Μercedes GLK 2013: “Lifting”… πολυτελείας

Αέρας ανανέωσης για το πολυτελές SUV με νέα σχεδίαση, διαφορετικούς κινητήρες και πλήρως… ανακαινισμένο εξωτερικό. Θα καταφέρει άραγε να επιβιώσει στη μάχη με τα «θηρία» BMW X3 και το Audi Q5;
Μercedes GLK 2013: “Lifting”… πολυτελείας
Επιθετικότερα στην κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών SUV κινείται η Mercedes με την παρουσίαση του ανανεωμένου GLK, που διαθέτει πλέον νέα σχεδίαση σε αρκετά σημεία αλλά και διαφορετικούς κινητήρες από το τρέχον μοντέλο. Εξωτερικά η νέα GLK έχει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED, νέους προβολείς που διαφέρουν ανάλογα με το φωτισμό που φέρουν αλλά και νέα μάσκα με δυο οριζόντιες γρίλιες και το αστέρι της εταιρίας να κυριαρχεί στο κέντρο.

Διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μεγαλύτερη γκάμα επιλογών στις ζάντες. Συνολικά, η νέα Μercedes GLK είναι πιο φρέσκια, φιλικότερη προς το μάτι και λιγότερο συντηρητική από την τρέχουσα. Για τους πιο… μερακλήδες, η Mercedes προσφέρει το πακέτο AMG που προσδίδει περαιτέρω δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα στο μοντέλο.

Στο εσωτερικό είναι πολυτελές αλλά και - όπως επιβάλει ο ανταγωνισμός - αρκετά σπορ με τιμόνι τριών ακτινών, στρογγυλούς αεραγωγούς και ποιότητα υλικών που δεν επιδέχεται κριτικής. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους, μεταξύ άλλων, εφαρμογές για mp3, USB, ipad, κινητή τηλεφωνία και τηλεόραση.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες με την GLK να διαθέτει συστήματα για την υποβοήθηση στη στάθμευση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, κάμερα για τις νεκρές γωνίες. Αξίζει ακόμη να αναφερθούν τα προγράμματα για την οδήγηση εκτός δρόμου, την «κατάβαση» αλλά και την υποβοήθηση στην πέδηση.



Σε ό,τι αφορά τις επιλογές κινητήρα η ελληνική πραγματικότητα επιβάλλει την επιλογή όσο το δυνατόν μικρότερου κυβισμού κινητήρα δίχως αυτό να σημαίνει ότι τα μεγάλα βαλάντια δεν θα κοιτάξουν και αλλού. Η λογικότερη επιλογή είναι ο πετρελαιοκινητήρας των 2,1 λίτρων που ανάλογα με την έκδοση αποδίδει 143 άλογα (GLK 200 CDI) και 170 άλογα (GLK 220 CDI).

Στα 143 άλογα η μέγιστη ροπή των 350Nm είναι διαθέσιμη στο φάσμα των 1.200 – 2.800 στροφών χαρίζοντας τελική της τάξεως των 195 χιλιομέτρων. Tη λίστα συμπληρώνει η έκδοση GLK 250 Βlue Tec, που έχει κινητήρα 2,1 λίτρων αλλά 204 άλογα και ηGLK 350CDI με μοτέρ 3,0 λίτρων και 265 αλόγων.

Οι οπαδοί της βενζίνης έχουν μόνο μια επιλογή το 6κύλινδρο μοτέρ των 3,5 λίτρων με τα 306 άλογα. Με αυτό στο καπό η GLK έχει τελική στα 240χλμ και επιταχύνει έως τα πρώτα 100 σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα.

Η τιμή εκκίνησης της GLK στη Γερμανία είναι στα 36.235 ευρώ για την 200 CDI BlueEFFICIENCY (θυμίζουμε ΦΠΑ στο 19%) ενώ η κορυφαία GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY ξεκινά από τα 50.099.

Όπως είναι σαφές το SUV της Mercedes απευθύνεται σε λίγους τυχερούς που αφενός μπορούν να εκτιμήσουν τον αναβαθμισμένο χαρακτήρα τoυ, αφετέρου έχουν την oικονομική επιφάνεια να αγοράσουν το μοντέλο.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v