Mercedes CLS: ”Executive coupe” για... φίλημα!

Όσοι έχουν συναντήσει την CLS στους δρόμους θα έχουν καταλάβει πως όχι μόνο δεν πρόκειται για απλό αυτοκίνητο, αλλά ούτε καν για απλή Mercedes! Κινητήρες έως και 5,5 λίτρων, υπερπλήρης βασικός εξοπλισμός και extras, όπως τα μπροστινά καθίσματα που κάνουν... μασάζ, συνθέτουν αυτή την ”executive - coupe” πρόταση που μοιάζει να βγαίνει από όνειρο!

του Άρη Δαμουλάκη

Eντυπωσιακή παρουσία σε ένα από τα ομορφότερα σχήματα που έχει ”δώσει” η Mercedes τα τελευταία έτη.

Aν και συνήθως αποφεύγουμε τις (βαρετές κατά βάση) αναφορές του τύπου ”οι επιθετικές γραμμές του αμαξώματος προσδίδουν δυναμικό χαρακτήρα” ή ”το κομψό ύφος που διεγείρει τις αισθήσεις κλπ”, με την CLS νιώθουμε ότι θα μπορούσαμε να γεμίσουμε ολόκληρο το διαδίκτυο με ανάλογα ”αποφθέγματα”.

Αν και τυπικά συγγενεύει με τα saloons της σειράς Ε, είναι μεγαλύτερη σε μήκος και χαμηλότερη σε ύψος ακόμα και από τις CLK, δείχνοντας τις executive, αλλά και sport καταβολές της. Άλλωστε, η Mercedes τοποθέτησε το σήμα της φίρμας στη μάσκα και όχι στο καπό, κάτι που συμβαίνει μόνο στις coupe εκδόσεις.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν μεταξύ τριών κινητήριων συνόλων 3,5, 5,0 και 5,5 λίτρων, που αποδίδουν 272, 306 και 476 ίππους αντίστοιχα. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. από στάση έρχονται σε 7 sec με τον μικρό κινητήρα και σε 6,1 sec με τον μεσαίο.

Άλλη κλάση από μόνη της αποτελεί η κορυφαία έκδοση της CLS που έχει δεχθεί την περιποίηση της AMG. Ο υπερτροφοδοτούμενος οχτακύλινδρος (V8 για την ακρίβεια) κινητήρας των 5,5 λίτρων επιταχύνει στα πρώτα 100 σε 4,7 sec.

Στο ”άβατο” του εσωτερικού νιώθεις λιγάκι... γαλαζοαίματος. Το ξύλινο ταμπλό δεσπόζει στο κέντρο, παραπέμποντας σε μοντέλα ακόμα υψηλότερης κατηγορίας, ενώ η κεντρική κονσόλα εκτείνεται στο πίσω μέρος του οχήματος διαμορφώνοντας δύο θέσεις.

Όσον αφορά τον αποκαλούμενο βασικό εξοπλισμό είναι υπερπλήρης - θα βαρεθείτε να διαβάζετε! - ενώ ενδιαφέροντα είναι και τα extras.

Aναφέρουμε ενδεικτικά το cruise control, το immobilizer με τηλεχειριστήριο υπέρυθρων και οπτική ειδοποίηση κλειδώματος, το σύστημα αυτόματου κλιματισμού 4 ζωνών, το ηχοσύστημα audio 20 cd με πληκτρολόγιο τηλεφώνου, ηχεία και κεραία ενσωματωμένη στο πίσω παράθυρο.

Προαιρετικά διατίθεται επίσης κάθισμα οδηγού και συνοδηγού πολλαπλών λειτουργιών, θερμαινόμενο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, σύστημα ελέγχου και προβολής δεδομένων με dvd πλοήγησης, εκκίνηση κινητήρα keyless go και πλήθος άλλων ευκολιών.

Στον extra εξοπλισμό ξεχωρίσαμε ακόμα τη δυνατότητα επιλογής (μπροστινών) καθισμάτων με λειτουργία μασάζ.

Στον τομέα της ασφάλειας η CLS διαθέτει (προφανώς) ESP, εξοπλίζεται επίσης με BAS, αλλά και πιο εξειδικευμένο σύστημα πέδησης (SBC) που λειτουργεί επικουρικά στα προηγούμενα.

Οι τιμές για την CLS που ήδη κυκλοφορεί, ξεκινούν από τα 80.000 ευρώ περίπου για την CLS 350 και τα 94.000 περίπου για την CLS 500.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v