Αυθεντική εμπειρία MINI

Η MINI πραγματοποίησε την πιο «Electrified» εκδήλωση της χρονιάς στο Art Factory, παρουσιάζοντας το concept MINI Electric Pacesetter στη χώρα μας.
Αυθεντική εμπειρία MINI

Μία μοναδική, «Electrified» εμπειρία με πρωταγωνιστή ένα συναρπαστικό μοντέλο ΜΙΝΙ έζησαν, στο Art Factory οι καλεσμένοι της ΜΙΝΙ. Εκπρόσωποι των μέσων, εταιρικοί πελάτες και φίλοι της Βρετανικής μάρκας απόλαυσαν ένα εντυπωσιακό show, με ειδικά εφέ φωτών και λεϊζερ, όπου αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά «αποκλειστικά» στην Ελλάδα το συναρπαστικό concept ΜΙΝΙ Electric Pacesetter.

Ο γνωστός παρουσιαστής Σπύρος Μαργαρίτης δημιούργησε μία άκρως διασκεδαστική ατμόσφαιρα για τους καλεσμένους, αλλά και για όσους είχαν συνδεθεί live μέσω της επίσημης σελίδας ΜΙΝΙ στο Facebook, συνομιλώντας με την κυρία Δήμητρα Μπίκου, Επικεφαλής της μάρκας ΜΙΝΙ στην Ελλάδα, και τον Νίκο Καψή, Product Manager BMW Group Hellas, ο οποίος παρουσίασε τo Concept Car.

Πρωτοποριακή συνεργασία

Το concept MINI Electric Pacesetter βασίζεται στο νέο MINI Cooper SE και γεννήθηκε μέσα από μία πρωτοποριακή συνεργασία μεταξύ των τμημάτων MINI Design, BMW Motorsport, FIA και Formula E. Το αγωνιστικό όχημα συνδέει το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας με την πλούσια αγωνιστική παράδοση της John Cooper Works. Όπως ανέφερε η κυρία Δήμητρα Μπίκου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης: «Μαζί θα ζήσουμε το ηλεκτρικό μέλλον της MINI βλέποντας για πρώτη φορά το εμπνευσμένο από το John Cooper Works, concept MINI Electric Pacesetter».

Η ξεχωριστή βραδιά, η οποία περιλάμβανε μοναδικές street art δημιουργίες εμπνευσμένες από τον ηλεκτρικό κόσμο της ΜΙΝΙ, συνεχίστηκε με live performance του ταλαντούχου μουσικού συγκροτήματος INCO που ανέβασε τη διάθεση για το κοινό με ξεχωριστές ροκ ερμηνείες.

Ευαισθησία

Η MINI Ελλάς θα συνεχίσει να πρωτοστατεί παρουσιάζοντας τα μοντέλα της με εναλλακτικές και δημιουργικές μορφές επικοινωνίας που αρμόζουν στα χαρακτηριστικά και συνάδουν με τις αξίες της μάρκας ΜΙΝΙ.

Σημαντική σημείωση: όλοι οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση είχαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης COVID-19.



Το BMWGroup

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v