ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Toyota GR86: Απλά συναρπαστικό!

Το νέο GR86 είναι το τρίτο παγκόσμιο μοντέλο GR της Toyota. Απαρτίζει την γκάμα των καθαρόαιμων σπορ αυτοκινήτων που περιλαμβάνει τα GR Supra και GR Yaris.

Toyota GR86: Απλά συναρπαστικό!

Το νέο GR86 είναι το τρίτο παγκόσμιο μοντέλο GR της Toyota. Απαρτίζει την γκάμα των καθαρόαιμων σπορ αυτοκινήτων που περιλαμβάνει τα GR Supra και GR Yaris.

Διατηρεί την κλασική διαμόρφωση ενός κινητήρα που τοποθετείται μπροστά και κίνησης στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας παραμένει μια τετρακύλινδρη μονάδα boxer με υψηλές στροφές, αλλά με αυξημένο κυβισμό για να αποκτήσει σημαντική αύξηση σε ισχύ και ροπή. Οι τεχνικές προσαρμογές στον κινητήρα και τα κιβώτια ταχυτήτων διασφαλίζουν ότι αυτή η επιπλέον ενέργεια αξιοποιείται για ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση σε όλη τη ζώνη στροφών.



Μείωση του βάρους

Η ανάπτυξη του πλαισίου επικεντρώθηκε στη μείωση του βάρους για να εξασφαλιστεί ακόμη πιο άμεση συμπεριφορά και απόκριση. Υπάρχει ευρύτερη χρήση αλουμινίου και άλλων ελαφριών αλλά και ειδικών ισχυρών υλικών για την ενίσχυση του πλαισίου του αυτοκινήτου και την επίτευξη μεγαλύτερης ακαμψίας. Τα συστήματα ανάρτησης επωφελούνται επίσης από λεπτομερείς ρυθμίσεις για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, ενώ οι σχεδιαστές έλαβαν υποστήριξη από τους συναδέλφους τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό για την ανάπτυξη νέων αεροδυναμικών χαρακτηριστικών για το αμάξωμα.

Το νέο GR86 Αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2021 και θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2022. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις δύο χρόνια, καθιστώντας αυτό μια αποκλειστική πρόταση για τους λάτρεις των αυτοκινήτων ειδικών προδιαγραφών.

Χαμηλό κέντρο βάρους

Όπως και με το Toyota GT86, ο οριζόντια αντίθετος κινητήρας boxer είναι καθοριστικό στοιχείο του νέου GR86. Πρόκειται για την  καρδιά των επιδόσεων και βασικό παράγοντα στο χαμηλό κέντρο βάρους. Η τετρακύλινδρη μονάδα DOHC 16 βαλβίδων χρησιμοποιεί το ίδιο μπλοκ κυλίνδρων με πριν, αλλά ο κυβισμός έχει αυξηθεί από 1.998 σε 2.387 κ.εκ.

Διατηρώντας την ίδια υψηλή αναλογία συμπίεσης 12,5:1, ο κινητήρας αποδίδει περισσότερη ισχύ. Η μέγιστη απόδοση έχει αυξηθεί κατά περίπου 17% από 200 ίππους σε 234 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ωρα μειώθηκε κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, στα 6,3΄΄ (6,9΄΄ αυτόματο). Η μέγιστη ταχύτητα του GR86 είναι 226 χλμ./ώρα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, 216 χλμ./ώρα για το αυτόματο.



Ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση

Η ροπή έχει επίσης αυξηθεί, με την απόδοση ρυθμισμένη έτσι ώστε η κορυφή των 25,8 χλγμ. να αποδίδεται νωρίτερα - στις 3.700 σ.α.λ. σε σύγκριση με τα 20,6 Nm στις 6.400 - 6.600 σ.α.λ. στο GT86. Αυτό βοηθά στην ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση μέχρι τις υψηλές στροφές του κινητήρα, παρέχοντας ικανοποιητική απόδοση, ιδιαίτερα όταν επιταχύνετε εκτός στροφής. Η απόδοση της ροπής είναι ίδια τόσο με το χειροκίνητο όσο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στο GR86 έχουν αναθεωρηθεί σύμφωνα με την αυξημένη ισχύ και ροπή του κινητήρα και για να παίξουν τον ρόλο τους στην απολαυστική οδήγηση.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Το σεξ χωρίς έρωτα δεν είναι πάντα γελοίο. Αλλά είναι πολύ πιο γελοίος ο έρωτας χωρίς σεξ."

Βολίνσκι, Γάλλος σκιτσογράφος

  • 48 π.Χ. - Ο Ιούλιος Καίσαρας νικά τον Πομπήιο στην μάχη των Φαρσάλων.
    378 - Μάχη της Αδριανούπολης: Ο Ρωμαϊκός στρατός υπό τον Αυτοκράτορα Ουάλη ηττάται από τους Βισιγότθους. Ο Ουάλης σκοτώνεται μαζί με τα 2/3 του στρατού του.
    1945 - Η δεύτερη ατομική βόμβα πέφτει στο Ναγκασάκι

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v