Η Toyota σχεδιάζει μια πόλη υδρογόνου

Το τεράστιο έργο ονομάζεται Woven City και μόλις ανακοινώθηκε από τον Ακίο Τογιόντα.
Η Toyota σχεδιάζει μια πόλη υδρογόνου

Η Toyota, θα κατασκευάσει μια δοκιμαστική πόλη με υδρογόνο, στο όρος Fuji της Ιαπωνίας, για να μελετήσει τις αλληλεπιδράσεις πολλών τεχνολογιών αιχμής, συμπεριλαμβανομένων των αυτόνομων μεταφορών, της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης. Το φιλόδοξο πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο. Το τεράστιο έργο, που ονομάζεται Woven City, υποστηρίζεται προσωπικά από τον CEO της Toyota Ακιο Τογιόντα, ο οποίος αποκάλυψε στη έκθεση ηλεκτρονικών CES 2020, τα νέα σχέδια του.

Το Woven City, το οποίο θα έχει περίπου το μέγεθος της κυκλικής πανεπιστημιούπολης της Apple στο Cupertino της Καλιφόρνιας, σχεδιάζεται από τον διάσημο Δανό αρχιτέκτονα Bjarke Ingels, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Bjarke Ingels Group και σχεδιαστή της νέας έδρας της Google, του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου στη Νέα Υόρκη και μιας σειρά άλλων έργων υψηλού προφίλ παγκοσμίως.



Το κόστος του έργου δεν αποκαλύφθηκε, αλλά αναμένεται να είναι δις. δολάρια. Η Toyota αναφέρει ότι περίπου 2.000 άτομα - οι υπάλληλοι και οι οικογένειές τους, ζευγάρια συνταξιούχων,  έμποροι λιανικής πώλησης, επιστήμονες και εταίροι της βιομηχανίας - αναμένεται να κατοικήσουν αρχικά όταν ολοκληρωθεί η Woven City.

"Η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης πόλης από το έδαφος, ακόμη και σε μικρή κλίμακα όπως αυτή, είναι μια μοναδική ευκαιρία για την ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού λειτουργικού συστήματος για την υποδομή της πόλης", δήλωσε η Τογιόντα. "Με ανθρώπους, κτίρια και οχήματα που συνδέονται και επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω δεδομένων και αισθητήρων, θα μπορέσουμε να δοκιμάσουμε τη τεχνητή νοημοσύνη AI, μεγιστοποιώντας τις δυνατότητές τους".

Η Toyota εδώ και δεκαετίες έχει επενδύσει στη μελέτη και την  προώθηση τεχνολογιών αιχμής σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, ρομποτική και AI. Ορισμένες από αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις μπαίνουν σε πρακτικές εφαρμογές σε οχήματα, όπως το όχημα με κινητήρα υδρογόνου Toyota Mirai που εμφανίστηκε το 2014 και άλλες ενέργειες που επικεντρώνονται σε εξίσου ενδιαφέροντες τομείς.

Επί του παρόντος, η Toyota ερευνά και δοκιμάζει την τεχνητή νοημοσύνη, την κινητικότητα, τη ρομποτική και άλλες τεχνολογίες σε εργαστήρια σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο Toγιόντα.

Το έργο αναμένεται να κατασκευαστεί σε φάσεις, η πρώτη φάση  θα ξεκινήσει το 2021. Η Toyota δεν ανακοίνωσε την ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου, αλλά τα στελέχη της Toyota δήλωσαν ότι στόχος είναι οι άνθρωποι να μετακινηθούν στην κοινότητα Woven City, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Το Woven City προορίζεται να είναι πλήρως βιώσιμο, με κτίρια κατασκευασμένα κυρίως από άνθρακα και ουδέτερο ξύλο που κατασκευάζεται από "παραδοσιακά ιαπωνικά ξύλινα κουφώματα" μαζί με ρομποτικές μεθόδους παραγωγής. Οι στέγες θα καλύπτονται από ηλιακούς συλλέκτες για να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια που θα συμπληρώνει εκείνη που παράγεται από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Μέσα στις κατοικίες, η ρομποτική θα βοηθήσει την καθημερινή ζωή. Τα σπίτια θα χρησιμοποιούν συσκευές αισθητήρων AI "για να ελέγχουν την υγεία των επιβατών, να φροντίζουν τις βασικές ανάγκες και να ενισχύουν την καθημερινή ζωή". Η εταιρεία λέει ότι οι ρομποτικοί βοηθοί "θα είναι μια ευκαιρία για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης τεχνολογίας."

Οι εξωτερικοί δρόμοι, οι δρόμοι της Woven City θα χαρακτηριστούν σε τρεις τύπους: ένας προορισμένος για ταχύτερα οχήματα, ένα πάρκο που προορίζεται αποκλειστικά για πεζούς και ένα τρίτο που προορίζεται για ένα συνδυασμό βραδύτερων μορφών προσωπικής κινητικότητας και κυκλοφορίας πεζών. Μόνο πλήρως αυτόνομα οχήματα με μηδενικές εκπομπές θα επιτρέπονται στις κύριες οδοί, και οι αυτόνομες ηλεκτρονικές πλατφόρμες της Toyota θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά και τις παραδόσεις στην Woven City, καθώς και για το κινητό λιανικό εμπόριο.

Ο Πρόεδρος της Toyota Ακιο Τογιόντα με τον Δανό αρχιτέκτονα Bjarke Ingels, ο οποίος σχεδιάζει την Woven City.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v