Σλόγκαν από παλιές διαφημίσεις: Ο επιμένων (ελλη)νικά

Έκαστος στο είδος του, και ο παππούς με το φανελάκι. Και άλλα σλόγκαν που έγιναν ατάκες, από τη χρυσή εποχή της ελληνικής τηλεόρασης.
Σλόγκαν από παλιές διαφημίσεις: Ο επιμένων (ελλη)νικά
Εν μέρει νοσταλγικά, εν μέρει κομμάτι της ποπ κουλτούρας και της καθημερινότητάς μας: Θα δυσκολευόμασταν, επί παραδείγματι, να πιστέψουμε ότι δεν έχετε ακούσει κανέναν τα τελευταία χρόνια να λέει «μεταξύ μας, μεταξά» ή «και τι κουτί, κουτί». Τα σλόγκαν των διαφημίσεων από τα 70s ως τα 90s –τις χρυσές, δηλαδή, εποχές της ελληνικής τηλεόρασης– έγραψαν Ιστορία. Θυμηθείτε τα μαζί μας.

Είναι κεφάτη, γυρίζει απ’ του Βερόπουλου

Από πού αλλού θα μπορούσε να γυρίζει μια κεφάτη νοικοκυρά, αν όχι από το φθηνότερο ελληνικό super market, «εκεί που τα ψώνια είναι κέφι»;

Και ο παππούς με το φανελάκι
Στοίχημα ότι δεν θυμόσασταν τι διαφήμιζε (και όσο και αν ψάξαμε, δεν καταφέραμε να βρούμε το σχετικό βίντεο για να σας βοηθήσουμε). Ας το πάρει, λοιπόν, το ποτάμι: Ήταν οι θερμοσυσσωρευτές Stiebel Eltron.

Ο επιμένων ελληνικά
Μέρος μιας μεγάλης καμπάνιας για την προτίμηση στα εγχώρια προϊόντα και την τόνωση της ελληνικής οικονομίας, αυτή εδώ ήταν πιθανότατα μια από τις πιο έξυπνες διαφημίσεις των ‘80s. Κι ένα σλόγκαν που… κρατάει χρόνια.

Και τι κουτί, κουτί!
Η μπύρα σε κουτί ήταν μια από τις μεγαλύτερες καινοτομίες της εποχής. Αλλιώς δεν εξηγείται τέτοια χαρά (και ένα τόσο μακροζωισμένο σλόγκαν) για τη νέα Henninger σε κουτί.

Έχω μια πελώωωρια λαχτάρα
…Για Nesquik (έξτρα μπόνους, στο παραπάνω βίντεο, τα Δρακουλίνια, τα Smarties και ο Μπάνι του Ντόλκα)

Ο φίλος μου το Svelto
Τότε στα ‘90s, οι διαφημίσεις ήταν κομμάτι «πονηρές» -μέχρι του σημείου να υπονοήσουν ότι η «κυρία του σπιτιού» είχε «φίλο» που κινούσε τις υποψίες του συζύγου της.

Πάει με όλα
Η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν πηγαίνει καθόλου με τη βότκα, ούτε –ας πούμε– με το τσάι, αλλά ποιοι είμαστε εμείς να αμφισβητήσουμε το σλόγκαν της παντοδύναμης Κόκα Κόλα;

Μεγαλώνει, μεγαλώνει γερά παιδιά
Ένα από τα πιο αγαπημένα jingle της ελληνικής τηλεόρασης (το «τρέξε τρέξε μικρούλι») συνδυάζεται με ένα από τα πιο επιτυχημένα σλόγκαν, για το Γάλα Βλάχας Εβαπορέ.

Η σκούπα Philips ρουφάει τη σκόνη
Από πού; Από μακριά!

Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι Μίσκο
Ο Ακάκιος είναι μια από τις πιο θρυλικές φιγούρες της ελληνικής τηλεόρασης, και το όνομά του έχει χρησιμοποιηθεί σε παρωδίες επί παρωδιών.

Τα κάνει αόρατα
Το αντικείμενο είναι τα τζάμια, και το υποκείμενο το Άζαξ –αλλά χρησιμοποιείται τα τελευταία είκοσι-και-βάλε χρόνια σε κάθε πιθανή κι απίθανη παραλλαγή.

Γάλατα υπάρχουν πολλά
Νουνού, όμως, ένα!

Έκαστος στο είδος του
Το σλόγκαν που χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις του Λουμίδη μέχρι σήμερα, μετρά παραπάνω από δυο δεκαετίες ζωής.

Μεταξύ μας, Μεταξά
Η πιο αισθησιακή διαφήμιση των 80s έχει επίσης ένα σλόγκαν που κρατάει χρόνια.

29 κατασκευαστές πλυντηρίων
Συνιστούν Skip. Αυτοί ξέρουν.





Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v