Wine Masterclass με αέρα Βόρειας Ελλάδας στην Ελβετία

Για πρώτη φορά στην οινική τους ιστορία τέσσερεις ελληνικοί αμπελώνες συμμετέχουν σε μια από τις κορυφαίες συναντήσεις Wine Communicators από όλο τον κόσμο.
Wine Masterclass με αέρα Βόρειας Ελλάδας στην Ελβετία
Με το συμβολικό τίτλο «NORTH GREECE CONSTELLATION» (Αστερισμός της Βόρειας Ελλάδας), τέσσερα κορυφαία οινοποιεία ενώνουν τις δυνάμεις τους για το πρώτο Masterclass ελληνικών κρασιών στο πλαίσιο του DIGITAL WINE COMMUNICATIONS CONFERENCE (DWCC14) που φέτος θα λάβει χώρα στο Montreux της Ελβετίας (31 Οκτωβρίου – 2 Νοεμβρίου).

Η πρωτοβουλία των Κατώγι Αβέρωφ, Κτήμα Γεροβασιλείου, Κυρ-Γιάννη και Tsantali είναι μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο ανάδειξης της μοναδικότητας των ελληνικών κρασιών, αλλά απόδειξης του έμπρακτου ενδιαφέροντος για τη δυναμική digital κοινότητα των Wine Communicators από όλο τον κόσμο που θα συγκεντρωθούν στο Montreux για μια δημιουργική ανταλλαγή ιδεών και απόψεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι επίτιμη προσκεκλημένη του DWCC14 είναι η Jancis Robinson MW, η οποία –πέρα από την παρουσία της στα παραδοσιακά κανάλια- αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς διαμορφωτές γνώμης και στα Social Media.

Αναφορικά με το NORTH GREECE CONSTELLATION Masterclass, 12 ετικέτες -τρεις από κάθε οινοποιείο- θα δώσουν το έναυσμα σε δύο σημαντικούς wine communicators, τον Θόδωρο Λέλεκα (δημοσιογράφος οίνου και ο πρώτος Έλληνας wine blogger) και τον Luiz Alberto (ιδρυτής της digital κοινότητας #winelover), να διηγηθούν μοναδικές ιστορίες με πρωταγωνιστές τα αμπέλια, τα σταφύλια, τις παραδόσεις και το όραμα των οινοποιών. O Βορειοελλαδίτικος «αστερισμός» θα συνδέσει το Μέτσοβο, τα Ιωάννινα, τη Νάουσα και το Αμύνταιο με την Επανομή, τη Χαλκιδική και τη Ραψάνη, ενώ θα παρουσιάσει δέκα γηγενείς ποικιλίες σε μονοποικιλιακούς οίνους ή blends.

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε το social buzz από το ελληνικό Masterclass, ακολουθήστε:
#northGRapes
#DWCC14
@DrinkGreekWine

Το συνέδριο αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ετήσιες συναντήσεις των digital wine communicators, καθώς πάνω από 300 οινογράφοι, wine bloggers, Masters of Wine, οινοποιοί, διανομείς και στελέχη Επικοινωνίας και Marketing του κλάδου, θα παρακολουθήσουν τα σεμινάρια. Μέσα από τις γευστικές δοκιμές και τα workshops του DWCC, θα ανακαλύψουν καινούργιες οινικές διαδρομές και ενδιαφέρουσες ιστορίες, μιας και το φετινό θέμα του συνεδρίου είναι το “Wine in Context”, το κρασί δηλαδή όχι σαν «προϊόν» ζυμώσης αλλά μέσα από πνευματώδεις, ανεκδιήγητες και πολλές φορές ακόμη και καυστικές ιστορίες. Η ιδανική ευκαιρία λοιπόν, για να προβληθεί η σύγχρονη εικόνα της ελληνικής οινοποιίας και να αναδειχθεί η μοναδικότητα και η ιστορία της.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v