@HOMEΠΑΙΔΙ

Τα παιδία βλέπει (πολλή) τηλεόραση

Είναι τηλεορασόπληκτη η νέα γενιά; Σημαντικό ποσοστό του χρόνου τους φαίνεται ότι αφιερώνουν μπροστά στη μικρή οθόνη τα παιδιά στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα νούμερα που παρουσίασε το υπουργείο Παιδείας.

Τα παιδία βλέπει (πολλή) τηλεόραση

Αποκαλυπτικά είναι τα νούμερα που παρουσίασε το υπουργείο Παιδείας για τη σχέση των παιδιών με την τηλεόραση. Η νέα γενιά στην Ελλάδα αφιερώνει σημαντικό ποσοστό του χρόνου μπροστά στη μικρή οθόνη, γεγονός που καθιστά την τηλεοπτική αγωγή πιο σημαντική από ποτέ.

Σύμφωνα με τις στατιστικές, πάνω από τα δύο τρίτα των παιδιών 8-18 ετών (68%) διαθέτουν τηλεοπτική συσκευή στο δωμάτιό τους, ενώ η τηλεόραση φαίνεται ότι είναι μόνιμος καλεσμένος στο οικογενειακό γεύμα, αφού το 63% των νοικοκυριών δεν πατάει το «Off» όταν τρώει. Οι ειδικοί λένε ότι μέχρι την ηλικία των 70, η σύγχρονη γενιά θα έχει ξοδέψει 7 χρόνια παρακολουθώντας τηλεοπτικά προγράμματα.

Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης
Η εκδήλωση του υπουργείου Παιδείας, κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν τα στοιχεία, έγινε με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών, η οποία σχεδίασε και λειτουργεί για τέταρτη συνεχή χρονιά πρόγραμμα οπτικοακουστικής αγωγής σε 120 δημοτικά σχολεία της χώρας. Οι εκπαιδευτικοί που δηλώνουν συμμετοχή, παρακολουθούν επιμορφωτικά σεμινάρια από τους εκπαιδευτές του δικτύου και με το απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό, προσπαθούν να κατευθύνουν τους μαθητές τους ώστε από παθητικοί δέκτες να γίνουν ενεργητικοί κριτές των τηλεοπτικών προγραμμάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Το σεξ χωρίς έρωτα δεν είναι πάντα γελοίο. Αλλά είναι πολύ πιο γελοίος ο έρωτας χωρίς σεξ."

Βολίνσκι, Γάλλος σκιτσογράφος

  • 48 π.Χ. - Ο Ιούλιος Καίσαρας νικά τον Πομπήιο στην μάχη των Φαρσάλων.
    378 - Μάχη της Αδριανούπολης: Ο Ρωμαϊκός στρατός υπό τον Αυτοκράτορα Ουάλη ηττάται από τους Βισιγότθους. Ο Ουάλης σκοτώνεται μαζί με τα 2/3 του στρατού του.
    1945 - Η δεύτερη ατομική βόμβα πέφτει στο Ναγκασάκι

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v