Ο 18χρονος μαθητής που κατέκτησε το Cambridge

O 18χρονος μαθητής Νικόλας Κατέρης κατέκτησε με το σπαθί του μια θέση στο δημοφιλές Πανεπιστήμιο του Cambridge.
Ο 18χρονος μαθητής που κατέκτησε το Cambridge
Ο 18χρονος Νικόλας Κατέρης, είναι ο μαθητής της Ερασμείου Ελληνογερμανικής Σχολής ο οποίος κατάφερε να μπει στο βρετανικό πανεπιστήμιο του Cambridge, αφού αρίστευσε στις εξετάσεις των A-Levels του βρετανικού συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

«Είχα αποφασίσει από την Γ' Γυμνασίου ότι ήθελα να σπουδάσω στη Βρετανία και είχα ως απώτερο στόχο το Cambridge, γιατί στον συγκεκριμένο τομέα είναι το καλύτερο. Στο engineering βέβαια κατέληξα πέρυσι, αλλά τις εξετάσεις για τα Α-Levels τις έδωσα τον Μάιο της Α' και της Β' Λυκείου. Τον Σεπτέμβρη του 2013 έκανα την αίτηση και τον περασμένο Δεκέμβρη έδωσα τη συνέντευξη», δήλωσε στο Έθνος ο Νικόλας, ενώ οι γονείς του είναι περήφανοι και μιλούν γι’ αυτόν ως ένα παιδί «με ήθος, σεμνότητα και επιμέλεια».

Ως μαθητής της δευτέρας Λυκείου συμμετείχε με άλλους συμμαθητές του σε ένα μεγάλο project και σχεδίασαν μία μίνι Φόρμουλα 1, ενώ αυτήν την περίοδο (φυσικά) διαβάζει, παίζει τένις και μαζί με έναν συμμαθητή του μαθαίνουν προγραμματισμό και ετοιμάζουν μία εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η άποψή του για την κατάσταση στα ελληνικά ΑΕΙ. «Δυστυχώς η τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα όσα βλέπω να συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά πανεπιστήμια με απώθησαν από το να σπουδάσω στη χώρα μου, κάτι το οποίο θα ήθελα πάρα πολύ. Η κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί δεν μπορεί να υποστηρίξει τους μαθητές να αναπτυχθούν στην επιστημονική κατεύθυνση που θα επιλέξουν», αναφέρει ο ίδιος.

Όσον αφορά την επαγγελματική του αποκατάσταση, δήλωσε στην Καθημερινή ότι σκέφτεται να μείνει στο εξωτερικό, ειδικά εάν η κατάσταση στην Ελλάδα δεν βελτιωθεί και πρόσθεσε: «Εκτός από εξαιρετικούς καθηγητές, στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν απουσιάζουν και τα περιστατικά επιλογών στους πανεπιστημιακούς κόλπους χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια».

Ν.Γ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v