Ανανεώθηκε το διαμάντι

Η νέα παραλλαγή του διαμαντιού της Renault παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο και κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες.
Ανανεώθηκε το διαμάντι

Ποιος δεν σκέφτεται αμέσως τη Renault όταν βλέπουν ένα διαμάντι; Αυτό το γεωμετρικό σχήμα ενσωματώνει τη μάρκα μέσω του λογότυπου της από το 1925. Και δεν πρόκειται να αλλάξει. Απόδειξη είναι η νέα παραλλαγή που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο και κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες. Ο Gilles Vidal, διευθυντής σχεδιασμού της Renault, αποκαλύπτει γιατί και πώς δημιουργήθηκε αυτό το νέο λογότυπο. 

Στη μάσκα του πρωτοτύπου Renault 5



Δεν έχει ξεφύγει από την προσοχή κανενός. Όταν ανακοινώθηκε το σχέδιο Renaulution, ένα νέο διαμάντι της Renault εμφανίστηκε πίσω από τον Luca de Meo, CEO της Renault, καθώς και στη μάσκα του πρωτοτύπου Renault 5. Έκτοτε, αυτό το νέο σύμβολο ξεδιπλώνεται σταδιακά. Πρώτα με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του αμιγώς ηλεκτρικού ZOE και μετά στα κοινωνικά δίκτυα της μάρκας. Ένα λανσάρισμα που προορίζεται να είναι λιτό αλλά αποτελεσματικό.

«Το διαμάντι είναι ένα από τα πιο αναγνωρισμένα σχήματα στον κόσμο και στον κόσμο του αυτοκινήτου. Είναι ένα απλό γεωμετρικό σχήμα, με ισχυρή, ισχυρή ταυτότητα. η πρόκληση ήταν να ανανεωθεί αυτό το σχήμα δίνοντάς του νόημα, νέες, σύγχρονες αξίες για την προβολή της μάρκας στο μέλλον» Gilles Vidal, Διευθυντής σχεδιασμού της Renault

Από το 1925

Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η Renault άλλαξε την οπτική της ταυτότητα αρκετές φορές. Υπάρχει όμως ένα πράγμα που δεν έχει αλλάξει από το 1925 και αυτό είναι το σχήμα διαμαντιού που χρησιμεύει ως βάση για το λογότυπο. Άμεσα αναγνωρίσιμο, έχει γίνει το έμβλημα της μάρκας. 

Με τις γωνίες του, που προσαρμόστηκαν στα κεκλιμένα καπό της εποχής, αυτή η γεωμετρική φιγούρα είχε επιβληθεί στον Louis Renault. Από τότε, το διαμάντι της Renault έχει επανασχεδιαστεί τουλάχιστον οκτώ φορές. Εννέα, με την τελευταία έκδοση. Αυτό δείχνει πόσο επιθυμεί η μάρκα να εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου.

Δημιουργήθηκε το 1992, αν και επανασχεδιάστηκε το 2015, η τελευταία έκδοση του εμβλήματος της Renault ξεκίνησε το 2019. Για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις μιας σύγχρονης διεθνούς μάρκας, αλλά και της πολλαπλότητας των πεδίων έκφρασής της, ιδίως της ψηφιακής, μια νέα έκδοση ήταν υπό μελέτη από το 2019, εξηγεί ο Gilles Vidal.

Παρουσιάστηκε κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου  Renaulution και ενσωματώθηκε στη γρίλια του πρωτοτύπου Renault 5.

Αληθινή διαχρονική υπογραφή

Για τον Gilles Vidal, το διαμάντι ενσωματώνει ουσιαστικά τη Renault. Η διατήρηση αυτού του γενικού γεωμετρικού σχήματος ήταν μια προφανής επιλογή. «Σκεφτήκαμε να γίνει πιο εικονική, απλή και ουσιαστική, μια αληθινή διαχρονική υπογραφή, χωρίς περιττά εφέ ή χρώματα, με μια σύγχρονη ανάληψη των γραμμών, ένα ουσιαστικό μέρος της γραφικής μας κληρονομιάς» , εξηγεί. Η Renault έχει ήδη χρησιμοποιήσει τη γραμμή για να εικονίσει το λογότυπό της . Το 1946, το 1959 και το 1972. Όμως, ο Gilles Vidal εξηγεί ότι «με τη γραμμή, είναι ζήτημα της αφήγησης μιας ιστορίας, μιας συμβίωσης, ενός κύκλου, ενός μονοπατιού ανάμεσα σε δύο παστίλιες που είναι αλληλένδετες" με οπτικό εφέ, δημιουργώντας συμπληρωματικότητα και εντύπωση συνεχούς κίνησης.» Περισσότερο από τη θεραπεία, είναι το σχέδιο, το οποίο χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα, είναι αξιοσημείωτο. 

«Μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα της Renault θα φέρει αυτό το νέο έμβλημα», καταλήγει ο Gilles Vidal. 

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v