Τη νέα προϊοντική στρατηγική και ταυτότητα της μάρκας Mini, αποκάλυψε το BMW Group στο Βερολίνο.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το BMW Group αποκάλυψε τη νέα προϊοντική στρατηγική και ταυτότητα της μάρκας Mini στη παγκόσμια πρεμιέρα του Clubman που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο. Σχεδίαση, αυθεντικότητα, και μακροπρόθεσμη αξία συνθέτουν τη νέα εικόνα της μάρκας, που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά με λογότυπο νέας σχεδίασης, νέα γραμματοσειρά και νέα εικαστική φιλοσοφία. Η μάρκα θα διερευνήσει επίσης νέες μεθόδους επικοινωνίας της καμπάνιας λανσαρίσματος για το νέο Clubman.
Ο Sebastian Mackensen, επικεφαλής της MINI, τόνισε: «Από το 1959 που δημιουργήθηκε, η μάρκα Mini συμβόλιζε πάντα τις ιδέες, την έμπνευση και το πάθος. Θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη ιστορία Mini γι’ αυτό και βελτιώσαμε την προϊοντική στρατηγική μας και ανανεώσαμε την οπτική ταυτότητα της μάρκας – ξεκινώντας με την καμπάνια του νέου Clubman. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε περισσότερους ενθουσιώδεις φίλους της μάρκας Mini– με νέα ταυτότητα μάρκας και νέες προτάσεις στο μέλλον».
Το παγκόσμιο επαναλανσάρισμα θα οδηγήσει τη Mini σε μία νέα εποχή και ταυτόχρονα θα συνεχίσει την παράδοση της μάρκας να εκφράζει πάντα το πνεύμα της εποχής. Το επαναλανσάρισμα αντιπροσωπεύει το σημαντικότερο βήμα στην ταυτότητα της μάρκας από το 2001, με νέα εταιρική σχεδίαση που θα έχει άμεση εφαρμογή. Κεντρική ιδέα είναι ο συνδυασμός μιας καθαρής, συναισθηματικής σχεδίασης με έμφαση στα απαραίτητα.
Βασικό κίνητρο του Σερ Άλεκ Ισσιγόνη, δημιουργού του Mini, ήταν να κατασκευάσει ένα μικρό, οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με όσο το δυνατόν μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και όσο το δυνατόν λιγότερη κατανάλωση. Οι έξυπνες λύσεις βελτιστοποίησης χώρου χάρισαν στο πρωτότυπο Mini τη μοναδική σχεδίασή του. Ο φίλος του, John Cooper, αναγνώρισε τις αγωνιστικές δυνατότητες του Mini. Η συνεργασία ανάμεσα στους δύο άνδρες απέφερε ένα ασυναγώνιστο αυτοκίνητο που συνδύαζε τα απαραίτητα – εκφράζοντας τη φιλοσοφία της μάρκας – με μία άκρως ‘συναισθηματική’ διασκεδαστική οδήγηση και τη θρυλική, σχεδιαστική ταυτότητα Mini.
Η νέα φιλοσοφία της μάρκας καταργεί όλα τα περιττά αφήνοντας χώρο για πράγματα ουσίας. Επικεντρώνεται σε βασικά μηνύματα και αυθεντικές επικοινωνίες. Το νέο λογότυπο, η νέα γραμματοσειρά και οι νέες αποχρώσεις βασίζονται στις αρχές της σαφήνειας και της αυθεντικότητας – και ερμηνεύουν εκ νέου το DNA της μάρκας ώστε να εκφράζει το πνεύμα της εποχής στο μέλλον.
Ένα διδιάστατο, ‘flat design’ λογότυπο είναι η εξέλιξη του υπάρχοντος τρισδιάστατου λογοτύπου στοχεύοντας στην υψηλή αναγνωρισιμότητα: Το λογότυπο έχει αυτοτέλεια και δεν μιμείται υλικό ή κάποιο σχήμα. Αυτή η μινιμαλιστική προσέγγιση ξεχωρίζει οπτικά και μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα μεγέθη και κάθε είδους format. Η νέα γραμματοσειρά Mini Serif ενισχύει τη νέα εικόνα της μάρκας. Αποτελεί εξέλιξη μιας ειδικής γραμματοσειράς που δημιούργησαν Ελβετοί σχεδιαστές, έχοντας αποκτήσει ένα μοντέρνο χαρακτήρα. Η Mini Serif εκφράζει τον ισχυρό σχεδιαστικό προσανατολισμό της μάρκας, υπογραμμίζει την ποιότητά της και ωφελείται από την αντίθεση μεταξύ παράδοσης και μοντέρνου στυλ. Η νέα γραμματοσειρά Mini είναι φιλική προς το χρήστη, ευανάγνωστη και αφήνει χώρο ώστε να αναδειχτεί το περιεχόμενο.