ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

10 healthy αλλαγές για το lockdown σου

10 tips που θα σε βοηθήσουν εν μέσω lockdown, να αποκτήσεις επιτέλους μια πιο healthy καθημερινότητα από αυτή που έχεις συνηθίσει.

10 healthy αλλαγές για το lockdown σου

Αν κοιτάξεις το αγαπημένο σου ημερολόγιο, θα δεις πως οι μέρες του lockdown βγαίνουν πολλές περισσότερες από όσες είχες υπολογίσει αρχικά. Τα εμβόλια που έχουν ξεκινήσει πια σε πολλές χώρες του κόσμου, δίνουν μια μεγάλη ανάσα αισιοδοξίας σε όλους μας, ωστόσο και τους επόμενους μήνες πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα των lockdowns ανάλογα με την επιδημιολογική εικόνα που θα έχει κάθε σημείο του πλανήτη. Όσο σημαντική είναι λοιπόν η προτροπή stay safe, άλλο τόσο σημαντική είναι κι η αντίστοιχη του stay healthy. Με αφορμή λοιπόν την καραντίνα που συνεχίζεται, συγκεντρώσαμε κάποιες προτεινόμενες αλλαγές στην καθημερινότητα σου, που θα σου επιτρέψουν να βγεις από το lockdown πιο healthy από όσο μπήκες.

Ξεκίνα μια πιο ισορροπημένη διατροφή

Δες το lockdown σαν αφορμή να βελτιώσεις τη διατροφή σου, προσθέτοντας φρούτα, λαχανικά και ψάρι, ενώ περιορίζεις τη ζάχαρη τα κορεσμένα λιπαρά. Επίλεξε μεγαλύτερη ποικιλία τροφίμων, που καλύπτουν όλες τις ομάδες των τροφών, ενώ μην ξεχνάς και τις φυτικές ίνες. Φρόντιζε ώστε η μερίδα σου να είναι μέτρια κι όχι παραγεμισμένη, και βάλε τον εαυτό σου στη διαδικασία να τρώει συχνά γεύματα.

Περιόρισε το αλκοόλ και πιες όσο περισσότερο νερό μπορείς.

Με τα μπαρ και την εστίαση κλειστά, σου παρουσιάζεται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία, να βγάλεις τη συχνή κατανάλωση αλκοόλ από τη ζωή σου. Αντίθετα, προσπάθησε να αυξήσεις την καθημερινή ποσότητα νερού που πίνεις, αρχικά πιάνοντας τον μίνιμουμ στόχο των οκτώ ποτηριών τη μέρα.

Περπάτημα/ Τρέξιμο

Παρ’ όλους τους περιορισμούς που βιώνουμε όλοι εκεί έξω, η άθληση παραμένει ένας ικανός λόγος να βγεις από το σπίτι σου, δίχως να κινδυνεύεις με πρόστιμο. Εντάσσοντας λοιπόν σταδιακά αλλά σε καθημερινή βάση το περπάτημα ή το τρέξιμο στη ζωή σου, είναι σίγουρο πως θα γνωρίσεις ξανά τη healthy πλευρά σου. Προτίμησε κάποιο πάρκο ή μικρό άλσος, ώστε να επωφεληθείς του καθαρότερου οξυγόνου της περιοχής.

Μετακινήσου με ποδήλατο.



Οι συνθήκες στα μέσα μεταφοράς είναι σίγουρα επιδημιολογικά επιβαρυμένες ειδικά όταν μιλάμε για τις ώρες αιχμής. Η λύση του ποδηλάτου, ειδικά στην επαρχία, μοιάζει επιβεβλημένη αν θες να υιοθετήσεις έναν πιο healthy τρόπο ζωής. Πέραν της προστασίας σου, θα κερδίσεις δύναμη σε πόδια, χέρια και πνευμόνια. Αν δεν έχεις ποδήλατο, μπορείς να βρεις αξιοπρεπέστατες επιλογές στα 100 ευρώ. https://www.skroutz.gr/s/24477296/Belderia-Vision-Steel-26.html

Μαγείρεψε και περιόρισε τα delivery

Eφόσον βρεθήκαμε με περισσότερο ελεύθερο χρόνο από ότι πριν, εντός σπιτιού είναι χρήσιμο να τον αξιοποιήσουμε μαγειρεύοντας, αποφεύγοντας παράλληλα τις παραγγελίες φαγητού με delivery. Θα βρεθούμε με περισσότερα χρήματα στην τσέπη αφενός και με πιο healthy γεύματα στην κουζίνα μας αφετέρου. Eπιλέγοντας εσύ τα υλικά των γευμάτων, σε συνδυασμό με την ισορροπημένη διατροφή που αναφέραμε πιο πάνω, μπορείς να καλωσορίσεις πολλές healthy μέρες στον δρόμο σου.

