ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

Πώς θα αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη των διακοπών

Γυρίσατε από άδεια και σας φαίνονται όλα μαύρα; Μείνατε εδώ και δεν αντέχετε την μίζερη καθημερινότητα; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε.

Πώς θα αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη των διακοπών

Η περίοδος του καλοκαιριού μπορεί και αυτή – μαζί με τον χειμώνα – να προκαλέσει συμπτώματα κατάθλιψης η μελαγχολίας. Οι οικονομικές δυσκολίες, η «δύσκολη» προσαρμογή στην καθημερινότητα μετά από διάστημα διακοπών, η θερμοκρασία, η εικόνα του σώματος και αρκετοί ακόμα παράγοντες συντελούν σε αυτό.

Πώς μπορούμε να προλάβουμε τα «γκρίζα» συναισθήματα σε μια περίοδο που το γαλάζιο κυριαρχεί;

Δείτε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές.

* «Εκτεθείτε» σταδιακά στα προβλήματα της καθημερινότητας, ώστε να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε αποτελεσματικά στις δυσκολίες, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Προσπαθήστε να μην απορροφηθείτε πλήρως από προβλήματα, γιατί έτσι θα εξαντλήσετε γρήγορα τη ζωτική ενέργεια που σας πρόσφεραν οι διακοπές και θα νιώσετε ξανά κουρασμένοι.

* Δημιουργήστε θετικό κλίμα εργασίας. Επιστρατεύστε την καλή σας διάθεση, το χαμόγελό σας και γιατί όχι ένα νέο «look» προκειμένου να κερδίσετε θετικά σχόλια, ικανοποιητικές σχέσεις με τους συναδέλφους και ευχάριστη συνεργασία.

* Απολαύστε την κοινωνική σας ζωή. Κανονίστε συναντήσεις με φίλους που έχετε καιρό να δείτε λόγω των διακοπών ή και με άτομα που γνωρίσατε το διάστημα του καλοκαιριού.

* Προγραμματίστε μονοήμερες αποδράσεις που δεν χρειάζεται να είναι κάθε μέρα ίδιες. Η εναλλαγή τοπίου ξεκουράζει το μάτι και τον εγκέφαλο και δεν παράγει στρες. Ο ήλιος και το ιώδιο της θάλασσας είναι ευεργετικά για το νευρικό σύστημα και τονώνουν το ανοσοποιητικό.

* Ζωντανέψτε πάλι τον ερωτισμό σας. Ο έρωτας είναι το φυσικό οπιοειδές του εγκεφάλου, και μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα. 

* Εμπλουτίστε την καθημερινότητά σας με πράγματα που σας ευχαριστούν και ξεκινήστε σταδιακά μια σωματική ή πνευματική δραστηριότητα προσαρμοσμένη στην προσωπικότητά σας.

* Μην παραλείπετε να φροντίζετε το σώμα σας. Ενυδατώστε το και βρείτε τρόπους για να κρατήσετε σε υψηλά επίπεδα τη φόρμα και την ενέργεια σας.

* Εξασφαλίστε επαρκή ύπνο. Ο ύπνος είναι ο καλύτερος σύμμαχος (και) για την ψυχολογική σας υγεία.

* Αγαπήστε το σώμα σας ή/και τον εαυτό σας για αυτό που είναι.

* Αν, τέλος, σας είναι δύσκολο να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη του καλοκαιριού, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό για να σας βοηθήσει. Δεν είναι ντροπή.

Ν. Γ.

Με πηγές από Iatronet.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Μία είναι η απόδειξη του «μπορώ»: το «κάνω»"

Marie von Ebner-Eschenbach, Γερμανίδα γνωμικογράφος

  • 1640 - Τέλος της Ιβηρικής Ένωσης: η Πορτογαλία ανακηρύσσει βασιλιά τον Ιωάννη Δ' τερματίζοντας μία περίοδο 60 ετών προσωπικής ένωσης των στεμμάτων της Ισπανίας και της Πορτογαλίας
    1797 - Συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο Ρήγας Φεραίος μαζί με το συνεργάτη του Χριστόφορο Περραιβό.
    1913 - Η Κρητική Πολιτεία ενώνεται επισήμως με την Ελλάδα
    1988 - H Μπεναζίρ Μπούτο γίνεται η πρώτη γυναίκα ηγέτης μουσουλμανικής χώρας στο Πακιστάν
    2002 - Δημιουργία της Ελληνικής Βικιπαίδειας
    Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v