Jaguar E-Pace: Δυναμικό, ηλεκτρικό, συνδεδεμένο

Το ανανεωμένο Jaguar E-Pace είναι πιο δυναμικό, συνδεδεμένο, εκλεπτυσμένο και αποτελεσματικό από ποτέ.
Jaguar E-Pace: Δυναμικό, ηλεκτρικό, συνδεδεμένο

Με ανανεωμένο εξωτερικό, βελτιωμένο εσωτερικό, το τελευταίο σύστημα ψυχαγωγίας Pivi Pro, τη νέα αρχιτεκτονική του οχήματος και μια επιλογή ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων - συμπεριλαμβανομένου ενός προηγμένου συστήματος μετάδοσης Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) - το ανανεωμένο Jaguar E-Pace είναι πιο δυναμικό, συνδεδεμένο, εκλεπτυσμένο και πιο αποτελεσματικό από ποτέ.

Πολυτελή εμφάνιση

Οι βελτιώσεις του εξωτερικού σχεδιασμού δίνουν στο συμπαγές SUV της Jaguar μια πιο αποφασιστική στάση και πολυτελή εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα αναθεωρημένο κάτω άνοιγμα που ενσωματώνει ένα διακριτικό στοιχείο λεπίδας. Ένας νέος σχεδιασμός πλέγματος με μάσκα με λεπτομέρειες από διαμάντια επηρεάζεται από το λογότυπο Jaguar Heritage και διαθέτει σύγχρονο φινίρισμα Noble Chrome, ενώ οι νέοι αεραγωγοί πλευρικού φτερού διαθέτουν το εμβληματικό έμβλημα Leaper.



Νέοι προβολείς LED

Οι νέοι προβολείς LED διαθέτουν υπογραφές "Double J" Daytime Running Light (DRL), οι οποίες διατίθενται με προαιρετική τεχνολογία LED Pixel, προσφέροντας αυξημένη ανάλυση και φωτεινότητα. Η ικανότητα Adaptive Driving Beam αξιολογεί τον δρόμο μπροστά και προσαρμόζει αυτόματα το μοτίβο υψηλής δέσμης επιλέγοντας διαφορετικά τμήματα LED για να καλύψει τις επικείμενες πινακίδες κυκλοφορίας ή κυκλοφορίας, για να βελτιστοποιήσει την ορατότητα και να μειώσει τη λάμψη χωρίς να αποσπάσει την προσοχή άλλων οδηγών.

Η προηγμένη τεχνολογία LED είναι τοποθετημένη σε μοντέλα S, ενώ οι προβολείς Premium LED με δυνατότητα Auto High Beam Assist σε οχήματα SE και HSE. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί την κάμερα προς τα εμπρός για αυτόματη εναλλαγή μεταξύ υψηλής και χαμηλής δέσμης, για να αποφευχθεί η εκθαμβωτική εμφάνιση των οδηγών.

Έντονη φινέτσα

Το εσωτερικό διαθέτει αυξημένη πολυτέλεια, βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εντονότερη φινέτσα. Στη καρδιά του νέου εσωτερικού υπάρχει η ενσωματωμένη οθόνη αφής HD 11,4 ιντσών με καμπύλο γυαλί στο κέντρο του ταμπλό, που ελέγχει το νέο σύστημα ψυχαγωγίας Pivi Pro. Η γυάλινη οθόνη διαθέτει δύο επιστρώσεις, μια που εξασφαλίζει αντιθαμβωτική προστασία και μια που αντιστέκεται στα δακτυλικά αποτυπώματα.

Διαθέτει βασικά στοιχεία σχεδίασης από όλη την οικογένεια Jaguar, βελτιώνοντας το εξωτερικό και εισάγοντας όμορφες νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό.

Το εσωτερικό με επίκεντρο τον οδηγό παρέχει επίσης ευκολότερη πρόσβαση στην ευρύτερη περιοχή αποθήκευσης μπροστά από το νέο Drive Selector που φιλοξενεί τον φορτιστή ασύρματης συσκευής 15W. Τα σημεία επαφής του οδηγού γύρω από το σύμπλεγμα είναι τώρα τυλιγμένα σε μαλακά υλικά αφής, ενώ η περιοχή επαφής στο γόνατο έχει σμιλευτεί για να προσφέρει βελτιωμένη πολυτέλεια και άνεση.

Ένα νέο τιμόνι, το οποίο επηρεάζεται από τη σχεδίαση του ηλεκτρικού SUV επιδόσεων I-PACE, διαθέτει κρυμμένους διακόπτες έως ότου ανάβουν και μεταλλικά κιβώτια αλλαγής ταχυτήτων.

Χρησιμοποιεί την Premium Transverse Architecture της Jaguar, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τις τελευταίες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης κινητήρα. Αυτό περιλαμβάνει το νέο τρικύλινδρο κινητήρα P300e PHEV, καθώς και τον τετρακύλινδρο ντίζελ επόμενης γενιάς και τους τελευταίους κινητήρες Ingenium βενζίνης, οι οποίοι διαθέτουν τεχνολογία Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV).

Οι προηγμένες δυνατότητες περιλαμβάνουν έξυπνη μετάδοση της κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτόματες μεταδόσεις ομαλής αλλαγής, διασφαλίζοντας ότι το ανανεωμένο E-Pace προσφέρει δυναμική οδήγηση και συνεχή πρόσφυση, όπως αρμόζει σε μια  Jaguar.



Κινητήρες

Η νέα σειρά κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και ντίζελ, που συνδυάζονται με ηλεκτρική μονάδα.

Ντίζελ: 163 ίππων 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εξατάχυτο εγχειρίδιο, FWD. 163 ίππων  MHEV 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εννέα ταχυτήτων αυτόματο, AWD. 204 ίππων MHEV 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εννέα ταχυτήτων αυτόματο, AWD.

Βενζίνη: 160 ίππων MHEV 1,5-λίτρο τρικύλινδρο turbo, οκτατάχυτο αυτόματο, FWD. 200 ίππων MHEV 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εννέα ταχυτήτων αυτόματο, AWD. 249 ίππων MHEV 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εννέα ταχυτήτων αυτόματο, AWD. 300 ίππων MHEV 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος turbo, εννέα ταχυτήτων αυτόματο, AWD. 309 ίππων PHEV 1.5-λίτρο τρικύλινδρο turbo, οκτατάχυτο αυτόματο, AWD.

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 

Ο προηγμένος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων είναι το τελευταίο μέλος της αρθρωτής, ευέλικτης σειράς κινητήρων Ingenium και διατίθεται στην E-Pace με τεχνολογία PHEV και HEV.

Ο ελαφρύς νέος κινητήρας αλουμινίου - 33 κιλά ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο - προσφέρει ισχυρή απόδοση και χαμηλά επίπεδα τριβής που συμβάλλουν στη μειωμένη απόδοση και κατανάλωση καυσίμου

Ο νέος κινητήρας P300e PHEV συνδυάζει τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 2.0 λίτρων 200 ίππων και έναν κινητήρα 109 ίππων ηλεκτρικό στον πίσω άξονα ERAD. Αυτό εξασφαλίζει εντυπωσιακή απόδοση και απόδοση, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα), εκπομπές CO2 από 44 γραμ./χλμ. και οικονομία καυσίμου 2 λίτρα/100χλμ. WLTP TEH.

Ο συμπαγής κινητήρας ERAD τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο. Όταν φορτιστεί πλήρως, παρέχει έως και 55 χλμ. ηλεκτρικής εμβέλειας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v