Διαλογισμός/ Γιόγκα

Ο διαλογισμός ουσιαστικά είναι μια κατάσταση στην οποία ζούμε, αντιλαμβανόμαστε και αποδεχόμαστε την παρούσα στιγμή. Βασικό στοιχείο για να επιτευχθεί αυτή η κατάσταση είναι η σιωπή, η νοητική σιωπή. Φαίνεται αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί, ειδικά στις μέρες μας όπου οι γρήγοροι ρυθμοί και η ένταση της καθημερινότητας δεν μας αφήνει να ηρεμήσουμε, ωστόσο μοιάζει πιο αναγκαίος από ποτέ σήμερα. Είναι δίχως άλλο η ιδανική επιλογή για να ακολουθήσεις ένα healthy μονοπάτι ζωής. Αν συνδυαστεί με ασκήσεις γιόγκα τότε η αλλαγή που θα δεις στο πνεύμα και το σώμα σου, θα είναι τεράστια.

Αποτοξίνωση από τα social media

Είναι δεδομένο, πως ζούμε στην εποχή που κυριαρχούν τα social media, τα οποία μας έχουν εθίσει σε μια 24/7 ενημέρωση, που αποβαίνει συχνά επιζήμια για την ψυχολογική μας υγεία, φορτώνοντάς μας με άγχος. Για αυτό θα μας ήταν πολύ χρήσιμο να επωφεληθούμε του lockdown και να δώσουμε κάποια ψηφιακά breaks στον εαυτό μας χαρίζοντάς του, μια αίσθηση ελευθερίας.

Φτιάξε ένα ημερήσιο πρόγραμμα

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε άνθρωπο να ορίζει ένα καθημερινό πρόγραμμα, βάσει του οποίου θα διαμοιράζει τις δραστηριότητες του. Με αυτόν τον τρόπο θα δεις ότι δεν πρόκειται να βαλτώσεις, χυμένος σε έναν καναπέ μπροστά από μια τηλεόραση, αλλά να κρατήσεις το healthy spirit σου ψηλά. Θα σε βοηθήσει ακόμη περισσότερο, να κρατάς κι ένα ημερολόγιο σχετικά με όσα θες να διεκπεραιώσεις και θα δεις ότι το χάος στο κεφάλι σου όπως και το άγχος, θα αποτελεί μακρινή ανάμνηση.

Πέσε νωρίς για ύπνο



Τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια, γεγονός αδιαπραγμάτευτο. Θα δεις ότι αν πέσεις νωρίς για ύπνο και ρυθμίσεις σωστά το ξεκούρδιστο βιολογικό σου ρολόι, οι ρυθμοί σου θα βελτιωθούν αντίστοιχα, μιας και θα έχει πολλή περισσότερη ενέργεια να καταναλώσεις.

Κάνε σεξ

Όσοι έχουν ταίρι και μοιράζονται το σπίτι στη διάρκεια του lockdown, θα έκαναν πολύ καλό στον εαυτό τους αλλά και στο έτερον ήμισυ, αν έριχναν πικάντικες νότες στη σεξουαλική τους ζωή. Spicy παιχνίδια, edging και στάσεις που ποτέ δεν είχες χρόνο ή όρεξη να δοκιμάσεις, σου εγγυώνται έναν πιο healthy τρόπο ζωής μακριά από λαχανιασμένα αγκομαχητά και πόνο στους γοφούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Όταν κάνεις κατάχρηση της δύναμής σου, είσαι ένας δειλός."

Henri Jeanson, Γάλλος συγγραφέας

  • 1989 - Περίπου 100.000 φοιτητές καταλαμβάνουν την πλατεία Τιενανμέν στο Πεκίνο

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2