Παιδικό βιβλίο: Ξεφυλλίζοντας την αθωότητα
                                        Το in2life γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και αναζητά τις αξίες που κρύβονται στις «ανήλικες» σελίδες, ακολουθεί τις εκδηλώσεις και μιλά με καταξιωμένους συγγραφείς και παιδοψυχολόγους για τα βιβλία που γράφονται για αθώα μάτια.
                                    
                                    
                                    
                                                                        
                                    
                                        
                                                
«Από τον πρώτο χρόνο κιόλας της ζωής ενός παιδιού είναι καλό να αποκτά εικόνες μέσα από βιβλία, ακόμη και στην πιο απλή και βρεφική μορφή τους, όπως για παράδειγμα ένα λαστιχένιο βιβλίο με φωτογραφίες και ένα γράμμα από κάτω», τονίζει ο κ. Κουράκης, συμπληρώνοντας πως μέσα από τα βιβλία, το παιδί αποκτά γνώσεις για το σώμα του, κοινωνικές αξίες και γενικά, μαθαίνει… πώς να μαθαίνει. Όπως μας αναφέρει η κ. Σαράντη, ένα παιδί που έχει φυσιολογική σχέση με τα αναγνώσματα, αρχίζει να αναζητά και να διαβάζει μόνο του βιβλία από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. 
«Πηγή έμπνευσης για μία παιδική ιστορία μπορεί να είναι το ο,τιδήποτε», μας λέει η κ. Βαρελλά. «Η έμπνευση μπορεί να έρθει από μια χαραμάδα ή από την κουρτίνα. Ξεκινά από καθημερινά γεγονότα, και στην συνέχεια ωριμάζει μέσα στο μυαλό του συγγραφέα και αναπτύσσεται», μας εκμυστηρεύεται. 
*Από το χαρτί στην οθόνη: Αλλάζει η σχέση του παιδιού με το βιβλίο; 



