Δώσε 465.000 ευρώ και οδήγησε την πρώτη υβριδική Ferrari SF90 Spider

Η  πρώτη υβριδική Ferrari 90 Spider θέτει νέα σημεία αναφοράς στους τομείς των επιδόσεων και της καινοτομίας.
Δώσε 465.000 ευρώ και οδήγησε την πρώτη υβριδική Ferrari SF90 Spider

Η SF90 Spider είναι η πρώτη υβριδική Ferrari. Η απόδοση της φθάνει τους 1.000 ίππους και στο Ηνωμένο Βασίλειο κοστίζει 465.000 ευρώ.

Η  πρώτη υβριδική Ferrari 90 Spider θέτει νέα σημεία αναφοράς στους τομείς των επιδόσεων και της καινοτομίας όχι μόνο για τη γκάμα της μάρκας, αλλά και για ολόκληρο τον τομέα των σπορ αυτοκινήτων.

Το πτυσσόμενο σκληρό επάνω μέρος (RHT) υιοθετήθηκε και πάλι επειδή εγγυάται τη βέλτιστη μόνωση θορύβου, δεν παραμορφώνεται σε υψηλές ταχύτητες και παρέχει εξαιρετικό χώρο και άνεση στον επιβάτη. Το RHT είναι τόσο συμπαγές, απλό και ελαφρύ που μπορεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα να αναπτυχθεί όταν το αυτοκίνητο κινείται. Το κλειδί για την επιτυχία του Ferrari RHT, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο 458 Spider το 2011, και το οποίο εξελίχθηκε συνεχώς τα μεσοδιάστημα, είναι ότι καταλαμβάνει μόλις 100 λίτρα χώρου αντί για 150-200 λίτρα που απαιτούνται από ένα παραδοσιακό σύστημα. Η χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του σημαίνει επίσης ότι είναι περίπου 40 κιλά ελαφρύτερο από ένα συμβατικό πτυσσόμενο σκληρό πάνω μέρος. Ένα ρυθμιζόμενο ηλεκτρικό πίσω παράθυρο εγγυάται εξαιρετική άνεση επιβατών ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες όταν χαμηλώνεται το RHT.

Η Ferrari SF90 Spider, διαθέτει plug-in υβριδική αρχιτεκτονική στην οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ενσωματωμένος με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μπροστά, οι οποίοι περιλαμβάνουν το σύστημα RAC-e (Cornering Angle Regulator, Electric) και ένα στο πίσω μέρος προήλθε και πήρε το όνομά του από μια καινοτομία Prancing Horse Formula 1, το MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic). Η συνέργεια μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και των ηλεκτρικών κινητήρων επιτρέπει στο αυτοκίνητο να απελευθερώσει 1.000 ίππους και τοποθετεί το SF90 Spider όχι μόνο στην κορυφή της γκάμας Ferrari, αλλά και στην κατηγορία του.



Εκτός από την τεράστια ισχύ 780 ίππων (και ειδική ισχύ 195 ίπποι/λίτρο), το V8 απελευθερώνει επίσης 60 ίππους περισσότερους από οποιοδήποτε άλλο turbo V8 που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Ferrari. Για να επιτύχουν αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, οι μηχανικοί της Ferrari επανασχεδιάζουν πλήρως τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής.

Η Ferrari SF90 Spider διαθέτει το πλήρως επανασχεδιασμένο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων, που λανσαρίστηκε στη SF90 Stradale. Επιδόσεις, 0-100 χλμ./ωρα σε 2,5΄΄, 0-200 χλμ./ωρα σε 7΄΄, μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ωρα, χρόνος γύρου στο Fiorano 79,5΄΄.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα του ήχου κατά τον επανασχεδιασμό του συστήματος εξάτμισης, καθώς το soundtrack είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες στην συναρπαστική απόλαυση της οδήγησης μιας Ferrari.

Τα ασύγκριτα πρότυπα ποιότητας της Ferrari και η αυξανόμενη εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών υποστηρίζουν το επταετές πρόγραμμα συντήρησης που προσφέρει η Ferrari SF90 Spider. Διαθέσιμο σε ολόκληρη τη γκάμα, το πρόγραμμα καλύπτει όλες τις τακτικές συντήρηση για τα πρώτα επτά χρόνια ζωής του αυτοκινήτου.



Αυτό το προγραμματισμένο πρόγραμμα συντήρησης είναι μια αποκλειστική υπηρεσία που επιτρέπει στους πελάτες τη βεβαιότητα ότι το αυτοκίνητό τους διατηρείται σε κορυφαία απόδοση και ασφάλεια με τα χρόνια.

Η τακτική συντήρηση (σε διαστήματα είτε 20.000 χλμ. είτε μία φορά το χρόνο), πρωτότυποι ανταλλακτικοί και σχολαστικοί έλεγχοι από προσωπικό που εκπαιδεύτηκε απευθείας στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ferrari στο Maranello χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα διαγνωστικά εργαλεία είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα του προγράμματος συντήρησης. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές παγκοσμίως και από όλες τις αντιπροσωπείες στο Επίσημο Δίκτυο Αντιπροσώπων.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v