ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΚΑΡΙΕΡΑ

Σας ταλαιπωρεί η δουλειά; Πώς θα νοιώσετε καλύτερα

Νοιώθετε ότι το εργασιακό σας περιβάλλον σας «πνίγει» και κάνει κακό στην υγεία σας; Δείτε οκτώ απλούς τρόπους για να νοιώσετε καλύτερα.

Σας ταλαιπωρεί η δουλειά; Πώς θα νοιώσετε καλύτερα

Είστε κολλημένοι οκτώ ώρες στην οθόνη του υπολογιστή. Κάθεστε άλλες τόσες και ο φρέσκος αέρας είναι κάτι πρωτόγνωρο για εσάς, γιατί πολύ απλά δεν βρίσκετε χρόνο να τον εισπνεύστε τε. Πιθανότατα η δουλειά σας βλάπτει σοβαρά την υγεία. Και κάποια στιγμή τα ιατρικά «καμπανάκια» θα αρχίσουν να χτυπούν.

Για να αποφύγετε να βρεθείτε σε δυσάρεστες καταστάσεις, δείτε οκτώ τρόπους που θα σας κάνουν πιο υγιείς, ακόμα και αν δουλεύετε αρκετές ώρες.

Σηκωθείτε
Το πολύωρο καθισιό επηρεάζει αρνητικά τόσο το μυοσκελετικό σύστημα όσο και τον οργανισμό μας. Η όρθια θέση αντίθετα, δυναμώνει τους μύες του κορμού και «καίει» περισσότερες θερμίδες. Αν έχετε τη δυνατότητα λοιπόν, ανά μία ώρα κάντε μια βόλτα στον εξωτερικό χώρο του γραφείου. Εναλλακτικά, «ξεμουδιάστε» αστραγάλους και πόδια τεντώνοντας τα, σφίγγοντας τους γλουτούς και τους μύες της κοιλιάς.

Πάρτε αέρα
Αντί να φάτε το γεύμα σας στο γραφείο, δοκιμάστε να βγείτε έξω. Ο φρέσκος αέρας θα αναζωογονήσει τα πνευμόνια σας και θα βοηθήσει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Αφήστε το ασανσέρ
Και πάρτε τις σκάλες. Αν δεν δουλεύετε σε… ουρανοξύστη, ακόμα και για τον τρίτο-τέταρτο όροφο οι σκάλες δεν είναι δα και τεράστια απόσταση. Με αυτόν τον τρόπο και περισσότερες θερμίδες θα κάψετε και τους μύες θα σας δυναμώσετε και τις αρθρώσεις σας το ίδιο.

Ξεκουράστε το βλέμμα σας
Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ξεκουράζετε το βλέμμα σας κοιτώντας μακριά από την οθόνη. Όσο πιο μακριά τόσο το καλύτερο. Οι αλλαγές στην εστίαση βοηθούν και ξεκουράζουν τα μάτια, όπως επίσης και το άνοιγμα- κλείσιμο. Το τελευταίο μάλιστα τείνει να λιγοστεύει όταν είμαστε μπροστά από την οθόνη, γεγονός που προκαλεί ξηροφθαλμία και κούραση.

Κλείστε τις συσκευές το απόγευμα και το βράδυ
Ανοικτό PC, laptop, tablet, smartphone τις μη εργάσιμες ώρες ενδεχομένως να σας υπενθυμίσει υποσυνείδητα δουλειά που πρέπει να κάνετε. Φεύγετε από το γραφείο; Κλείνετε οτιδήποτε σας το θυμίζει.

Κοιμηθείτε (καλά)
Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για να είστε υγιείς εν ώρα εργασίας – και όχι μόνο. Πολυάριθμες έρευνες τονίζουν την σημασία του ύπνου στην αποδοτικότητα αλλά και στη νοητική λειτουργία. Μια εξ’ αυτών μάλιστα έδειξε ότι η μέρα για τους εργαζομένους θα πρέπει να ξεκινά στις 10.00 το πρωί

Πίνετε νερό
Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες η ζέστη αλλά και ο υπερβολικός κλιματισμός προκαλούν αφυδάτωση. Η αφυδάτωση αφ’ ενός μας γερνά πιο γρήγορα αφ’ ετέρου προκαλεί ρυτίδες. Επομένως το νερό είναι απαραίτητο για να… λιπάνει το σώμα μας. Έχετε πάντα κοντά σας ένα ποτήρι νερό ή ακόμα καλύτερα ένα μπουκάλι.

Βοηθήστε τους συναδέλφους
Η σωματική υγεία δεν είναι και η μοναδική μορφή υγείας που πρέπει να έχουμε. Οι άνθρωποι τείνουν να νοιώθουν πιο υγιείς όταν είναι αλτρουιστές. Είτε λοιπόν μπορείτε να βοηθήσετε κάποιον να περάσει το δρόμο είτε μπορείτε να ξεκουράσετε κάποιον συνάδελφο αναλαμβάνοντας κάποια υποχρέωσή του – αν έχετε χρόνο – κάντε το. Θα νοιώσετε καλύτερα.





ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Η υπομονή είναι πικρή, αλλά ο καρπός της είναι γλυκός."

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

  • 1876 - Ιδρύεται το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, από την κυβέρνηση του Αλεξάνδρου Κουμουνδούρου

    1983 - Συναυλία στο κατάμεστο Ολυμπιακό Στάδιο δίνει ο Γιώργος Νταλάρας, σημειώνοντας ρεκόρ για έλληνα καλλιτέχνη, όσον αφορά την προσέλευση κόσμου. «Η ελληνική μουσική εισέρχεται στο χώρο των σταδίων» γράφει το περιοδικό «Rolling Stone».

    1987 - Το «Γκάζι», το παλιό εργοστάσιο, μεταβάλλεται σε κέντρο καλλιτεχνικής δημιουργίας, με πρωτοβουλία του δημάρχου Μιλτιάδη Έβερτ.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2