Ότι ζητήσεις, το έχει το νέο Renault Clio

Με την προσθήκη του νέου συνόλου ντιζελ 1.5 Blue dCi 100 ίππων στη γκάμα, το νέο Renault Clio διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων της αγοράς που περιλαμβάνει επίσης κινητήρες βενζίνης, διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) αλλά και full υβριδική έκδοση.
Η νέα, 5η γενιά του γαλλικού παγκόσμιου best seller, έχει ήδη κατακτήσει και το ελληνικό κοινό. Με όπλα του την ώριμη και παράλληλα εντυπωσιακή σχεδίαση αμαξώματος, την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, την άνεση υψηλού επιπέδου και τη σφραγίδα του Best in Class μοντέλου στην κατηγορία του, στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, όπου έχει αποσπάσει την κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη και συναρπαστική πρόταση της κατηγορίας του και όχι μόνο.
Νέα πλατφόρμα
Βασίζεται σε τελείως νέα πλατφόρμα που του επιτρέπει να είναι διασυνδεδεμένο, να ανοίξει το δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση με το Σύστημα Highway & Traffic Jam Companion, αλλά και να αποτελέσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο του Renault Group.
Σήμερα, το νέο Renault Clio διατίθεται με την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων της κατηγορίας, η οποία συμπληρώνεται από τον σύγχρονο κινητήρα ντίζελ 1.5 Blue dCi 100. Ο νέος ντίζελ κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και 26,4 χλγμ. ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Παράλληλα, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, γεγονός που το βοηθάει να κινείται με χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη, αλλά και να αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα στον ανοιχτό δρόμο, καταναλώνοντας ελάχιστα και δουλεύοντας πολιτισμένα, χωρίς κραδασμούς. Με τον κινητήρα 1.5 Blue dCi 100 το Renault Clio έχει εξαιρετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις - εκπομπές ρύπων από 107 γραμ./χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,1-4,6 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, είναι και πολύ γρήγορο με τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα και 0-100 της τάξης των 11,4΄΄.
Η παλέτα των κινητήριων μονάδων περιλαμβάνει ακόμα σύνολα βενζίνης (1.0 SCe 65 και 1.0 TCe 90), αλλά και διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου). Ο κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG εξοπλίζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, χαρίζοντας στο γαλλικό best seller ασυναγώνιστη αυτονομία της τάξης των 1.200 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
Υβριδική έκδοση
Στη κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πλήρως υβριδική έκδοση Hybrid που κάνει χρήση της τεχνολογίας E-TECH, με τεχνογνωσία από τη Formula 1. Εφοδιασμένο με έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου, 2 ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο multi-mode και μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh, το υβριδικό σύνολο απόδοσης 140 ίππων, επιτρέπει στο Clio να κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα για το 80% των αστικών μετακινήσεών του, καταναλώνοντας 40% λιγότερο καύσιμο, σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο βενζίνης.
Η γκάμα του Renault Clio ξεκινάει από τα 13.790 ευρώ, ενώ οι εκδόσεις με τον νέο κινητήρα ντίζελ κοστίζουν από 16.990 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης παρέχεται δωρεάν, με τιμές που ξεκινούν από τα 15.640 ευρώ. Τέλος, το Clio Hybrid κοστίζει από 22.990 ευρώ.