Πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για το ανανεωμένο Dacia Duster

Όσα πρέπει να γνωρίσεις για το ολοκαίνουργιο και ανανεωμένο SUV.
Πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για το ανανεωμένο Dacia Duster

Το ανανεωμένο Dacia Duster, ακολουθεί τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, απευθύνεται τόσο στους οδηγούς που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4x4.

Πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για το ανανεωμένο Dacia Duster

1. Υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα νέα Sandero Streetway & Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου ‘Y’, ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Το νέο και πιο μοντέρνο εμπρός μέρος ενισχύει ακόμα περισσότερο την έντονη προσωπικότητα του Νέου Duster.

Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED.

2. Εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών,  δοκιμάστηκαν στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γραμ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη.



3. Προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”.

Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα.

Η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα την έκδοση).

4. Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), εξοπλίζεται με δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

Το Media Display, περιλαμβάνει 6 ηχεία (2 ηχεία “boomer” και 2 tweeters εμπρός), DAB radio, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, δύο θύρες USB και ενσύρματη αντιστοίχιση του smartphone συμβατού με Apple CarPlay και Android Auto. Τα χειριστήρια στο τιμόνι χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των φωνητικών εντολών, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα χειρισμού ενός smartphone iOS ή της εφαρμογής Google assistant, μέσω φωνητικών εντολών.

5. Ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2. Διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.3 TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.

Η έκδοση 2WD εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.



Εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα: Ντίζελ 1.5 Blue dCi 115 ιππων (2WD ή 4WD), συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Βενζίνη, 1.0 TCe 90 ίππων (2WD), συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. 1.3 TCe 150 (2WD), αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων. 1.0 TCe 100 LPG (2WD), με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. 1.0 TCe 100 LPG, διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG).

Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe.

Όταν λειτουργεί με υγραέριο, εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.

Τιμές: Βενζίνη 1.0 TCe 90 AMBIANCE 4x2 15.990 ευρώ, 1.0 TCe 90 SPORTIVE 4x2 17.180, 1.0 TCe 90 PRESTIGE 4x2 17.990, 1.3 TCe 150 PRESTIGE 4x2 EDC 21.490. Βενζίνη - υγραέριο (LPG) 1.0 TCe 100 AMBIANCE 4x2 LPG 15.990, 1.0 TCe 100 SPORTIVE 4x2 LPG 17.180, 1.0 TCe 100 PRESTIGE 4x2 LPG  17.990. Ντίζελ, 1.5 Blue dCi 115 AMBIANCE 4x4 21.710, 1.5 Blue dCi 115 SPORTIVE 4x2 19.950, 1.5 Blue dCi 115 SPORTIVE 4x4 23.570, 1.5 Blue dCi 115 PRESTIGE 4x2 20.880, 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4x4         24.650

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v