Διαφημιστικές καμπάνιες: Μυστικά και αλήθειες
Ποιά είναι η συνταγή για ένα επιτυχημένο σποτ; Πώς πραγματώνεται μια διαφημιστική καμπάνια; Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας στην διαφήμιση; Μιλάμε με έναν "insider" και βρίσκουμε απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα – και σε πολλά ακόμα.

ική καμπάνια επιτυχημένη; Πόσος χρόνος απαιτείται για να πραγματοποιηθεί; Οι διαφημίσεις λένε την αλήθεια ή μας προωθούν ένα μέτριο προϊόν με ελκυστικό περιτύλιγμα; Απαντήσεις στα παραπάνω, αλλά και σε πολλά ακόμα ερωτήματα σχετικά με την φύση της διαφήμισης, ζητήσαμε από τον κ.
Έχοντας στο μυαλό μας αρκετά παραδείγματα εταιρειών που κατάφεραν να συνδέσουν το όνομά τους με τα προϊόντα τους (τα αυτοκίνητα Jeep, οι σκούπες Hoover, η Coca Cola, τα Black n’ Decker) ρωτήσαμε τον κ. Πασχαλίδη με ποια τακτική το κατάφεραν. «Δεν υπάρχει συνταγή για κάτι τέτοιο. Συνήθως αυτές οι εταιρείες είναι πρωτοπόρες και συνήθως χρονικά πρώτες στον χώρο τους και έχουν ‘χτίσει’ την εικόνα των προϊόντων τους μεθοδικά και σταδιακά».
Όσον αφορά τώρα, τον χρόνο που χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί μια διαφήμιση είναι πολλαπλάσιος από την διάρκειά της όταν παίζεται στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση. «Οι ώρες δουλειάς που χρειάζονται είναι αμέτρητες. Από την αποσαφήνιση των αναγκών του πελάτη, μέχρι την κατάστρωση της στρατηγικής, τη σκέψη του δημιουργικού τμήματος, την παρουσίαση στον πελάτη της πρότασης, την έγκρισή της και το πέρασμα στην παραγωγή -υλοποίηση...» μας λέει ο κ. Πασχαλίδης. «Πρόκειται για μια «ζωντανή» διαδικασία συνεχούς ζυμώσεως, που απαιτεί προσοχή και προσήλωση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο στάδιο».
Ένα από τα κυριότερα προτερήματα – αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι – μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας είναι ότι καταφέρνει να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις δεν του χρειάζεται. Η πραγματικότητα αυτή εγείρει το ερώτημα «Οι διαφημίσεις λένε πάντα την αλήθεια;» και αν είναι έτσι, τότε πόσο επιτυχία μπορεί να έχει μια καμπάνια που προωθεί ένα όχι και τόσο καλό προϊόν; 




