νέα έκδοση του αγαπημένου μοντέλου της ισπανικής φίρμας εξοπλίζεται με καινούργιους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και λανσάρεται σε άκρως οικονομικές τιμές.
Νέο Seat Ibiza με οικονομικό κινητήρα και τιμή σοκ
του Σπύρου Ρέκκα

Η Seat, για διάφορους λόγους που έχουν σχέση με τις επιλογές του εργοστασίου και τις δεσμεύσεις του γκρουπ VW, τα τελευταία χρόνια έχει απωλέσει μέρος του υψηλού μεριδίου που κατείχε στην ελληνική αγορά. Η ισπανική μάρκα που κάποτε ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της τοπικής αγοράς, τώρα έχει μια καλή ευκαιρία για να διεκδικήσει πάλι το μερίδιο που της αξίζει. Γιατί εδώ που τα λέμε, τα μοντέλα της, είναι αξιόλογα, με δυναμική σχεδίαση, αυστηρών γερμανικών προδιαγραφών και θα μπορούσαν να είναι στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, αν το εργοστάσιο είχε μια πιο διευρυμένη άποψη για τις ισορροπίες και τις τάσεις της διεθνούς αγοράς. Ωστόσο, από τις τελευταίες κινήσεις της διοίκησης του εργοστασίου, φαίνεται μια ακολουθείται μια πιο ευέλικτη πολιτική, η οποία εκτιμώ ότι θα βοηθήσει τη μάρκα να ξαναβρεί τον γνώριμο ρυθμό της.

Η καλή ευκαιρία έχει σχέση με το μοντέλο που αγάπησαν και προτίμησαν δεκάδες χιλιάδες Έλληνες οδηγοί, το διακεκριμένο Ibiza. Ένα αυτοκίνητο, που έκανε γνωστή την ισπανική μάρκα σε όλο τον κόσμο και της χάρισε απίστευτα κέρδη. Τώρα όμως το νέο στοίχημα είναι το λανσάρισμα της νέας γενιάς, που έχει πολλά προσόντα και την αμέριστη υποστήριξη της δυναμικής αντιπροσωπείας Τεχνοκάρ. Η εν λόγω αντιπροσωπεία, τα έχει δει όλα από τους Ισπανούς και τους Γερμανούς, αλλά παραμένει σταθερά προσηλωμένη στον στόχο της και στην αποστολή της. Ανήκει στον Όμιλο Θ. Βασιλάκη και έχει την τύχη να διοικείται από γνώστες της μάρκας που έχουν κοινό πάθος την αυτοκίνηση.

Η νέα γενιά του Seat Ibiza, εξοπλίζεται με καινούργιους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου προδιαγραφών EU6. Προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, σε συνεργασία με την Samsung, νέο εσωτερικό και πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης.

O βασικός κινητήρας είναι πλέον ο 1.0 75 ίππων, ενώ η πιο σημαντική προσθήκη είναι ο νέος 1.0 ECOMOTIVE TSI με 95 ή 110 ίππους. Με μέγιστη ροπή 16,2 ή 20,4 χλγμ., ο κινητήρας 1.0 TSI διαθέτει πολύ καλή ελκτική ισχύ. Αυτοί οι τρείς νέοι υπερσύγχρονοι κινητήρες, διαθέτουν μεταβλητή ρύθμισης εκκεντροφόρων και κυλινδροκεφαλές με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής για βέλτιστη θερμική διαχείριση και υψηλή απόδοση. Ο κινητήρας 1.0 TSI διαθέτει πολλαπλή εισαγωγής με ενσωματωμένο intercooler και διπλή, μεταβλητή ρύθμιση εκκεντροφόρων, καθώς και θερμική διαχείριση μέσω τριών διαφορετικών κυκλωμάτων ψύξης, που μειώνει σημαντικά τις εκπομπές στη φάση της προθέρμανσης.

Ένας ακόμη σημαντικός κινητήρας είναι ο 1.4 TSI ACT με ενεργό σύστημα διαχείρισης κυλίνδρων που πλέον αποδίδει 150 ίππους και 25,4 χλγμ. ροπής. Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων υπό μερικό φορτίο, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου στα 4.8 λιτρα/100 χλμ. σε συνδυασμένο κύκλο. To κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το θρυλικό Cupra, θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του έτους, ενώ θα εφοδιάζεται πλέον και αυτό με νέο κινητήρα 1.8 απόδοσης 192 ίππους και 32,5 χλγμ. ροπής.

Στους κινητήρες ντίζελ η γκάμα είναι και εδώ σημαντικά αναβαθμισμένη και περιλαμβάνει τον νέο τρικύλινδρο 1.4 TDI, σε εκδόσεις με απόδοση 75/90/105 ιππων. Ο νέος 1.4 TDI, διαθέτει μπλόκ κυλίνδρων από αλουμίνιο για μείωση βάρους, μονάδα εξισορρόπησης άξονα για αθόρυβη λειτουργία, υδρόψυκτο intercooler και σύστημα ψεκασμού για μέγιστη πίεση στα 2.000 bar.

Όλοι οι διαθέσιμοι κινητήρες, πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές EU6 και διακρίνονται για την εξαιρετική κατανάλωση καυσίμων και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Παράδειγμα αποτελεί ο 1.0 ECOMOTIVE TSI 95 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα ανά 100χλμ., ο οποίος απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας αφού εκπέμπει μόλις 97 γραμ./χλμ. CO2. Μεταξύ των νέων κινητήρων diesel, ο νέος 1.4 TDI απόδοσης 75/90/105hp αναβαθμίζει ουσιαστικά την θέση της SEAT στη κατηγορία των πετρελαιοκινητήρων αφού χαρίζει στο νέο Ibiza απίστευτη οικονομία (3,4-3,6 lt/100km), απαλλάσσεται σε όλες τις εκδοχές του από τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές 88/93/95 gr), ενώ διαθέτει απόλυτα εκσυγχρονισμένη λειτουργία (ροπή 210-230 Nm).

Οι κινητήρες 1.0 TSI 110 ίππων και 1.4 TDI 90 ίππων, διατίθενται και με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG ενώ το σύστημα Start/Stop είναι διαθέσιμο σε όλη την γκάμα του νέου Ibiza εκτός της βασικής έκδοσης 1.0 75 ίππων.

Η Τεχνοκάρ προσφέρει το νέο Ibiza με έκπτωση 800 ευρώ, επί των αρχικών προτεινόμενων τιμών του τιμοκατάλογου. Επιπλέον και για την προσεχή περίοδο του λανσαρίσματος θα προσφέρεται σε όλες τις νέες παραγγελίες εντελώς δωρεάν η επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης 2+2 χρόνια ή 80.000 χλμ.

Οι αρχικές τιμές των διαθέσιμων κινητήρων είναι οι ακόλουθες (με όφελος προσφοράς και απόσυρσης): Βενζίνη, SC 1.0 75 Reference 9.945 ευρώ, SC 1.0 EcoTSI 95 Reference 10.728, SC 1.0 EcoTSI 110 Style 12.150, Ibiza SC 1.4 TSI ACT FR 14.340. Πετρέλαιο SC 1.4 TDI 75 Reference Ecomotive 12.754, 5d 1.4 TDI 90 Reference 13.517, Ibiza SC 1.4 TDI 105 FR 15.338 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v