ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου το καλοκαίρι

Θέλετε να τονώσετε τον μεταβολισμό σας τους καλοκαιρινούς μήνες; Δείτε πώς θα τα καταφέρετε.

Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι ιδανική περίοδος για να δώσουμε μια έξτρα ώθηση στον μεταβολισμό μας και να αποκομίσουμε τα οφέλη που αυτό συνεπάγεται για το σώμα μας.

Πώς θα τα καταφέρουμε;

Περισσότερη πρωτεΐνη

Κάθε γεύμα σας θα πρέπει να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη. Το συγκεκριμένο μακροθρεπτικό συστατικό αυξάνει τον μεταβολισμό για όσο απορροφάται από το σώμα, ενώ βοηθά στο να παραμείνουμε για περισσότερο χρονικό διάστημα χορτασμένοι. Υπολογίστε πως πρέπει να καταναλώνετε 1-2γρ. πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικό βάρους μοιρασμένα ισόποσα σε 4-5 γεύματα μέσα στην ημέρα. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι τα αυγά, το άπαχο κρέας, το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα όσπρια και τα γαλακτοκομικά.

Περισσότερο νερό

Πέρα από την επαρκή ενυδάτωση του σώματος που τόσο έχουμε ανάγκη τους καλοκαιρινούς μήνες, το νερό βοηθά μεταξύ άλλων και στην ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού μας, διατηρώντας σε ισορροπία όλες τις απαραίτητες «διεργασίες» που μειώνουν το λίπος.

Και περισσότερη άσκηση

Πιθανότατα ο νούμερο ένα τρόπος για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας (και) το καλοκαίρι. Η αύξηση των καρδιακών παλμών, η ενίσχυση της μυϊκής μάζας, και η αυξημένη πρόσληψη οξυγόνου που «προκαλεί» η συστηματική άσκηση, όχι μόνο βελτιώνουν την γενικοτερη υγεία αλλά δίνουν και μια ισχυρή ώθηση στον μεταβολισμό.

Μικρότερες μερίδες – πιο συχνά

Το καλοκαίρι τα γεύματά μας έχουν την τάση να… μικραίνουν σε μέγεθος – και αυτό είναι καλό. Συχνά, μικρά γεύματα (ανά δύο ώρες) πλούσια σε πρωτεΐνη και με μετρημένη ποσότητα υδατανθράκων και φυτικών ινών (π.χ. σαλάτες) βοηθούν στην βελτιστοποίηση του μεταβολισμού και των καύσεων.

Και φρούτα

Το καλοκαίρι έχουν την τιμητική τους και όχι άδικα. Πέρα από το να μας παρέχουν σημαντικές ποσότητες νερού, βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού μέσα από ένα άκρως δυναμωτικό σύμπλεγμα βιταμινών.

Χαλάρωση

Πέρα από τον ύπνο – ο οποίος έχει τα μέγιστα οφέλη στον μεταβολισμό – τεχνικές χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός ή η γιόγκα βοηθούν στο να οξυγονώνεται σωστά το σώμα και να μειώνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα, μιας ορμόνης η οποία έχει την τάση να «μπλοκάρει» τις λειτουργίες του μεταβολισμού.

Ν.Γ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Η ισχυρογνωμοσύνη είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας της θέλησης να υποκαταστήσει δια της βίας τη νοημοσύνη."

Άρθουρ Σοπενχάουερ, Γερμανός φιλόσοφος

  • 1756 - Γεννιέται ο Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, Αυστριακός συνθέτης.
    1832 - Γεννιέται ο Βρετανός συγγραφέας και φωτογράφος Λιούις Κάρολ.
    1945 - Ως πρώτο των κυρίων στρατοπέδων του στρατοπέδου συγκέντρωσης Άουσβιτς απελευθερώνεται το Άουσβιτς ΙΙΙ Μόνοβιτς από τον 60ο Στρατό, επικεφαλής του οποίου είναι ο συνταγματάρχης Πάβελ Κουρότσκιν.
    2006 - Ο Μανουέλ Σελάγια ορκίζεται Πρόεδρος της Ονδούρας.

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v