Οδηγούμε το Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 4WD

Δοκιμάζουμε το νέο ultra compact SUV, το οποίο συνδυάζει την τετρακίνηση με την υβριδική τεχνολογία.
Οδηγούμε το Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 4WD

Η Suzuki, δημιούργησε τη γκάμα των υβριδικών μοντέλων της, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της και την τελευταία υβριδική τεχνολογία. Η ιαπωνική μάρκα που κατασκευάζει δημοφιλή μικρά αυτοκίνητα και SUV, συμβάλει καθοριστικά στις νέες απαιτήσεις της εποχής μας για την προστασία του περιβάλλοντος, λανσάροντας την τεχνολογία mild Hybrid.

Η γκάμα Suzuki Hybrid, έχει σαν κύριους άξονες, την φιλικότητα προς το περιβάλλον, την ευχαρίστηση της οδήγησης, την χαμηλή κατανάλωση, την εξοικονόμηση χώρου, το χαμηλό βάρος και το  περιορισμένο κόστος χρήσης.

Το ξεκίνημα της προσπάθειας έκανε το Suzuki Ignis Hybrid, το πρώτο μοντέλο που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα σε όλες τις εκδόσεις του. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο που άλλαξε τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας συνεχίζει να εκπλήσσει προσφέροντας ακόμη περισσότερα. Το Ultra-Compact SUV που συνδυάζει τα στοιχεία δυο κατηγοριών, των μικρών αυτοκινήτων και της τετρακίνησης, επωφελείται από τη νέα υβριδική τεχνολογία.



Όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή μεγάλης διάρκειας με το Suzuki Ignis Hybrid 1.2 DUALJET + HYBRID 4WD ALLGRIP AUTO, είναι κατάλληλο για χρήση στο αστικό περιβάλλον ενώ λόγω της τετρακίνησης μπορεί να ξεπεράσει και τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει στο off road περιορισμένης δυσκολίας.

Το Suzuki Ignis 4WD Hybrid, εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα 1.2 απόδοσής 90 ίππων και ήπιο υβριδικό σύστημα(mild Hybrid). Η υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και πιο άνετη οδήγηση. Το σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μιας υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου εξαιρετικής ενεργειακής απόδοσης.

Πρόκειται για ένα βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένα να προσφέρουν όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.

Το ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει καλές επιδόσεις. Οι εργοστασιακές μετρήσεις δεν απέχουν από την πραγματικότητα. Το τυπικό τεστ  0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,5΄΄ και η τελική ταχυτητα φθάνει τα 165 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι 105 γραμ./χλμ. Η Η μέση κατανάλωση καυσίμου στη δοκιμή ήταν 5,8 λίτρα/100χλμ. Εργοστασιακή μέτρηση 4,6 λίτρα /100 χλμ.



Δοκιμάσαμε και το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP AUTO, σε διαδρομές στη Πεντέλη. Το σύστημα τετρακίνησης βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε όλους τους τύπους οδοστρώματος, παρέχοντας στον οδηγό την απαραίτητη ασφάλεια. Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα ALLGRIP AUTO μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός, εξασφαλίζοντας ανεμπόδιστη κίνηση σε κάθε είδους επιφάνεια.

Μας άρεσε και το ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7’’ και πολλαπλές λειτουργίες, που επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό του smartphone, συνδέοντάς το μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB. Επίσης, μέσω της οθόνης αφής ο οδηγός έχει πρόσβαση στο ραδιόφωνο, στην κάμερα οπισθοπορείας και στο σύστημα πλοήγησης.

Μέσω του Apple CarPlay, μπορεί να κάνει κλήσεις από το iPhone, να έχει πρόσβαση στη μουσική της επιλογής, να επικοινωνεί με μηνύματα και να λαμβάνει οδηγίες είτε με φωνητικές εντολές μέσω Siri ή με την οθόνη αφής.



Εισάγεται με το πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού GLX, το οποίο περιλαμβάνει, ζάντες αλουμινίου (175/60R16), οθόνη αφής 7" με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας, ράγες οροφής, σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, ανακλινόμενα πίσω καθίσματα με συρόμενη λειτουργία, διαιρούμενο πίσω κάθισμα (50:50), dual camera brake support, σύστημα πλοήγησης, keyless push start, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω κ.α.

Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά τις μικρές ελλείψεις στην ηχομόνωση.

Η τιμή του Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 4WD, καθορίστηκε στα 16.430 ευρώ. Η βασική έκδοση GL κοστίζει 14.130 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v